دانلود و خرید کتاب استینک و آب نبات گنده فک از کارانداز مگان مک دونالد ترجمه ریحانه جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استینک و آب نبات گنده فک از کارانداز اثر مگان مک دونالد

کتاب استینک و آب نبات گنده فک از کارانداز

معرفی کتاب استینک و آب نبات گنده فک از کارانداز

کتاب استینک و آب نبات گنده فک از کارانداز نوشتهٔ مگان مک دونالد با ترجمهٔ ریحانه جعفری در نشر افق منتشر شده است.

درباره کتاب استینک و آب نبات گنده فک از کارانداز

جودی دمدمی و برادرش استینک دو تا از مشهورترین شخصیت‌های داستانی کودکان هستند. کتاب‌های جودی دربارهٔ ماجراهای دختری است که دردسر درست می‌کند و کتاب‌های استینک هم ماجرای پسربچه‌ای کنجکاو و ماجراجو است که در هر جلد کتاب یک داستان تازه می‌سازد.

کتاب استینک و آب نبات گنده فک از کارانداز یکی از کتاب‌های جذاب استینک است.

خواندن کتاب استینک و آب نبات گنده فک از کارانداز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مگان مک دونالد

مگان مک‌ دونالد متولد فوریهٔ ۱۹۵۹ در ایالت ویرجینیا است. او مدرک فوق‌لیسانس کتابداری از دانشگاه پیتسبورگ دارد و نوشتن را از ۱۰سالگی در مدرسه شروع کرده است. مشهورترین مجموعه داستان‌ او مجموعه داستان‌ «ماجراهای جودی دمدمی و برادرش استینک» است.

بخشی از کتاب استینک و آب نبات گنده فک از کارانداز

«استینک، ملچ‌ملوچ‌کنان ایستاد وسط مغازهٔ شیرینی‌فروشی ویستل. قفسه‌های دوروبرش پُر بودند از آب‌نبات توپی ترش، پاستیل ژله‌ای، رشته‌های توت‌فرنگی، پاستیل کِرمی، پاستیل نوشابه‌ای، شکلات سنگی، پاستیل دراکولایی، پاستیل خال‌خالی، تخم‌مرغ شانسی، شکلات خامه‌ای، شکلات شیری، شکلات کاکائویی و آب‌نبات لیسی.

بعد دیدش، درست وسط آن‌همه آب‌نبات خوشمزه!

سلام! بفرمایید آب‌نبات سیاره‌ای! آب‌نباتی که فَک‌تان را از کار می‌اندازد! استینک دستش را دراز کرد تا یکی بردارد. آب‌نباتی که برداشت شکل زمین بود. دنیایی بود با لکه‌هایی که برق می‌زدند، بزرگ‌تر از یک تیله، بزرگ‌تر از یک توپ پلاستیکی، بزرگ‌تر از یک توپ گلف، بزرگ‌ترین آب‌نبات توپی دنیا! یا دست‌کم بزرگ‌ترین آب‌نباتی که استینک در هفت‌سال زندگی‌اش روی این سیاره دیده بود.

جودی، خواهر استینک، دوید طرفش و گفت: «ببین استینک! آب‌نبات نیمرویی، آب‌نبات چوبی‌ای که آهنگ می‌زند، آدامس با طعم واقعی جنگل استوایی و بهتر از همه... پاستیل به شکل مغز! اصلاً نمی‌توانم تصمیم بگیرم که کدام را برایم بخری!»

استینک به خواهر بزرگش گفت: «اگر فکر می‌کنی قرار است برایت چیزی بخرم، مغز خودت از پاستیل است!» گاهی خواهربزرگ‌ها دوبرابر، سه برابر، چهار برابر، خیلی زیاد رئیس می‌شوند.

جودی گفت: «بی‌خیال استینک. حال‌گیری نکن. تو یک کارت هدیهٔ پنج دلاری چاق و چله داری!»

استینک گفت: «برایش زحمت کشیده‌ام خب! بابا من را برای تحقیق دربارهٔ آدم‌های قدکوتاه برد به دانشگاه. مجبور شدم به کلی سؤال سخت جواب بدهم!»

جودی گفت: «استینک،‌ من چه‌کار کنم که قدّم کوتاه نیست؟ خواهش، خیلی خواهش، برای یک پاستیل مغزی؟ فقط یک شکلات موبایلی؟ یک دانه آب‌نبات میگویی؟ یک آب‌نبات شکل انگشتر الماس؟ اگر نمی‌خواهی برایم شیرینی بخری، این بسته چطور است: چگونه خودتان آدامس درست کنید؟»

ــ نه، نه، نه، نه و نع!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان