دانلود و خرید کتاب لوراکس زیوس ‍ ترجمه رضی هیرمندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لوراکس اثر زیوس ‍

کتاب لوراکس

نویسنده:زیوس ‍
انتشارات:نشر افق
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب لوراکس

کتاب الکترونیکی لوراکس نوشتۀ زیوس ‍و ترجمۀ رضی هیرمندی است و نشر افق آن را منتشر کرده است. کتاب لوراکس، داستان موجودی به نام لوراکس است که زندگی عجیب اما جالبی دارد.

درباره لوراکس

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند.

قبل از هر اقدامی باید بدانید برای چه کسانی می‌خواهید کتاب بخرید و بر اساس گروه سنی او اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال اگر برای کودکی ۱۰ساله دنبال کتاب هستید، با جست‌وجوی بهترین کتاب برای کودکانه ۱۰ساله می‌توانید مشکل خود را حل کنید؛ اما فراموش نکنید گروه سنی کتاب‌های کودک بسیار مهم است. در مجموع، کتاب کودک با تصویر بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ چرا که رنگ‌ها کودکان را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با این تقسیم‌بندی گروه سنی کودکان آشنا می‌شوید:

گروه الف: سال‌های قبل از دبستان

گروه ب: کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان

گروه ج: کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان

در کتاب لوراکس می‌خوانیم که در روزگاران دور که علف‌ها سبز بودند برکه‌ها پرآب و ابرها پاک و روشن، آواز قوقویی در هوا طنین‌انداز بود... و این سرآغاز ماجرای از جا کنده‌شدن لوراکس است. حالا اصلاً لوراکس کی بود و آنجا چه‌کار می‌کرد؟ این رازی است که فقط وانسلر پیر ازش خبر دارد و به قول دکتر زیوس اگر «پول بدهی وانسلر قصه‌اش را برای تو هم تعریف می‌کند.»

درباره زیوس

تئودور زیوس گایزل مشهور به دکتر زیوس (Dr. Seuss) متولد ۲ مارس ۱۹۰۴، درگذشته ۲۴ سپتامبر ۱۹۹۱، داستان‌نویس آمریکایی کودکان بود. او کارهای زیاد انجام داده است که شامل ۱۱ ویژه‌برنامه تلویزیونی، ۴ فیلم برجسته، یک فیلم موزیکال و ۴ سریال تلویزیونی است. همچنین او به‌عنوان مصورساز در انجمن‌های انتشاراتی فعالیت داشت که قابل‌توجه‌ترین کارهای او برای کارهای تند رفتن و نفت استاندارد به‌عنوان یک کارتونیست سیاسی برای روزنامه نیویورک‌سیتی بود. در زمان جنگ جهانی دوم او در یک انجمن انیمیشن در ارتش امریکا کار می‌کرد جایی که او طراحی برای مرگ را نوشت که بعدها برنده جایزه مستندسازی در سال ۱۹۴۷ شد.

خواندن کتاب  لوراکس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان گروه سنی ب و ج مناسب است.

بخشی از کتاب  لوراکس

«بیخودی در نزن

وانسلر پیر را نمی‌توانی ببینی.

او بالای مغازه‌اش در قیم‌قام خود زندگی می‌کند.

در چاردیواری سرد قیم‌قام قایم شده

و با دست خودش از رشته‌های ریشراشی لباس مس‌دوزد

و در هوای دم‌کرده‌ی تابستان

نیمه‌های شب از لای کرکره

دزدکی نگاه می‌کند

و بعضی وقت‌ها به حرف می‌آید

و ماجرای از جا پریدن لوراکس را نقل می‌کند

برای تو هم

- اگر پول بدهی -

شاید قصه‌اش را تعریف کند...»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۳۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان