دانلود و خرید کتاب SPSS به زبان ساده کاظم خرم‌دل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب SPSS به زبان ساده اثر کاظم خرم‌دل

کتاب SPSS به زبان ساده

معرفی کتاب SPSS به زبان ساده

کتاب SPSS به زبان ساده نوشته‌ٔ کاظم خرم‌دل و سوده دشتیانه و شیوا زارع در انتشارات آرنا چاپ شده است.

درباره کتاب SPSS به زبان ساده

یکی از اصلی‌ترین امور برای دانشجویان رشته‌های مختلف از جمله روان‌شناسی، انجام پژوهش و نگارش پایان‌نامه و مقاله است و همان‌طور که می‌دانید زبان علمی، زبان اعداد و ارقام است. نرم‌افزار SPSS یک نرم‌افزار تخصصی است که برای تجزیه‌وتحلیل داده‌های آماری، به‌خصوص تحلیل نتایج پرسش‌نامه‌های پژوهش‌های میدانی و همچنین آزمودن فرضیه‌های تحقیق و پایان‌نامه‌ها استفاده می‌شود. کتاب SPSS به زبان ساده، گام‌به‌گام مخاطب را با فضای این نرم‌افزار و همچنین مسیرهای آزمون‌های آماری پرکاربرد آشنا می‌کند. در این کتاب سعی بر آن است تا با زبانی ساده دانشجویان با مسیرهای آزمون‌های آماری موردنیاز آشنا شوند بتوانند داده‌های آماری خود را تحلیل کنند.

کتاب SPSS به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 آزمون‌هایی که در این کتاب آمده، از میان آزمون‌های پرکاربردی است که معمولاً دانشجویان مقطع کارشناسی و ارشد به آنها نیاز دارند. بنابراین، هدف این است که افراد بتوانند به‌راحتی از این نرم‌افزار استفاده کنند.

بخشی از کتاب SPSS به زبان ساده

سوالات پرسشنامه، متغیرهای کیفی می‌باشند. باید در ستون Values( مقادیر)، مانند توضیح وارد کردن داده‌های کیفی به‌صورت متغیرهای کمی، برای هر سوال مقدار عددی مشخص شده در پرسشنامه را تعریف کنید. در اینجا از قبل پرسشنامه مشخص کرده (بر اساس طیف لیکرت) که به هر متغیر چه مقدار عددی نسبت داده شود. مثالً در پرسشنامهٔ نشانگان هاپکینز، عدد ۱ به گزینهٔ اصلاً، عدد ۲ به گزینهٔ به‌ندرت، عدد ۳ به گزینهٔ گاه‌گاهی، عدد ۴ به گزینهٔ اغلب اوقات و عدد ۵ به گزینهٔ خیلی زیاد اختصاص دارد (شکل2-6) اولین ردیف را که تعریف کردید، آن را انتخاب کرده بعد کپی کنید و در دیگر ستون‌ها بچسبانید. نیازی به تعریف به‌صورت تک‌تک برای هر ردیف و هر سؤال نیست. به این ترتیب صفحه ٔمتغیرها کامل می‌شود و اکنون به صفحهٔ داده‌ها بروید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان