دانلود و خرید کتاب استراتژی برند فرشید مهردادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی برند اثر فرشید مهردادی

کتاب استراتژی برند

معرفی کتاب استراتژی برند

کتاب استراتژی برند نوشتۀ فرشید مهردادی و ویراستۀ حامده حاجی ابراهیمی در انتشارات دیده بان قلم فرتاک به چاپ رسیده است. این کتاب راهنمایی جامع و در عین حال کاربردی برای مدیران کسب‌وکار و شرکت‌ها در زمینۀ تصمیم‌های استراتژیک برند و اجرای فعالیت‌های بازاریابی به‌منظور مدیریت بهینۀ برند و در نهایت برندسازی است.

درباره کتاب استراتژی برند

این روزها بازار کسب‌وکار و فضای فعالیت در حال تغییر است و وجه مشخصۀ آن پیش‌بینی‌ناپذیر بودن ورقابتی‌تر بودن آن در مقایسه با دهه‌های گذشته است. امروزه مشتریان با تنوع زیادی از محصولات روبه‌رو هستند. این تنوع و برندهای تجاری به آن‌ها امکان انتخاب‌های بیشتر می‌دهد. نام‌های تجاری باعث شده است تا شرکت‌ها و تولیدکنندگان برای حضور و حفظ بازار خود بیشتر تلاش کنند؛ زیرا با کمی غفلت بازار خود را از دست خواهند داد و به دست آوردن دوبارۀ آن بسیار دشوار خواهد بود. برای مقابله با این مسئله، یکی از راهکارهای مهم، تلاش برای تقویت برند شرکت در اذهان مشتریان است. وقتی برندی قادر باشد اعتماد مشتری را جلب کند، در میان تنوع زیادی که برندها دارند، مشتری آنی را انتخاب می‌کند که آشناست و به آن اعتماد دارد.

برند علاوه بر منافعی که برای تولیدکننده دارد برای مشتری نیز منافع زیادی دارد؛ از جمله کاهش هزینه‌های پرس‌و‌جو و کاهش احساس خطر کردن. همۀ شرکت‌ها تلاش برای برندسازی تلاش می‌کنند و می‌خواهند به‌عنوان برندی موفق شناخته شوند. برای رسیدن به این نقطه فرایندی نظام‌مند را باید طی کنند. در نهایت با ایجاد و تقویت برند می‌توانند وفاداری مشتریان خود را داشته باشند. برند ابازری راهبردی در بازار است و برای اینکه تبدیل راهبردی قدرتمند شود نیاز استاجرای فرایند برندسازی را با دقت پیگیری کرد. کتاب استراتژی برند شرح و بسط این موضوع است.

فرایند برندسازی شامل ایجاد نام تجاری و تثبیت تصویر ذهنی آن در نزد مشتریان است. از جمله دلایل اهمیت داشتن برند این است که برندسازی موجب شناخته‌تر شدن کسب‌وکار می‌شود، نام تجاری ارزشمند است، برندسازی پشتیبان طراحی‌هاست، نیروی کار خوب و رضایتمند ایجاد می‌کند، روند بازاریابی را بهبود می‌بخشد و باعث افزایش اعتماد به صاحب برند در بازار می‌شود.

 کتاب استراتژی برند حاصل تجربه‌های نویسنده در بازارهای مصرفی و صنعتی محصولات در کشور عراق است. این کتاب در ۵ فصل کلی تدوین شده است و عنوان کلی فصل‌ها عبارت‌اند از:

فصل اول: بازاریابی برند

فصل دوم: استراتژی بازاریابی

فصل سوم: استراتژی بازاریابی برند

فصل چهارم: مدل‌های برندسازی

فصل پنجم: برند و برندسازی در کشور عراق

خواندن کتاب استراتژی برند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب استراتژی برند

«فرهنگ لغت آکسفورد بسط کلمه برند را از کلمۀ آلمانی براندر مطرح می‌کند و به نشانه‌ای اشاره دارد که به وسیلۀ یک آهن داغ سوخته شده است. کاربردی که اولین بار در سال ۱۵۵۲ موردتوجه قرار گرفت. جالب این است که اولین تعریف در بازاریابی توسط لغت نویسان آکسفورد درست بعدازاین تاریخ در سال ۱۵۶۱ یافت شد. بنابراین نام‌گذاری بر بازاریابی مقدم بوده است. تاریخ باستان شواهدی از اهمیت نام برند ارائه می‌دهد. در آن روزگار نام‌هایی برای کالاها به‌عنوان آجرها به‌منظور شناساندن نشان به کار گرفته می‌شد. این اسم به مصرف‌کنندگان نشان می‌داد که سازنده آن، چه کسی بوده و می‌توانست از محصولات جانشین ارزان‌تر جلوگیری کند. از آغاز، نام‌گذاری به‌صورت یک جزء اصلی از استراتژی‌های بازریابی در امده است.»

جهانی شدن نئولیبرالیسم و رشد اشکال خشونت در خاورمیانه
مونا نوری ثابت
ورزش در بازتوانی قلبی و کاردیولوژی پیشگیرانه
سیروس فارسی
از وابستگی تا رهایی
نوید دانیالی
کتاب سیاه روان سازی گفتار انگلیسی
کریستوفر هیل
اسرار الصنایع
قاضی سعید قمی
گزیده دیوان طغرا
ابوالقاسم یغمایی (طغرا)
گوگجه یولمه نئنگ دیوانی
عبدالرحیم نیازی ساعی
معمای فقر و توسعه
سامان یوسف وند
مهمانی خواب
نورم فیوتی
دستور زبان مقدماتی
فاطمه (مهناز) قدسی جو لنگرودی
امثال و حکم مردم خراسان جنوبی (جلد اول)
حسین زنگویی
نگاه اجمالی به حقوق شهروندی
سیاوش صابری
آغاز تجارت برخط
منصوره عشریون
فرار کن خرگوش
مریم کربلایی
درآمدی بر حوزه مطالعاتی برنامه ریزی زبان
نگار داوری اردکانی
روش های نانوپوشانی اجزای تشکیل دهنده موادغذایی
فخری شهیدی
فرهنگ واژگان گویش دشتی (جلد دوم)
سید کوچک هاشمی زاده
جنگ عادلانه و حقوق بین الملل کلاسیک
رضوان علی محمدی
بررسی توان تمایزی سلول های بنیادی
مریم مقدم متین
واژه نامه موضوعی بیومکانیک ورزشی
حیدر صادقی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان