دانلود و خرید کتاب کوچ حرفه ای شوید غلامحسین رادمردقدیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوچ حرفه ای شوید اثر غلامحسین رادمردقدیری

کتاب کوچ حرفه ای شوید

معرفی کتاب کوچ حرفه ای شوید

کتاب کوچ حرفه ای شوید؛ حرفه کوچینگ، شغل برتر برای رشد خودتان و دیگران نوشتهٔ غلامحسین رادمردقدیری و مصطفی جهانگیر و ویراستهٔ فاطمه رسایی است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب کوچ حرفه ای شوید

این روزها کوچینگ به عنوان یک شغل و حرفه جذاب مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. بسیاری از کسانی که هم دغدغه یاری‌رسانی به دیگران را دارند و هم به دنبال یک شغل پویا و منعطف هستند، تمایل دارند وارد حرفه کوچینگ شوند. برخی از افراد، کوچینگ را به عنوان شغل دوم خود در نظر می‌گیرند و برخی دیگر به عنوان شغل اصلی به آن نگاه می‌کنند. احتمالا شما هم که این کتاب نظرتان را جلب کرده است و آن را ورق می‌زنید، تمایل دارید وارد حرفه و شغل جذاب کوچینگ شوید. اگر این طور است این کتاب می تواند به شما در این زمینه کمک کند و شما را با دنیای کوچینگ آشنا کند.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب کوچ حرفه ای شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند رهبری تیم را انجام دهند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان