دانلود و خرید کتاب ۱۰ تخم مرغ طلایی ثروت جان سفوریک ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰ تخم مرغ طلایی ثروت اثر جان سفوریک

کتاب ۱۰ تخم مرغ طلایی ثروت

معرفی کتاب ۱۰ تخم مرغ طلایی ثروت

کتاب ۱۰ تخم مرغ طلایی ثروت از سری کتاب‌های به سوی موفقیت انتشارات طاهریان و نوشته جان سفوریک است. در این کتاب درس‌هایی طلایی از زبان ثروتمندان خواهید خواند.

 درباره کتاب ۱۰ تخم مرغ طلایی ثروت

نویسنده این کتاب جان سفوریک درباره انگیزه‌اش از نگارش این اثر می‌گوید: «علی‌الرغم اینکه من نسبتاً زندگی مرفهی داشتم مدتها بود که ذهنم درگیر سئوالاتی اساسی در مورد ثروت و دارایی شده بود. ایمان داشتم که دانستن پاسخ های درست این سئوالات، می‌تواند تغییر زیادی را در کیفیت زندگی ام ایجاد کند.

پس به دنبال فردی بودم که خود راه ثروت را رفته باشد و بتواند پاسخ‌های فوق‌العاده‌ای را هم به من بدهد. این جستجو آسان نبود ولی بالاخره نتیجه داد و من با راک که همه او را راک ثروتمند بود آشنا شدم. او ثروتمندی دنیا دیده بود که بسیار هوشمندانه در سرمایه‌گذاری ها مشارکت می‌کرد و البته کمی کم حوصله بود.

من با پی‌گیری‌ها و خواهش‌های فراوان بالاخره چند جلسه‌ای از او وقت گرفتم؛ در طی این جلسات من باید به نکات کلیدی و سئوالات مهم می‌پرداختم.

... و این کتاب حاصل این جلسات بود که من سعی دارم آنرا با شما به اشتراک بگذارم و امیدوارم که برای شما نیز کاربرد داشته باشد.»

 سفوریک در این کتاب ده راز طلایی ثروت را به شما آموزش می‌دهد و پانزده فضیلت ثروت را برایتان شرح می‌دهد.

 خواندن کتاب ۱۰ تخم مرغ طلایی ثروت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه مندان به کتاب‌های موفقیت در زندگی و کسب‌وکار مخاطبان این کتاب اند.

 بخشی از کتاب ۱۰ تخم مرغ طلایی ثروت

«کسی که گل را می‌جوید گل را خواهد یافت و کسی که علف هرز را دوست دارد علف هرز خواهد یافت.»

«هنری وارد بیچر»

«آیا ثروت نتیجة خودانضباط پذیری است؟»

«بله ولی نه کاملاً. چیزی که بیشتر اهمیت دارد شناختن آن‌چه می‌خواهی است ــ اهداف روشن و معین با یک تاریخ دستیابی مشخص ــ و دانستن این‌که چرا آن را می‌خواهی است. مردم ثروتمند می‌دانند چرا می‌خواهند ثروتمند شوند. آن‌ها دلیل‌های عمیق‌تری دارند. وقتی بالا رفتن سخت می‌شود، انضباط پذیری ضعیف می‌شود ولی یک هدف وادارکننده برای منفعت‌های پولی عزم ما را تقویت خواهد کرد.»

«تو می‌گویی مردم پولدار در این‌که چرا ثروت می‌خواهند، روشن‌تر هستند؟»

«در واقع بله. تودهٔ مردم شاید ثروت بخواهند ولی خواست آن‌ها با خواست‌های زیاد دیگری تکمیل می‌شود. اندوختن پول برای کسانی رخ می‌دهد که به جست‌وجوی آن می‌روند و خواسته‌های مغایر را فدا می‌کنند. این اشخاص با تمرکز کردن، پراکنده‌نگری را فراری می‌دهد. ثروتمندان گرایش به کوچک کردن هدف‌های خود و تنظیم کردن زمان و تلاش خود دارند. آن‌ها از پی‌گیری‌های سرسری دوری می‌کنند زیرا آن‌ها پول می‌خواهند و لایف‌استایلی که با آن به وجود آید.»

جیمی نیشخند زد و گفت: «مانند لامبورگینی؟»

راک لبخند زد و پاسخ داد: «هر چیزی که دیگ درون تو را به جوش بیاورد. در واقعیت، بیشتر مردم که ثروتمند یک لایف‌استایل فروتنانه دارند. آن‌ها به عبارتی اندوخته‌گر هستند نه خرج‌کننده‌های بزرگ. آن‌ها بر بازی طولانی متمرکز هستند. چرایی‌های آن‌ها برای خواستن ثروت متفاوت است ولی همهٔ ثروتمندان متفق‌القول ثروت می‌خواهند.»

جیمی پرسید، تقریباً از خودش: «همه ثروت نمی‌خواهند؟»

«بله ولی مردم متوسط آن را بدون زحمت می‌خواهند ولی ثروتمندان به پول جدی‌تر فکر می‌کنند. آن‌ها بر اثر اهداف بزرگ‌تر خود، تجمل‌گرایی امروز را برای وعدهٔ فردا فدا می‌کنند. آن‌ها می‌دانند که چه می‌خواهند و»

جیمی در حالی که لبخند می‌زد، حرف او را برید: «...و آن‌ها می‌دانند چرا آن را می‌خواهند. به نظر می‌آید تو سربسته می‌گویی بسیاری از ثروت‌ها از فکر کردن می‌آید.»

راک چشم‌هایش را بست: «فکر کردن به ثروت منجر به رفتارهایی می‌شود که منتهی به اندوختن می‌شود. بدون توجه به انگیزه‌های پشت آن، ما دربارهٔ هر چه فکر کنیم گرایش به واقعی شدن دارد. دنیای بیرونی چیزی جز بازتاب دنیای درونی ما نیست. این یک حقیقت همیشگی در زندگی من بوده است.»

جیمی ابرویش را بالا برد و گفت: «این‌طور نیست که درآمد بالا با ثروت آینده لازم و ملزوم هم باشند؟»

«جمع کردن پول نیازمند عملکردها و انتخاب‌هایی است که با افزایش تدریجی سازگار باشند. ثروتمند به اندوختن فکر می‌کنند. آن‌ها برای متفاوت فکر کردن هیجان‌زده هستند.»

«آن‌ها دقیقاً دربارهٔ چه چیزهایی متفاوت فکر می‌کنند؟»

«آن‌ها دربارهٔ مسیر خود فکر می‌کنند. هدف‌های خود را می‌شناسند. زمانی را به تنهایی برای اندیشیدن می‌گذرانند. آن‌ها دربارهٔ ثروت فکر می‌کنند. آن‌ها برای پولدارتر شدن، مطالعه و برنامه‌ریزی می‌کنند. آن‌ها می‌دانند چه‌قدر ارزش دارند، چه‌قدر به دست می‌آورند، چه‌قدر خرج می‌کنند و پول کجا می‌رود. ثروتمندان به خاطر پیشرفت خود شادتر هستند و همیشه تلاش می‌کنند سود بیشتری با افزایش درآمد خود به دست بیاورند در حالی که هزینه‌های خود را کم می‌کنند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱۶۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان