دانلود و خرید کتاب درست اندیشی ناپلئون هیل ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درست اندیشی اثر ناپلئون هیل

کتاب درست اندیشی

معرفی کتاب درست اندیشی

کتاب درست اندیشی نوشتهٔ ناپلئون هیل و ترجمهٔ مهدی قراچه‌داغی است و نشر قطره آن را منتشر کرده است. اصول ثابت‌شده برای رسیدن به ثروت بیشتر، سلامت بیشتر و خوشبختی در این کتاب آمده است.

درباره کتاب درست اندیشی

ناپلئون هیل را می‌توان به‌نوعی پدر نویسندگان و سخنرانان حوزهٔ موفقیت قلمداد کرد. هیل در ملاقاتی با اندرو کارنگی تصمیم گرفت سال‌ها وقت خود را صرف نوشتن کتاب‌هایی دربارهٔ موفقیت کند. اسم اولین کتاب او قانون موفقیت بود. در سال ۱۹۳۷ و در ادامهٔ مصاحبه‌هایش، کتابِ بسیار پرفروش خود را با نام بیندیشید و ثروتمند شوید چاپ و منتشر کرد. ناپلئون به نویسندگی خود ادامه داد و کتاب‌های مختلفی در زمینهٔ کتاب‌های الهام‌بخش نوشت و در دهه‌های بعد در سرتاسر آمریکا کتاب‌های متعددی را چاپ کرد. او در دههٔ ۱۹۵۰ تقریباً کتاب‌های موفقیت پرتعدادی را به چاپ رساند. در اواخر دوران شصت‌سالگی، وقتی کلمنت استون بزرگ، سرمایه‌دار نامی، از هیل خواست در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی حرف بزند، هیل که همیشه دوست داشت دربارهٔ اصول موفقیت خود با اشخاص مختلف حرف بزند پیشنهاد را پذیرفت و برای بسیاری از مردم دربارهٔ اصول موفقیت خود صحبت کرد.

دکتر هیل و همسرش در سال ۱۹۶۲ بنیاد ناپلئون هیل را دایر کردند. هدف هیل این بود که این بنیاد حتی بعد از مرگ او بتواند به آموزش اصولش ادامه دهد. ناپلئون هیل در سال ۱۹۷۰ دنیا را وداع گفت. این بنیاد تا به امروز به کارش ادامه می‌دهد و اصول موفقیت هیل را در اکناف دنیا آموزش می‌دهد. 

کتاب درست اندیشی مجموعهٔ چند سخنرانی‌ رادیویی هیل است که به شما می‌گوید چگونه تلاش کنید راه موفقیت را در پیش بگیرید و موفق شوید. این سخنرانی‌ها تنها روی بعضی از این اصول موفقیت متمرکز می‌شوند. اهمیت موضوع بر سر درست‌اندیشی ماست. 

در این کتاب هیل توضیح می‌دهد چگونه رعایت ایمان و اعتقاد به شکست می‌انجامد و چگونه با مقاومت و قاطعیت می‌توان بر مشکلات غلبه کرد. همچنین چگونه رعایت نظم و انضباط برای موفقیت ضروری است. ضمنا به اهمیت شخصیتی خوشایند برای رسیدن به موفقیت می‌پردازد و درمورد نیروی عادت کیهانی توضیح می‌دهد. دکتر هیل شرح می‌دهد که چگونه قوانین طبیعت منعکس‌کنندهٔ قطعیت هدف و برنامه است. او در زمینهٔ انگیزهٔ اولیه‌ای که اشخاص را بر آن می‌دارد برنامه‌های خود را به اجرا بگذارند و مقصود خود را عملی کنند با ذکر جزئیات توضیح می‌دهد.

دکتر هیل در سخنرانی‌های دقیق فکری دربارهٔ تفاوت میان استدلال قیاسی و استقرایی صحبت می‌کند و نشان می‌دهد چگونه می‌توان میان حقایق مهم و غیرمهم تفاوت قائل شد. او گفت چگونه اشخاص باید عقاید و نظرات دیگران را با طرح سؤالات ساده‌ای مانند «تو از کجا می‌دانی؟» به چالش بکشند. به گفتهٔ هیل، در اشتباه بودن با یادداشت‌های گوشزدکننده همراه است. او دشمنان درست‌اندیشی را فهرست کرد که شاید به‌عنوان مهم‌ترین آن‌ها بتوان به احساسات و عواطف اشاره کرد. درست‌اندیشی «فکر کردن از روی خونسردی است».

دکتر هیل، در سخنرانی خود، دربارهٔ ایمان و اعتقاد کاربردی توضیح می‌دهد و دربارهٔ اینکه چگونه می‌توانیم با تفاوت قائل شدن میان قطعیت هدف و شکست خوردن و با هم‌فکری اشخاص اتاق فکر و اصل یادگیری از ناکامی مطلب‌آموزی کنیم.

او با تغییر دادن روش خود دو برنامهٔ بعدی را به علل شکست خوردن اختصاص می‌دهد. او علل اصلی را فهرست می کند و با ذکر مثال‌هایی توضیح می‌دهد چگونه می‌توان با مداومت و قاطعیت بر شکست غلبه کرد.

خواندن کتاب درست اندیشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب درست اندیشی

«حالتان چطور است، خانم‌ها و آقایان؟ متشکرم از اینکه بار دیگر تشریف آوردید. موضوع برنامهٔ امروز ما و برنامهٔ بعدی ایمان کاربردی یا به کار بردن ایمان مؤثر است. در شروع کار، می‌خواهم به شما بگویم که من موضوع ایمان را در هیچ‌کدام از ادیان رسمی و مهم مورد بحث قرار نمی‌دهم، بلکه بحث امروز ما داشتن ایمان در عمل است. ایمان یک حالت ذهنی است که باید از طریق یک روش خاص کشف و برداشت شود و، درنتیجه، تسلط بر ذهن در تمام مواقع و برای رسیدن به هر هدفی است که شما میل آن را داشته باشید، شرایطی است که به شما امکان می‌دهد به‌سمت خواسته‌های خود حرکت کنید و ایمان داشتن به شرایطی اطلاق می‌شود که شما مطمئناً می‌خواهید و آرزو می‌کنید که به آن جامهٔ عمل بپوشانید. کلمهٔ «باور»، خانم‌ها و آقایان، یک کلمهٔ کلیدی برای مفهوم مورد نظر ماست.

نمی‌دانم آیا کتاب جادوی باور اثر کلاوز بریستول را خوانده‌اید یا هنوز این کار را نکرده‌اید. اگر این کتاب را نخوانده‌اید، به شما توصیه می‌کنم هرچه زودتر این کتاب را بخوانید و مطمئن باشید که خواندن این کتاب ارزش آن را دارد، زیرا در این کتاب به مواردی اشاره شده که به آن احتیاج دارید.

ایمان قدرت انسان را افزایش می‌دهد و شرایطی را فراهم می‌سازد تا از هوش و فراست خود استفاده کند. به‌طور کلی، اغلب مردم دربارهٔ آن منفی حرف می‌زنند. آن‌ها به‌جای روی آوردن به ایمان، در راه محدود کردن و صحبت منفی دربارهٔ توانمندی‌های خود قدم برمی‌دارند. درنتیجه پیشرفت آن‌ها همیشه کند و کم است.

برای رسیدن به ایمان بیشتر، از روش‌های زیر استفاده کنید. قبل از هرچیز باید قطعیت هدف داشته باشید. ذهن خود را برای رسیدن به خواسته‌ای متمرکز سازید. برای رسیدن به هدف‌های خود باید اشتیاقی سوزان داشته باشید و توجه هم داشته باشید که داشتن اشتیاق سوزان موضوعی متفاوت با داشتن امیدواری و رسیدن به یک خواسته است. ما می‌خواهیم صاحب ثروت و درآمد زیاد شویم، اما باوجوداین برای رسیدن به هدف خود تلاش نمی‌کنیم. دلمان می‌خواهد محبوبیت به دست آوریم، اما این خواسته با ایمانی که من درباره‌اش حرف می‌زنم تفاوت دارد. می‌خواهیم سرشناس شویم، اما این با آنچه می‌خواهم امشب درباره‌اش حرف بزنم متفاوت است. صحبت من دربارهٔ ایمان کاربردی است که با این موضوع تفاوت‌های کلی دارد. من دربارهٔ اشتیاق سوزانی بحث می‌کنم که در پس آن، هدف‌های قطعی و این واقعیت که شما به این خواسته فکر می‌کنید وجود دارد.»

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۱۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان