دانلود و خرید کتاب اگر فقیری برایت متاسفم محمود گل‌کارفرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اگر فقیری برایت متاسفم اثر محمود گل‌کارفرد

کتاب اگر فقیری برایت متاسفم

معرفی کتاب اگر فقیری برایت متاسفم

کتاب اگر فقیری برایت متاسفم نوشتهٔ محمود گل کارفرد است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب اگر فقیری برایت متاسفم

کتاب اگر فقیری برایت متاسفم (فقیر ثروتمند، ثروتمند فقیر) چکیده‌ای است از حرف‌های فقرایی که از هیچ‌وپوچ و بدون هیچ پشتوانه‌ای خودشان را به همه‌چیز رسانده‌اند و به بالاترین جایی که می‌خواستند، رسیدند و هنوز هم دارند بالاتر می‌روند و خیلی‌ها را هم با خودشان بالا می‌کشند. عنوان برخی از فصل‌های این اثر عبارت است از «فضای ابری اشغال‌شده چیست؟»، «رهبران مقتدر باوجدان انتخاب کنید»، «قوانین و مجازات برای فقراست»، «خوب پس‌انداز کن، خوب زندگی کن» و «ثروتمندان فقیر و فقیران ثروتمند چه کسانی هستند؟». 

خواندن کتاب اگر فقیری برایت متاسفم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد روش‌های موفقیت در کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اگر فقیری برایت متاسفم

«یه رنگ انتخاب کنید. من زرد انتخاب می‌کنم، حالا فرض کن یه لیوان از اون رنگ زرد رو داری و یه پارچۀ چهل‌تیکه هم از رنگ‌های مختلف که کنار هم دوخته شدن.

یه قطره‌چکان بردار و از رنگ زرد داخل لیوانت قطره قطره روی رنگ‌های پارچۀ چهل‌تیکه بریز.

هر قطره روی هر رنگ یه نتیجه میده و یه رنگ جدید؛ زرد روی زرد همون رنگ زرد میشه، زرد روی سفید هم باز همون رنگ زرد میشه، زرد روی آبی رنگ زیبای سبز رو به وجود میاره، یه رنگ خوشایند و مطبوع و اگه زرد رو روی سیاه بریزی، کلاً محو میشه و به رنگ سیاه تبدیل میشه و دیگه زردی در کار نیست و از بین میره.

زندگی مالی هم همین‌طوره، سرمایۀ تو رنگیه که تو لیوانه و فرصت‌های مالی همون پارچۀ چهل‌تیکه.

تو نباید با یه ریسک غیرمنطقی تموم سرمایه و رنگ توی لیوانت رو یهو خالی کنی روی یه نقطه از پارچۀ چهل‌تیکه، مگر اینکه از قبل بدونی چه رنگ جدیدی یا چه بازخوردی در پی داره.

اما این رو هم باید بدونی رنگ سرمایۀ تو چقدر تأثیرگذاره؛ مثل رنگ زرده که بیشتر روی رنگ‌های روشن و ضعیف پارچۀ چهل‌تیکه یه کمی مؤثره یا مثل رنگ سرمه‌ای که روی بیشتر رنگ‌های پارچه یا فرصت‌های مالی تأثیر می‌ذاره، اونم چون تیره‌تره و غلیظ‌تره یا رنگ سرمایۀ تو سیاهه، اون‌قدر قویه که روی هر رنگی مؤثره و همه رو به رنگه خودش درمیاره.

وقتی رنگ سرمایۀ شما زرد و کم‌رنگه، باید با قطره‌چکان مالیت مرتب فرصت‌های مالی رو تست کنی و بعد لیوانت رو خالی کنی و این رو بدون اونی که لیوان مالیش پر از سرمایه‌های قوی به رنگ سیاهه، یعنی تونسته تموم رنگ‌های فرصت‌های مالی رو تو لیوان مالیش جمع کنه، چون سیاه روی تموم رنگ‌ها و فرصت‌های مالی مؤثره.

و این رو هم بدون که با ترکیب همین رنگ‌های مالی روشن و ضعیفه که رنگ سیاه روی همۀ رنگ‌ها مؤثر میشه.

وقتی با قطره‌چکان مالی داری فرصت‌هایی رو تست می‌کنی که ارتباط مؤثر با رنگ مالی تو داره، می‌فهمی که درسته رنگ مالی خیلی پررنگ و مؤثری نداری، اما می‌تونی با همون رنگ‌های مالی کم‌رنگ‌تر یه رنگ مالی قوی و یه فرصت مالی قوی بسازی.

باز هم یه اتحاد هوشمند، اما این بار اتحاد در فرصت‌ها و موقعیت‌های کوچیک‌تر و ضعیف‌تر و جمع کردن اون‌ها و تبدیلشون به یه فرصت بزرگه!

موقعیت‌های مالی تو و خدماتی که ارائه میدی نشونۀ قدرت و رنگ مالی تو در جامعه است؛ هرچه خدمات تو قوی‌تر و ناب‌تر و جدیدتر و پرتقاضاتر باشه، رنگ مالی تو قوی‌تر و پررنگ‌تر میشه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۲۰۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان