دانلود و خرید کتاب کوچینگ را قدرتمند شروع کن فریبا عامریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوچینگ را قدرتمند شروع کن اثر فریبا عامریان

کتاب کوچینگ را قدرتمند شروع کن

ویراستار:بهمن پرتو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کوچینگ را قدرتمند شروع کن

کتاب کوچینگ را قدرتمند شروع کن نوشتهٔ فریبا عامریان است. انتشارات مانیان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی نکاتی برای تسهیل‌گری فرایند کوچینگ است.

درباره کتاب کوچینگ را قدرتمند شروع کن

کوچینگ یکی از روش‌های آموزش نیروی انسانی است که منجر به سودآوری و مزایای کاربردی برای کارمندان و در نهایت خود سازمان‌ها خواهد شد. به زبان ساده می‌توان گفت کوچینگ فرایندی است که عملکرد و کارآیی فرد را بهبود می‌بخشد و بیشتر بر روی حال تمرکز دارد تا اینکه بخواهد به گذشته یا آیندهٔ دور بپردازد. کوچینگ یعنی کمک به توانمندسازی انسان‌ها تا با طراحی چشم‌انداز بزرگ زندگی خود، بتوانند اهداف مثبت خود را کشف و شناسایی کرده و آن‌گاه در جهت تحقق آن گام عملی بردارند. تغییرات پرسرعت، تلاش بی‌وقفه برای همراه‌شدن با این تغییرات و تجربهٔ یک زندگی لذت‌بخش، انسان را بر آن داشته تا با شناخت بهتر از محیط و تحلیل وضعیت خود، افزایش آگاهی نسبت به توانمندی‌ها و تمرکز بر نقاط قوت و بررسی انتخاب‌های مختلف در مدیریت مسائل زندگی و دستیابی به خواسته‌های محقق‌نشدهٔ خود، گام‌هایی رو به رشد و پیشرفت بردارد. کوچینگ ابزاری نوین و کارآمد برای تسهیل این مسیر، در راستای ارضای نیازها و ارزش‌های انسانی و تحقق اهداف تعیین‌شده است. انسانی که در پی‌شناخت خود و یافتن ارزش‌های وجودی خود گام در مسیر رسالت خویش می‌گذارد، با بهره‌گیری از این ابزار قدرتمند می‌تواند مشاهده‌گری بی‌قضاوت، شنونده‌ای فعال، پرسشگری جست‌وجوگر، همراه و همدلی آگاهی‌بخش برای خود و دیگران باشد. کتاب کوچینگ را قدرتمند شروع کن، به این موضوع پرداخته است.

این کتاب شامل نکاتی برای همهٔ علاقه‌مندانی است که در مسیر خودشناسی و رشد فردی با بهره‌گیری از فرایند کوچینگ قرار گرفته‌اند و همچنین می‌توان از آن به‌عنوان منبع آموزشی و کاربردی برای تسهیل‌گری آموزش این مهارت توسط مدرسان و اساتید استفاده کرد. این کتاب به ارائهٔ نکاتی پیرامون معرفی فرایند کوچینگ و نقش‌های مرتبط با آن، صلاحیت‌های قابل‌ارزیابی برای برگزارکنندگان جلسات کوچینگ و دریافت‌کنندگان گواهی‌نامه‌های معتبر، چگونگی هدف‌گذاری و شرح مدل SMART برای پیشبرد جلسات کوچینگ، به تعدادی از ابزارها، مدل GROW و تکنیک‌های قابل‌استفاده در این فرایند، بررسی نقش ارزش‌ها، باورها و شناخت موانع و ارائهٔ راهکارهای کنترل موانع، استفاده از منابع، تعیین اقدامات و لزوم تعهد اجرایی نسبت به آن‌ها پرداخته است.

خواندن کتاب کوچینگ را قدرتمند شروع کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد حرفهٔ کوچینگ پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۶۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۴۷,۶۰۰
تومان