دانلود و خرید کتاب پری‌خوانی عشق و سنگ چیستا یثربی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پری‌خوانی عشق و سنگ اثر چیستا یثربی

کتاب پری‌خوانی عشق و سنگ

نویسنده:چیستا یثربی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پری‌خوانی عشق و سنگ

«پری‌خوانی عشق و سنگ» دربردارنده سه نمایشنامه از چیستا یثربی(-۱۳۴۷)، نویسنده و نمایشنامه‌نویس معاصر ایرانی است. «پری‌خوانی عشق و سنگ»، «با صحرا بخوان، بی‌صدا» و «جریره بر اساس شاهنامه فردوسی» سه نمایشنامه آمده در این کتاب هستند. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: (زنی چهره‌پوشیده در قالب مردی ظاهر می‌شود. مردی در حال زنگوله بستن به ستوران و خواندن آوازی زیر لب. زن با کوله‌پشتی‌اش وارد می‌شود.) زن: چارپادار... (مرد همچنان می‌خواند.) زن: (با فریاد) های! چارپادار... مرد: فریاد می‌زنی اول صبح؟ زن: صبح است و وقت کار. مرد: آری، اما تو خروس نیستی جوان! فریادت را هفت محله شنیدند. زن: به صدای آهسته، کسی پاسخم نگفت. مرد: چه می‌خواهی؟ زن: از این چارپایانت کدام یک پرطاقت‌تر است؟ مرد: تا مقصد کجا باشد... زن: هر جا... تو بیندیش راه دل! مرد: راه دل با مرکب نمی‌روند و تو دشت امروز من نیستی. زن: اگر راه دلم سوی خانه خدا باشد؟ مرد: خانه خدا؟ (مکث) پس اسبی پرطاقت می‌خواهی و درشکه‌ای. زن: و درشکه‌بان. مرد: درشکه‌بانت را نزد من بفرست!
معرفی نویسنده
عکس چیستا یثربی
چیستا یثربی
ایرانی | تولد ۱۳۴۷

چیستا یثربی، نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان، مدرس دانشگاه و نویسنده تئاتر و سینما در ۲۷ مهر ۱۳۴۷ زاده شد.

نظرات کاربران

سعید نعمتی
۱۳۹۶/۰۵/۱۶

کتاب خوبیه متن کامل اشعارروازاینترنت که گرفتم جالب بود.بابعضی کتاب هامیشه کلی کتاب دیگه خوند کلی چیریادگرفت این یکیش بود

shafie
۱۳۹۶/۰۸/۱۹

بسیار زیبا و خواندنی. خانوم یثربی فوق العاده هستن.

niayesh
۱۴۰۰/۰۷/۱۶

این کتاب بی نظیره و اجرای بی نظیری هم روی صحنه داشته . دیالوگ های بسیار عجیب و متفکرانه که بلده چطور آدم رو عاشق کنه ، کلا قلم ایشون عاشق میکنه.

مانتره سپند
۱۴۰۰/۰۷/۱۵

من اکثر کتابهای خانم یثربی رو خونده ام،قلمش بی نظیره!! از لحاظ جذابیت بی نظیرند،معمولا موضوعات اجتماعی و مبتلابه جامعه رو مطرح می کنند، سطح کلاس کاری شون بالاست برای آدمهای کتابخوان و سطح بالا خوبه برای آدمهای عامه و

- بیشتر
saeedeh
۱۳۹۵/۱۱/۱۶

سلام کتاب بسیار عالیست اما من چجوری میتونم نسخه چاپی رو بگیرم؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
مرد: آنجا کودکی دیدم... مرده با تیری در گلو... آنجا زنی باردار با طفلی مرده در خود... دخترکانی چهره‌سوخته، زنانی شیرده، اما بی طفلی که پستان گیرد... آنجا مردانی که زخم خنجر بر تنشان بوسه می‌زد... آنجا بوی خون و بدرود و آنجا همه جهان بود و من به دنبال صدای مردی که در چاه فریاد می‌کرد و خدایش را به یاری می‌طلبید... آنجا همه رفته بودید و من بیهوده به جست‌وجوی صدای مردی بودم که با آن نجات پیدا کنم.
sharin

حجم

۶۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۶۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان