دانلود و خرید کتاب اصول بازاریابی و توزیع ویروسی (مویرگی) علی خویه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول بازاریابی و توزیع ویروسی (مویرگی) اثر علی خویه

کتاب اصول بازاریابی و توزیع ویروسی (مویرگی)

نویسنده:علی خویه
ویراستار:مهدیه مخبری
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اصول بازاریابی و توزیع ویروسی (مویرگی)

کتاب اصول بازاریابی و توزیع ویروسی (مویرگی) نوشتهٔ علی خویه و ویراستهٔ مهدیه مخبری است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب اصول بازاریابی و توزیع ویروسی (مویرگی)

روش‌های فروش عبارت‌اند از: مویرگی، شاهرگی، هیبریدی، مشارکتی، خرده فروشی و عمده فروش. در این کتاب با روش مویرگی آشنا می‌شوید. اصول، مبانی، تکنیک‌ها و روش‌های پخش و فروش و آشنایی با روش‌های مختلف توزیع و پخش و مدیریت کانال‌های توزیع و پخش در این کتاب آمده است.

در دنیای امروز اگر کالا و خدمات شما دست مشتری و مصرف‌کننده نهایی نرسد انتظار برندسازی و موفقیت در کسب‌و‌کار نداشته باشید. شعری که دست مخاطبش نرسد، شعر نیست. محصول و خدمات هم اگر دست مشتری نرسد نمی‌تواند رشدی داشته باشد. پس از سال‌ها تجربه اجرایی در امر بازاریابی و فروش مویرگی با گردآوری ادبیات این موضوع و تجربیات خود بر آن شدیم تا مجموعه پیش رو را برای خدمت رسانی به دست اندرکاران تولید خدمات و محصول و علاقه‌مندان حوزه بازاریابی توزیع پخش و فروش منتشر کنیم.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب اصول بازاریابی و توزیع ویروسی (مویرگی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مجموعه برای همهٔ کارآفرینان و نقش‌آفرینان کسب‌و‌کار کشور و تک‌تک کارکنان و علاقه‌مندان حوزهٔ بازاریابی فروش و برند کاربرد دارد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۱۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان