دانلود و خرید کتاب کی از کتاب بد گنده می ترسد؟ چایلد لورن ترجمه محبوبه نجف خانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کی از کتاب بد گنده می ترسد؟ اثر چایلد لورن

کتاب کی از کتاب بد گنده می ترسد؟

معرفی کتاب کی از کتاب بد گنده می ترسد؟

کتاب کی از کتاب بد گنده می ترسد؟ نوشتهٔ چایلد لورن و ترجمهٔ محبوبه نجف خانی است و انتشارات زعفران آن را منتشر کرده است. داستان این کتابْ با شرکت هرب، پسری که با سر افتاد توی کتاب، است.

درباره کتاب کی از کتاب بد گنده می ترسد؟

داستان «کی از کتاب بد گنده می‌ترسد؟» از مجموعه کتاب «ماجراهای هرب» درباره پسربچه‌ای به نام هرب است که از کتاب‌هایش به خوبی مراقبت نمی‌کند. او یک روز به طور جادویی وارد داستان‌ها می‌شود و با پیامد خراب کردن کتاب‌هایش روبه‌رو می‌شود. در این مسیر او داستان‌های قدیمی‌تری را نیز مرور می‌کند.

هرب خیلی قصه‌ها را دوست دارد و هر شب قبل از خواب کتاب می‌خواند. یک شب او وارد قصه‌ کتاب‌هایش می‌شود و حسابی توی دردسر می‌افتد. آخر او کتاب‌ها را خط‌خطی کرده بود یا بریده بود یا چسب‌چسبی‌شان کرده بود. شخصیت‌های کتاب حالا که خراب‌کار را پیدا کرده‌اند می‌خواهند ادبش کنند. او از این قصه به آن قصه می‌رود و تلاش می‌کند؛ اما اشتباه‌هایش درست نمی‌شود. در یکی از داستان‌ها از فرشته جادویی کمک می‌گیرد و نجات پیدا می‌کند. وقتی از قصه‌ها بیرون می‌آید با کمک دوستانش خراب‌کاری‌هایش را درست می‌کند، البته نه دقیقا همه آن‌ها را.

این کتاب دومین جلد از مجموعه کتاب «ماجراهای هرب» است. اولین جلد از این مجموعه «مواظب گرگ‌های توی کتاب قصه باشید!» نام دارد.

برای خواندن داستان‌های مجموعه کتاب «ماجراهای هرب» لازم است کودک پیش از آن با قصه‌های شارل پرو و برادران گریم آشنا باشد تا اشاره‌های نویسنده را متوجه شود. پرداختن به داستان‌های قدیمی در بستری تازه و جذاب و خنده‌دار برای نسل نو جذابیت این داستان‌هاست.

خواندن نوشته‌های کتاب با اندازه‌ها و شکل‌های متفاوتی که دارند، گاهی به یک بازی تبدیل می‌شود. برخی صفحه‌ها هم قطعی متفاوت با صفحه‌های دیگر دارند. این مجموعه کتاب برای آشنایی با داستان‌های نام‌دار قدیمی و پرورش مهارت‌های زبانی و رشد تخیل کودک مناسب است.

«لورن چایلد» نویسنده و تصویرگر زبردست این کتاب است. او نویسنده‌ نام‌دار انگلیسی است که جایزه‌های بسیاری نیز دریافت کرده است؛ از جمله جایزه مقام افتخاری ادبیات کودکان انگلستان. کتاب‌های «چایلد» به زبان‌های بسیاری برگردانده شده است. او هنرمند سفیر صلح یونسکو نیز هست.

«محبوبه نجف‌خانی» مترجم توانمند ایرانی این کتاب را به فارسی برگرداننده است. او در کودکی به همراه پدربزرگ و مادربزرگ خود شاهنامه‌خوانی می‌کرده برای همین به کتاب علاقه دارد. او عضو شورای کتاب کودک و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است. او چندین مجموعه کتاب را ترجمه کرده و فعالیت‌های بسیاری در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی داشته و دارد.

کتاب «کی از کتاب بد گنده می‌ترسد؟» نامزد مدال کیت گرین اوی بوده است. این مدال سالانه به برجسته‌ترین اثر تصویری که چاپ آن در بریتانیا باشد، اهدا می‌شود.

خواندن کتاب کی از کتاب بد گنده می ترسد؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای همهٔ کودکان خواندنی و جذاب است.


حکایت عشق و عاشقی ما
اصغر الهی
خانه های تاریخ
آنا گرین
لذت کار کردن
ماری کاندو
این رستخیز عام ۶ و ۷
غلامعلی نادعلی‌زاده
این رستخیز عام؛ جلد دوم (مجلس شهادت حضرت اباالفضل (علیه‌السلام))
غلامعلی نادعلی‌زاده
تاثیر آزادی مشروط در کاهش جرایم و اصلاح مجرمین
ایرج جلیلیان
من سرما خوردم
چی‌ین‌‌ای لین
عاشیق قربانی بیدار جام عشق
دلاور محمدپور
چاوان؛ گزیده آثار دانشجویان گرافیک
مزدک شکری کیانی
مطالعات اجتماعی در معدن طلا
منیژه مقصودی
بیل، قهرمان کهکشان (کتاب سوم؛ در سیاره‌ مخ های اسیر در خم)
هری هریسون
هنر سخنرانی موثر
علی انصاری
همه سیب های سرخ من
کیمیا عسکری
نشریات دانشجویی زنان در ایران
علی باغدار دلگشا
فرآیند ارسال مقالات علمی به مجلات بین المللی
وحید محمدتقوایی
خیزش های عقلانی شدن در طلوع ایران مدرن
مجید ادیب زاده
حالا یک نفس راحت بکش
راکی کاپور
آشنایی با روسیه از دریچه‌ی آداب و رسوم
ابوذر ابراهیمی ترکمان
خودآموز تعبیرخواب (جلد ششم: حروف ث ـ ی)
امیر رضاعلی
شِنگ در فضا
سم گارتن

نظرات کاربران

Ella
۱۴۰۲/۱۰/۲۸

کتاب داستان جالبی داره ولی صفحات پی دی اف بعضی قسمت ها جا به جا شدند. شاید فقط برای من اینطور شده، ولی واقعا خوندنش رو با یک بچه کنارت سخت می‌کنه.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۴۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان