دانلود و خرید کتاب جریان شناسی فکری سیاسی صدر اسلام جواد سلیمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جریان شناسی فکری سیاسی صدر اسلام اثر جواد سلیمانی

کتاب جریان شناسی فکری سیاسی صدر اسلام

معرفی کتاب جریان شناسی فکری سیاسی صدر اسلام

کتاب جریان شناسی فکری سیاسی صدر اسلام نوشتهٔ جواد سلیمانی است و انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل آن را منتشر کرده است. کتاب جریان شناسی فکری سیاسی صدر اسلام به موضوع چهره‌های سرشناس و شاخص‌های رفتاری این جریان‌ها می‌پردازد.

درباره کتاب جریان شناسی فکری سیاسی صدر اسلام

کتاب جریان شناسی فکری سیاسی صدر اسلام یکی از کتاب‌های انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل است که با رویکردی مذهبی، موضوع جریان‌شناسی فکری سیاسی صدر اسلام را شرح می‌دهد. این کتاب از یک سو چهره‌های مهم و شاخص‌های رفتاری آنان را بیان می‌کند و از سوی دیگر، مبانی فکری و فرهنگی‌شان را بررسی می‌کند و می‌کوشد ربط بین ایده و عمل هر یک از جریان‌هارا در حد مجال روشن کند. 

درباره انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل

انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل، متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی، در تلاش است تا آثار دینی و فرهنگی متنوعی را در دسترس همگان قرار دهد. این انتشارات از ابتدای تأسیس آن در دههٔ ۶۰ شمسی، به چاپ و نشر آثار دینی با تمرکز بر مضامین اسلامی اهتمام داشته و کتاب‌های گوناگونی هم به فارسی و هم به سایر زبان‌ها منتشر کرده است. علامه طباطبایی و شهید مطهری از جمله افرادی هستند که می‌توان آثارشان را در این انتشارات یافت.

کتاب‌های انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل مجموعه‌ای از موضوعات متنوع سیاسی، اجتماعی، ادبی و... را با رویکرد دینی دربر دارد. گاهی در این نشر، برای نگارش اثری مهم مجموعهٔ بزرگی از منابع مختلف گرد می‌آیند. برای مثال کتاب «عملیات سیا پس از انقلاب» را می‌توان نام برد که با تمرکز بر بیش از ۴۰۰ منبع فارسی و لاتین، به بررسی دقیق عملیات‌ سیا در ایران پس از انقلاب اسلامی می‌پردازد.

کتاب جریان شناسی فکری سیاسی صدر اسلام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران مطالعهٔ آثار دینی و مذهبی با تمرکز بر دین اسلام پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

علاقه مند کتاب
۱۴۰۳/۰۲/۰۱

شما با خواندن این کتاب با جریان های متعدد دوران خلافت امام علی علیه‌السلام آشنا خواهید شد که با شناخت این جریان ها می توانید خودتان با وضعیت فعلی جامعه تطبیق دهید و حتی مشخص کنید که خودتون در کدوم

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان