دانلود و خرید کتاب راز هیولای چیچست شهرزاد شهرجردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز هیولای چیچست اثر شهرزاد شهرجردی

کتاب راز هیولای چیچست

معرفی کتاب راز هیولای چیچست

کتاب الکترونیکی «راز هیولای چیچست» نوشتهٔ شهرزاد شهرجردی در انتشارات فنی ایران (کتاب های نردبان) چاپ شده است. این کتاب از مجموعهٔ کتاب‌های سبز نردبان است. نردبان سبز به موضوعات زیست‌ - محیطی می‌پردازد.

درباره راز هیولای چیچست

چیچست گوزن جوان و زیبایی است که در کنار سایر گوزن‌ها زندگی خوبی دارد. هنگامی که چیچست به دنیا آمد به او لقب فرزند خوش‌یمن و مقدس دریاچه را دادند. از همان ابتدا او برای گله عامل خیر و نیکی بود. به همین خاطر افراد گله با خوشحالی تولد دوسالگی چیچست را جشن می‌گیرند. اما همیشه اوضاع برای چیچست و سایر گوزن‌ها به این خوبی پیش نمی‌رود...

درباره کتاب‌های نردبان

نردبان واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران است که بزرگ‌ترین مجموعه کتاب‌های زیست‌محیطی، مهارت‌های زندگی، کتاب‌های مهدکودک سراسر کشور و تنها ماهنامهٔ زیست‌محیطی نوجوانان کشور با نام داروگ را منتشر می‌کند.

کتاب‌های محیط‌زیستی نردبان با نام کتاب‌های سبز شناخته می‌شوند. کتاب‌های قرمز مخصوص آموزش مهارت‌های زندگی‌اند، کتاب‌های بنفش موضوعات علمی دارند و کتاب‌های آبی مخصوص آموزش پیش‌ از دبستان‌اند. نردبان به عنوان یک ناشر فعال کودک و نوجوان و یک مؤسسه فرهنگی تلاش می‌کند با تولید کتاب‌های مفید، کاربردی، با‌کیفیت و جذاب به ارتقای مهارت‌های زندگی و زیست‌محیطی و شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان کمک کند. این ناشر با پیش‌بینی نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان و ارائهٔ محصولات فرهنگی برجسته با محتوای بومی درصدد است به بهبود کیفیت زندگی آنان کمک کند.

کتاب راز هیولای چیچست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب نوجوانان است.

بخشی از کتاب راز هیولای چیچست

«هزاران حباب سطح آب را پوشاندند و آب قُل‌قُل‌کنان بالا آمد. چیچست از ترس چشم‌هایش را بست و جیغ زد، اما موجی عظیم بدن ناتوانش را به عقب هل داد و به ساحل نزدیک کرد. دوباره برای بلند شدن تقلا کرد اما با دیدن آنچه از آب بیرون می‌آمد سر جایش خشکش زد. حتی دیگر نمی‌توانست فریاد بزند. زبانش بند آمده بود. نمی‌توانست چیزی را که می‌بیند باور کند. وحشتناک بود. چیچست دوباره سعی کرد بدنش را که انگار فلج شده بود از آب بیرون بکشد، اما بی‌فایده بود. تنها توانست فریاد بزند کمک، کمک، هیولای دریاچه و بعد همه چیز سیاه شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان