دانلود و خرید کتاب فاطمه زهرا (س)، بانوی برتر علامه ابن شهر آشوب مازندرانی ترجمه علیرضا رجالی تهرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فاطمه زهرا (س)، بانوی برتر اثر علامه ابن شهر آشوب مازندرانی

کتاب فاطمه زهرا (س)، بانوی برتر

معرفی کتاب فاطمه زهرا (س)، بانوی برتر

کتاب فاطمه زهرا (س)، بانوی برتر نوشتهٔ علامه ابن شهر آشوب مازندرانی و ترجمهٔ علیرضا رجالی تهرانی است و انتشارات خادم الرضا (ع) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب فاطمه زهرا (س)، بانوی برتر

در تاریخ زندگانی چهرده معصوم، کتاب های بسیاری نگاشته یا ترجمه شده است، اما نگارندهٔ این مجموعه سعی کرده با توجه به شرایط خاصی که آن بزرگواران داشته‌اند و با رعایت اختصار، به نکات و مطالبی بپردازد که معمولا به آن توجه خاص نشده است. در پایان فصل پنجم کتاب می‌خوانیم: قول معروف و مشهور در مورد مدت زندگی حضرت فاطمه (س) پس از رحلت پیامبر (ص) ۷۵ روز یا ۹۵ روز است. آنچه مسلم است، در این مدت کوتاه چه مصایب جانسوزی بر دختر پیامبر و کشته‌شدن محسن بین درودیوار، سیلی‌خوردن، تازیانه و غلاف شمشیر بر بازو، ریسمان‌انداختن بر گردن مولا و غیره را می‌شنوی، همهٔ آن‌ها در این مدت کوتاه اتفاق افتاده است. این کتاب در شش فصل تألیف شده که عناوین فصول ازین قرار است: میلاد نور، شمایل و فضایل فاطمه (س)، فاطمه با پدر، فاطمه (س) و خانواده، فاطمه بعد از پدر، کرامات فاطمه (س).

حضرت زهرا (س) در نزد مسلمانان، برترین و والاترین مقام بانوی جهان در تمام قرون و اعصار را دارد، به‌طوری‌که پیامبراکرم (ص)، حضرت زهرا (س) را اولین و آخرین سرور زنان در تمام دنیا معرفی کرده است. حضرت زهرا (س) یکی از پنج عضو آل عباست که نسل پیامبر (ص) را ایشان ادامه دادند.

خواندن کتاب فاطمه زهرا (س)، بانوی برتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با زندگی و سیرهٔ حضرت فاطمه زهرا (س) آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۸۹۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان