دانلود و خرید کتاب ساعتی مانده به پایان رمان نجیب محفوظ ترجمه غزاله نبهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ساعتی مانده به پایان رمان اثر نجیب محفوظ

کتاب ساعتی مانده به پایان رمان

نویسنده:نجیب محفوظ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ساعتی مانده به پایان رمان

کتاب ساعتی مانده به پایان رمان نوشتهٔ نجیب محفوظ و ترجمهٔ غزاله نبهانی است. انتشارات عبارت این رمان معاصر مصری را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ساعتی مانده به پایان رمان

کتاب ساعتی مانده به پایان رمان، در سال ۱۹۸۲ میلادی و به قلم نجیب محفوظ منتشر شده است. این رمان مدرن عربی شما را با شخصیتی به نام «حامد برهان» (Hamid Burhan) و خانوادهٔ او آشنا و همراه می‌کند. او یک کارمند بازنشستهٔ دولت است. حامد برهان با همسرش «سَنیّه» (Saniya) خانه‌ای در جایی آرام تدارک دیده‌اند تا آنجا پسر و دو دخترشان را بزرگ کنند. این اثر از جنگ، صلح و انقلاب سخن گفته است. نویسنده برای نمایش وضعیت دگرگونی اجتماعی در مصر از این خانواده در قصه‌ای در قرن بیستم استفاده کرده است.

خواندن کتاب ساعتی مانده به پایان رمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر مصر و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره نجیب محفوظ

نَجیب مَحفوظ نویسنده و نمایشنامه‌نویسی مصری است که در سال ۱۹۸۸ به‌عنوان اولین عرب، جایزه‌ٔ نوبل ادبیات را دریافت کرد. او تا روز درگذشتش در ژانویه‌ٔ ۲۰۰۶، سالخورده‌ترین برنده‌ٔ جایزه‌ٔ نوبل در ادبیات و سالخورده‌ترین برنده‌ٔ جایزه‌ٔ نوبل پس از «برتراند راسل» و «هالدور لاکسنس» بود. نجیب محفوظ همچون شخصیت اول رمان «در خان‌الخلیلی اتفاق افتاد»، فرزند یک کارمند دولتی بود. او در قسمت فرهنگی خدمات کشوری مصر کار می‌کرد. «دیو داگلاس» آمریکایی، آهنگساز و نوازنده‌ٔ ترومپت یکی از آهنگ‌های آلبوم خود به‌نام «Witness» را در سال ۲۰۰۱ به نام «محفوظ» نام‌گذاری کرد؛ همچنین قطعه‌ای ۲۵دقیقه‌ای با صدای «تام ویتز» که برگزیده‌ای از آثار او را می‌خواند، نشانی از اشتهار جهانی این نویسندهٔ شرقی است. «شبگرد»، «یک بعدازظهر ۶۰سالگی»، «آسمان هفتم»، «حضرت والا»، «خانهٔ بدنام» و «زیر سایبان» تعدادی دیگر از آثار مکتوب این نویسنده هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

حجم

۶۵۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان