دانلود و خرید کتاب دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز تارا رضاپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز اثر تارا رضاپور

کتاب دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز

معرفی کتاب دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز

کتاب دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز نوشتهٔ تارا رضاپور و حامد اختیاری است. انتشارات مهرسا این دفتر برنامه‌ریزی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز

گروه باشگاه مغز این‌بار ابزاری را برای بهبود عملکرد مغز طراحی و تولید کرده است به نام دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز. هدف اصلی تارا رضاپور و حامد اختیاری از طراحی این دفترچه، تشویق افراد است تا فعالیت‌های روزمره و اهداف آیندهٔ خود را به‌صورت ساختاریافته ثبت کنند و در راستای تحقق آن بکوشند. این دفتر در تکمیل کتاب «باشگاه مغز مدیریت و کنترل» منتشر شده است؛ تا افراد بتوانند مهارت‌هایی را که در آن کتاب کسب می‌کنند، در این دفتر برنامه‌ریزی تمرین کنند تا در ذهن آن‌ها تثبیت شود. برای عملکرد بهتر دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز می‌توانید هنگام استفاده از این دفتر، کتاب «باشگاه مغز مدیریت و کنترل» را نیز بخوانید. این دفتر هفت بخش مختلف دارد. بخش اول «آموزش‌های مغزی» است. در این بخش، هر هفته با یک تمرین‌ مغزی آشنا می‌شوید. بخش دوم «فهرست کارهای لازم» است که در این بخش تمام کارهایی را که باید در طول هفته و در روزهای مشخص انجام دهید، یادداشت می‌کنید. «جدول زمانی ثبت و اجرا» بخش سوم است که باید جدول زمانی را در دو بخش ثبت و اجرا کنید. بخش چهارم «یادآوری‌هایی برای مغزم» است که در آن چیزهایی را با زبان خودتان برای یادآوری یادداشت می‌کنید. «یادداشت‌هایی برای مغزم» عنوان بخش بعدی است که باید در آن میزان پیشرفت‌های خود را ثبت کنید. در بخش «ورزش مغزی» تمریناتی در قالب ورزش مغزی به‌صورت هفتگی ارائه شده است. بخش آخر، «زنگ تفریح مغزی» است که برای استراحت مغز یک طرح برای رنگ‌‌آمیزی ارائه کرده است. این دفتر در تلاش است تا به شما در مدیریت زمان، افزایش کارایی، کاهش استرس، ایجاد رفتارهای سالم، افزایش خلاقیت و ایجاد لذت کمک کند.

خواندن کتاب دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که به برنامه‌ریزی و ثبت عملکرد خود علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز

«سلامت مغز به‌ طور قابل‌ توجهی تحت تأثیر سبک زندگی ماست. سبک زندگی نشان‌دهنده‌ی روش زندگی، رفتارها، عادت‌ها و نگرش‌هایی است که هر یک از ما برای زندگی خود انتخاب می‌کنیم. امروزه تلاش برای اصلاح و بهبود سبک زندگی، دغدغه‌ی بسیاری از افراد است. زیرا سبک زندگی سالم، به اندازه‌ای چشمگیر اثر استرس‌های محیطی (مانند آلودگی هوا)، روانی (مانند افکار منفی) و جسمی (مانند دردهای مزمن) را که ممکن است در طول روز با آن‌ها مواجه شویم، کاهش می‌دهد. گنجاندن رفتارهای سالم در برنامه‌ی روزمره، در رسیدن به این هدف، به ما کمک می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان