دانلود و خرید کتاب راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز مگان مک دونالد ترجمه محبوبه نجف خانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز اثر مگان مک دونالد

کتاب راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز

معرفی کتاب راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز

کتاب راکی زنگ در آقای شعبده‌باز شگفت‌انگیز نوشتۀ مگان مک دونالد با ترجمۀ محبوبه نجف‌خانی در نشر افق به چاپ رسیده است. این کتاب جلد اول از مجموعۀ «جودی دمدمی و دوستان» و مناسب برای کودکان گروه سنی ج است.

درباره کتاب راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز

در کتاب راکی زنگ در آقای شعبده‌باز شگفت‌انگیز، راکی می‌تواند همه‌چیز را با اجی، مجی، لاترجی غیب یا ظاهر کند. آخر او شعبده‌باز خفنی است. او عاشق این کار است و با این ورد جادویی کارهای عجیب و غریب انجام می‌دهد. راکی در حال آماده شدن برای بهترین شعبده‌بازی دنیا در حیاط خانه‌اش است. او مشغول فکر کردن به این موضوع است که کدام تردستی را با کارت‌های بازی انجام دهد. راکی برای این کار تصمیم می‌گیرد از جودی کمک بگیرد که خانه‌اش آن طرف خیابان است و در حال عبور از پیاده‌رو با دوچرخه‌اش بود. اما تردستی‌ راکی با کارت درست درنمی‌آید. به همین دلیل جودی به او پیشنهاد می‌کند تا تردستی را که خود او بلد است به کار ببرد. او به راکی قول می‌دهد که این ترددستی همیشه درست از آب درآمده است. اما هیچ‌کدام از کارها درست پیش نمی‌روند. این موضوع باعث می‌شود راکی از دست جودی عصبانی شود. حالا معلوم هم نیست حق با کدامشان است. اصلاً آیا موفق می‌شوند شعبده‌بازی را اجرا کنند؟

در کتاب راکی زنگ در آقای شعبده‌باز شگفت‌انگیز، کودکان با ماجرای دوستی این دو دوست و دعواهای آن‌ها آشنا می‌شوند. باید دید بعد از این همه دعوا،‌ آیا دوستی آن‌ها پابرجا می‌ماند؟ به نظر می‌آید که دوستی باید از همه‌چیز مهم‌تر باشد.

کتاب راکی زنگ در آقای شعبده‌باز شگفت‌انگیز مصور است. تصاویر متعدد کتاب، تمام‌رنگی و دقیق هستند که به جذابیت ظاهری آن برای کودکان می‌افزاید و آن‌ها را مشتاق خواندن داستان می‌کند. مگان مک‌ دونالد، نویسندۀ آمریکایی ادبیات کودک و نوجوان است که در سال ۱۹۵۹ به دنیا آمد. وی اولین نوشتۀ خود را در ۱۰سالگی در روزنامۀ مدرسه‌اش منتشر کرد. مجموعۀ جودی دمدمی از کتاب‌های مشهور او است. این کتاب در ۴ فصل نوشته شده که عنوان آن‌ها عبارت است از:

فصل اول: فکرخوان شگفت‌انگیز

فصل دوم: بهترین نمایش شگفت‌انگیز دنیا در حیاط

فصل سوم: غیب کردن پول.

خواندن کتاب راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز

«آقای شعبده‌باز شگفت‌انگیز بفهمی نفهمی آماده بود تا بهترین نمایش شعبده‌بازی دنیا را در حیاط خانه‌اش اجرا کند. فقط یک تردستی دیگر لازم داشت، یک تردستی درست و حسابی با کارت‌های بازی. یکی از کارت‌ها را غیب کند؟ کاری کند کارت دلقک توی هوا پرواز کند؟ آهان! فکرخوانی کند! درست همان موقع، بهترین دوستش که خانه‌اش آن طرف خیابان بود، یعنی جودی دمدمی، داشت با دوچرخه‌اش از پیاده رو می‌آمد. اَجی مَجی! چطور است تردستی‌هایش را روی جودی امتحان کند!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۲۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۱۰,۵۰۰
۳۰%
تومان