دانلود و خرید کتاب ویچر (جلد ششم؛ برج پرستو) آندره ساپکوفسکی ترجمه امیرحسین خداکرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ویچر (جلد ششم؛ برج پرستو) اثر آندره ساپکوفسکی

کتاب ویچر (جلد ششم؛ برج پرستو)

معرفی کتاب ویچر (جلد ششم؛ برج پرستو)

کتاب ویچر (جلد ششم؛ برج پرستو) نوشتهٔ آندره ساپکوفسکی و ترجمهٔ امیرحسین خداکرمی است. انتشارات کتابسرای تندیس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. «برج پرستو» جلد ۶ از مجموعهٔ «ویچر» است.

درباره کتاب ویچر (جلد ششم؛ برج پرستو)

مجموعهٔ «ویچر» در ۸ جلد چاپ شده و از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز است. اولین نسخهٔ لهستانی آن در سال ۱۹۹۳ و اولین نسخهٔ انگلیسی آن در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و در بیش از ۸۰ کشور منتشر و به ۲۰ زبان ترجمه شده است. شهرت اصلی آندره ساپکوفسکی به‌خاطر این مجموعه داستان است. کتاب ویچر (جلد ششم؛ برج پرستو) اکنون پیش روی شماست. شخصیت اصلی داستان شکارچی و جادوگری است به نام «گرالت» از ریویا. در این جلد، ماجراهای گرالت و «سیری» را پی می‌گیرید، اما تمرکز اصلی بر شخصیت سیری است. این بار اوست که در پی قدرت جادویی‌اش رهسپار سرنوشت شده است و می‌خواهد آن را محقق کند. او که پیش‌تر نزد «ینیفر» آموزش جادوگری دیده، نیروی جادویی‌اش را در صحرای «کوراث» گم می‌کند، اما زمانی که زندانی ‌شده و جادوگری ذهن‌خوان تصمیم می‌گیرد بر ذهنش چیره شود، می‌تواند شمشیر قدرتش را دوباره باز‌یابد. گویا سیری جادوگر و ساحره‌ای معمولی نیست و بیش از این‌ها توانایی دارد. بیش از هر چیز به نظر می‌رسد که او یک ابرذهن‌خوان باشد و حتی شاید بتواند زمان و مکان را تغییر دهد!

مجموعه کتاب‌های «ویچر» علاوه‌بر اینکه مخاطب بسیاری دارند، منبع اقتباس یک سریال تلویزیونی و چند بازی کامپیوتری هم بوده‌اند. عمدهٔ دلیل شهرت جهانی این کتاب‌ها مجموعه بازی‌های کامپیوتری «ویچر» هستند که جزو پرافتخارترین عناوین تاریخ بازی‌های کامپیوتری محسوب می‌شوند. سریالی بر اساس این مجموعه به‌کارگردانی «لورن اشمیت هیسریچ» ساخته شده است و فصل اول آن ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ به نمایش در آمد؛ همچنین چند بازی ویدئویی با اقتباس از این اثر ساخته شده‌ که معروف‌ترین آن‌ها متعلق به شرکت RCP بوده است.

خواندن کتاب ویچر (جلد ششم؛ برج پرستو) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌های تخیلی و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آندره ساپکوفسکی

آنجی ساپکوفسکی یا آندره ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) ۲۱ ژوئن ۱۹۴۸ به دنیا آمد. او نویسنده‌ای لهستانی است که عمدهٔ شهرت خود را مدیون مجموعه‌ کتاب‌های ویچر است. این نویسنده پیش از آنکه به رمان‌نویسی روی‌ آورد، ‌به‌عنوان نمایندهٔ ارشد فروش در یک شرکت تجاری مشغول به کار بود. آنجی سپکوفسکی برندهٔ جوایز گوناگونی شده است که در ادامه نام برخی از آن‌ها را می‌بینید؛ جایزهٔ یانوس آ. زادل/ پاسپورت پولیتکی/ گلوریا آرتیس/ جایزهٔ بین‌المللی فانتزی جهانی/ جایزهٔ افسانهٔ دیوید گیمل/ جایزهٔ ایگنوتوس/ جایزه انجمن علمی تخیلی اروپا. «ویچر (کتاب اول: آخرین آرزو)» و «حماسهٔ ویچر (جلد دوم: شمشیر سرنوشت)» عنوان کتاب‌های مجموعهٔ ویچر از آنجی ساپکوفسکی هستند.

بخشی از کتاب ویچر (جلد ششم؛ برج پرستو)

«کاهنه‌های تازه‌کار، در سکوت، با چهره‌هایی نسبتاً رنگ‌پریده و قامت‌هایی صاف و محکم مقابل کاهنهٔ اعظم ایستاده بودند. آن‌ها به کوچک‌ترین جزئیات رسیدگی کرده بودند و دیگر آمادهٔ سفر بودند. لباس‌هایی مردانه و خاکستری بر تن داشتند که گرم بودند، ولی مثل ژاکت‌های معمول خودشان، حرکت کردن را محدود نمی‌کرد. همچنین پوتین‌های راحت الفی به پا داشتند که مناسب مسافت‌های طولانی بودند. موهایشان کوتاه بود یا جوری حالت داده شده بود که مزاحم کارشان نشود و بتوانند به راحتی و در صفوف منظم به راهشان ادامه دهند. در کوله‌بارهای کوچکشان، فقط غذا و تجهیزات ضروری برای سفر قرار داشت. بقیهٔ مایحتاج را هم ارتش مهیا می‌کرد، ارتشی که آن‌ها داوطلب شده بودند به آن خدمت کنند.

چهرهٔ دخترها آرام بود؛ البته این‌طور به نظر می‌رسید. تریس مری‌گلد در دست‌ها و لب‌های دو نفر از دخترها اندکی لرزش دید.

باد از میان شاخه‌های خالی از برگ باغ معبد می‌وزید. برگ‌های پوسیده روی کاشی‌های حیاط سرگردان بودند. آسمان به رنگ آبی نیلی بود. می‌شد دانه‌های برف را در هوا دید و بویشان را حس کرد.

بالاخره نِنِکه سکوت را شکست و گفت: «شما رو تعیین مأموریت کردن؟»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۵۲ صفحه

حجم

۵۱۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۵۲ صفحه

قیمت:
۲۰۳,۰۰۰
تومان