دانلود و خرید کتاب طوطی شکوه قاسم نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب طوطی

کتاب «طوطی» کاری مشترک از شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفار پور است و نشر افق آن را منتشر کرده است. طوطی، چهلمین جلد از مجموعۀ «خودم می‌خوانم» است که برای نوآموزان کلاس‌اولی طراحی شده است.

درباره کتاب طوطی

تصور کنید فرزندتان به کلاس اول رفته است و حالا بعد از یادگرفتن هرکدام از حروف الفبای فارسی، می‌تواند کتاب داستانی را با صدای بلند برای همه بخواند!

آموزش خواندن یکی از مهارت‌های اساسی به شمار می‌رود که کودکان در مدرسه می‌آموزند. در تمام دنیا، تقویت مهارت خواندن و ترویج مطالعه در دورۀ آموزش ابتدایی ضروری است. کودکان با داشتن مهارت کافی در خواندن است که از مطالعه لذت می‌برند. مجموعۀ ۴۳ جلدی خودم می خوانم، یک مجموعۀ علمی است که جمعی از حرفه ای‌ترین و بهترین چهره‌های آموزش ابتدایی، ادبیات، تصویرگری و مدیریت هنری در حوزۀ کودک آن را طراحی و تدوین کرده‌اند.

کتاب طوطی یکی از کتاب‌های مجموعۀ «خودم می‌خوانم» است. در این مجموعه کتاب‌ها بر اساس حروفی نوشته شده‌اند و کودکان کلاس اول درس به درس با آن جلو می‌روند. این روش باعث می‌شود که آن‌ها از همان ماه‌های ابتدایی آموزش، حروف الفبا را به‌خوبی یاد بگیرند و با کلمه‌ها و جمله‌های بیشتری آشنا شوند. کتاب طوطی بر اساس حرف ط است. نویسندگان کتاب، شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور تلاش کرده‌اند تا با حروف و کلمات مناسب، قصه‌های ساده و جذابی برای دانش‌آموزان خلق کنند. بدون شک داستان‌خوانی معجزه می‌کند و به کودکان این فرصت را می‌دهد تا ضمن آموختن حروف در مدرسه، قصۀ مربوط به همان حروف را به‌تنهایی بخوانند و لذت ببرند.

مجموعه کتاب‌های ۴۳ جلدی خودم می‌خوانم برای دانش‌آموزان کلاس اول طراحی و تدوین شده است. دانش‌آموزان کلاس اول در ابتدای راه آموختن زبان فارسی هستند. کتاب‌هایی مانند طوطی به آ‌ن‌ها کمک می‌کند حروف الفبا را به‌خوبی یاد بگیرند، شکل کلمه‌ها را بهتر به ذهن بسپارند و دیکته‌هایشان اشتباه کمتری داشته باشد. مجموعۀ خودم می‌خوانم با تمرینات متنوع، بازی‌ها و سرگرمی‌های جذابی که دارد نظر کودکان را جلب می‌کند. این کتاب‌ها نه‌تنها مهارت خواندن و نوشتن را در کودکان ارتقا می‌دهد؛ بلکه اعتمادبه‌نفس آن‌ها را نیز بالا می‌برد. تصاویر زیبا، رنگارنگ و جذاب کتاب‌ها از نقاط قوت این مجموعه است و کودکان را برای خواندن داستان‌های خیال‌انگیز جذب می‌کند. تصویرگری کتاب طوطی به عهدهٔ سحر حقگو بوده است.

خواندن کتاب طوطی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانش‌آموزان کلاس اول دبستان و والدینی که می‌خواهند مهارت خواندن را در فرزندانشان تقویت کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب طوطی

« ط با ت هم‌صداست.

توپ در حیاط ماست.

طاهر نیامده

هم‌بازی‌ام کجاست؟k

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۷,۵۰۰
۱۹,۲۵۰
۳۰%
تومان