دانلود و خرید کتاب شبهات زن در نهج‌ البلاغه نیره فضائلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شبهات زن در نهج‌ البلاغه اثر نیره فضائلی

کتاب شبهات زن در نهج‌ البلاغه

معرفی کتاب شبهات زن در نهج‌ البلاغه

کتاب شبهات زن در نهج‌ البلاغه نوشتهٔ نیره فضایلی و مدرسه علمیه حضرت خدیجه کبری (س) است. شرکت چاپ و نشر بین الملل این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب شبهات زن در نهج‌ البلاغه

کتاب شبهات زن در نهج‌ البلاغه (و پاسخ به آن‌ها) دربارهٔ ویژگی‌های شخصیتی زن، زن در قرآن، زن در روایات و سیرهٔ عملی امیر مؤمنان در برخورد با زنان بحث کرده است. این کتاب ۱۳ مورد از شبهات در سخنان منسوب به امیرالمؤمنین را پاسخ داده است؛ به‌عنوان نمونه نقص ایمان در زنان، نقص بهرۀ مالی زنان، نقص عقل در زنان، تحذیر از زنان و نهی اطلاعت از آنان، سفارش به دوری از زنان و کم‌اعتنایی به آنان، نهی از مشورت با زنان، سلب حق تصرف زنان در امور غیر خودشان، شربودن زن، زنان و فساد در دنیا، عقرب‌بودن زن، بهترین ویژگی‌های زنان و بدترین ویژگی‌های مردان، کفربودن غیرت زن، حبس زنان و بازداشتن آنان از معاشرت. نهج البلاغه را یکی از برترین کتب دینی و تاریخی در میان شیعیان دانسته‌اند که حاوی سخنان، نامه‌ها و حکایات و نصایح امیرالمؤمنین به سایران است؛ همچنین اکثر این سخنان با اعتقادات دینی و اخلاقی مطابقت دارد و می‌توان به‌راحتی درس‌های اخلاقی آن را دریافت کرد. یکی از موضوعاتی که در نهج البلاغه به آن اشاره شده، نقش زن در جامعه است. امیرالمؤمنین در سخنان و نامه‌های خود به نقش مهم زنان در اجتماع اشاره کرده و آنان را به‌عنوان ستون‌های مهمی در ساختار اجتماع معرفی کرده است.

خواندن کتاب شبهات زن در نهج‌ البلاغه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد زن با استفاده از نهج البلاغه پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

سیّد جواد
۱۴۰۲/۰۹/۰۶

کتاب ۵۲۰ از کتابخانه همگانی (بینهایت)، یکی از موضوعاتی که در نهج البلاغه به آن اشاره شده است، نقش زن در جامعه است. امیرالمؤمنین در سخنان و نامه‌های خود به نقش مهم زنان در اجتماع اشاره کرده و آنان را به

- بیشتر
پونه
۱۴۰۲/۱۲/۰۵

کتاب با این دید نوشته شده که هر اغماض نسبت به زنان رو هر طور که شده توجیح کنه .

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان