دانلود و خرید کتاب قدرت هوش کلامی تونی بوزان ترجمه ثریا شریفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت هوش کلامی اثر تونی بوزان

کتاب قدرت هوش کلامی

معرفی کتاب قدرت هوش کلامی

کتاب قدرت هوش کلامی نوشتهٔ تونی بوزان و ترجمهٔ ثریا شریفی و ویراستهٔ نسیم روشنایی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. ده روش برای به‌کارگیری نبوغ کلامی‌تان در این کتاب آمده است.

درباره کتاب قدرت هوش کلامی

هوش کلامی توانایی تردستی با حروف الفبا است: درهم‌آمیختن آن‌ها در قالب کلمات و جملات بهره هوش کلامی هر فرد را می‌توان بر اساس تعداد و تنوع واژگان و نیز توانایی او در درک روابط بین کلمات سنجید.

در اوایل قرن بیستم، روان‌شناسان دریافتند که بین تعداد واژگان و موفقیت در زندگی ارتباط مستقیی وجود دارد. به بیان دیگر هر چه دایره لغات شما وسیع‌تر و دارای هوش کلامی بالاتری باشید، به‌طور کلی از موفقیت و اعتماد به نفس بیشتری در زندگی‌تان- در کارتان، در زندگی شخصی و اجتماعی‌تان و همینطور رد مطالعاتتان- برخوردار خواهید بود.

کلمات قدرت اعجاب انگیزی دارند. آن دسته از افرادی‌که از قدرت کلام استفاده می‌کنند، قدرت متقاعد ساختن، الهام بخشیدن، مسحور کردن و نفوذ در دیگران را به طرق گوناگون تجربه می‌کنند. از این رو تعجبی ندارد که کلمات و قدرت آن‌ها به یکی از مهم‌ترین مباحث در انقلاب علمی قرن بیست و یکم تبدیل شده اند.

خبر واقعاً مسرت بخش آن است که رشد و پرورش مهارت‌های کلامی و بالا بردن بهره هوش کلامی بیکران شما، کاری است بسیار آسان و کتاب قدرت هوش کلامی به شما می‌گوید چگونه از عهده این کار برآیند.

کتاب قدرت هوش کلامی بر آن است تا شما را به یکی از مهیج‌ترین سفرهای زندگی‌تان رهنمون سازد طی این سفر، شما:

- دنیایی جدید را کشف می‌کنید

- قوه تخیل خود را ارتباط با مفاهیم و ایده‌هایی نو به‌کار می‌گیرید.

- با بلوک‌های اصلی ساختمان کلمات آشنا شوید، در نتیجه قادر خواهید بود با یک حرکت آنی، دایره لغات فعلی خود را تا هزاران کلمه افزایش دهید.

- یاد می‌گیرید چگونه از بدنتان برای برقراری ارتباطی کارآمد و مؤثر کمک بگیرید.

- از نو لذت سر و کله زدن با کلمات و معانی آن‌ها را تجربه می‌کنید.

- به رموز اصلی تندخوانی و درک مطالب بیشتر واقف می‌شوید.

- یاد می‌گیرید چگونه دیگران را با زیبایی و قدرت کلامتان مجذوب سازید و از همه مهم‌تر آنکه کتاب قدرت هوش کلامی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ضمن افزایش قدرت کلام شما، اوقات خوشی را برایتان فراهم سازد.

از همه مهم‌تر که قدرت هوش کلامی به گونه‌ای طراحی شده است که ضمن افزایش قدرت کلام شما، برای شما اوقات خوشی فراهم سازد.

قدرت هوش کلامی شامل ۱۰ فصل است که هر فصل، راهنمایی است برای شما تا بر قدرت کلامی خود بیفزایید.

تکاتی را پیرامون تاریخچه پیدایش ضریب هوشی فرا می‌گیرید و دلیل این مسئله را که چرا بسیاری از مردم معتقدند از هوش بسیار اندکی برخوردارند، در حالی‌که در عمل اینگونه نیست، در می‌یابید. باقیمانده این فصل به اولین تمرین کلامی شما اختصاص دارد که در این تمرین با کلمات جدید آشنا می‌شوید، به انجام بازی و سرگرمی می‌پردازید و اولین تقویت‌کننده‌های هوش کلامی را دریافت می‌کنید.

خواندن کتاب قدرت هوش کلامی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید هوش کلامی‌تان تقویت شود این کتاب را حتما بخوانید.

بخشی از کتاب قدرت هوش کلامی

«هم‌چنان که سرگرم زندگی روز مره خود هستید- از طریق رادیو و تلویزیون، در فروشگاه‌های محل سکونت‌تان یا در جلسات کاری خود- گوش بزنگ کلمات تازه و غیر معمول باشید. بکار گرفتن این کانون توجه جدید از شما نه تنها یک واژه پرداز موفق تر، بلکه شنونده‌ای بهتر و در نتیجه محبوب‌تر و در برقراری ارتباط با دیگران موفق‌تر می‌سازد. همیشه دفتر چه یادداشت یا نوعی ضبط صوت با خود بهمراه داشته باشید تا بتوانید کلمات جدید را بر اساس علاقه خود، معنا یا ویژگی خاص آن‌ها را یادداشت کنید. در فواصل منظم، در پایان روز یا هفته، این کلمات جدید را به فهرست اصلی خود منتقل کنید. هنگامی که به چنین لغاتی بر می‌خورید، سعی کنید دست کم پنج بار در روز آن‌ها را در قالب جملات به کار ببرید- این کار در بخاطر سپردن آن‌ها به شما کمک می‌کند.»

نظرات کاربران

کاربر 8103819
۱۴۰۲/۱۲/۰۹

چرا تمارینش ترجمه نشده و انگلیسیه،این ضعف بزرگیه برای مترجمش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۴۳۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان