دانلود و خرید کتاب در مسیر خود شکوفایی فریبا عامریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در مسیر خود شکوفایی اثر فریبا عامریان

کتاب در مسیر خود شکوفایی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب در مسیر خود شکوفایی

کتاب در مسیر خود شکوفایی به‌قلم فریبا عامریان را انتشارات مانیان منتشر کرده است. این کتاب به مرور نکات و مسائل مهم حوزهٔ توسعهٔ فردی می‌پردازد.

درباره کتاب در مسیر خود شکوفایی

توسعهٔ فردی یکی از عناوین محبوب و البته مهم در دنیای امروز است. مفهومی که بر یادگیری و ارتقای مهارت‌های سخت و نرم اصرار می‌ورزد و بر این نکته تأکید دارد که کلید موفقیت و ایجاد تمایز و تفاوت و در نتیجه خلق شخصیت قدرتمند فقط و فقط در سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت و مستمر بر مهارت‌های فردی است. فریبا عامریان در کتابدر مسیر خودشکوفایی، به معرفی انواع مهارت‌ها و نکاتی می‌پردازد که مرور و مطالعهٔ آن‌ها می‌تواند به دغدغه‌مندان توسعهٔ فردی کمک کند و نقش شایانی در تغییر نگرش آن‌ها ایفا کند. این کتاب برای شروع مطالعه در زمینهٔ توسعهٔ فردی کمک‌کننده است و نیاز است تا خواننده پس از آن به سراغ سایر کتاب‌های این حوزه نیز برود.

خواندن کتاب در مسیر خود شکوفایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث توسعهٔ فردی و همهٔ آن‌ها که به دنبال بهتر کردن زندگی خود در سطوح مختلف هستند از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب در مسیر خود شکوفایی

«معنایی برای زندگی

اکثر ما انسان‌ها در مواجهه با اتفاقات ناخواسته و ناگوار، معنای زندگی خود را پیدا کرده و از آن به‌عنوان نیرومحرکه‌ای برای برخاستن، تلاش کردن و ادامه دادن استفاده می‌کنیم. توجه به معنا در زندگی سبب می‌شود تا لحظات و اتفاقات را همان‌گونه که هستند درک کنیم و بپذیریم شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با اتفاقی، ناگهان متوجه شوید دیگر چیزی برای از دست دادن ندارید؛ آنگاه خیلی چیزها در اطرافتان ارزش خود را از دست می‌دهند. انگار همهٔ تلاش‌ها و زحماتمان، عشق ورزیدن‌ها، غصه خوردن‌ها و بی‌خوابی‌ها به یکباره معنای خود را از دست می‌دهند و درست همان جاست که قدرتی تازه برای ساختن بدست می‌آوریم و چه پارادوکس عجیبی است که در اوج ناتوانی ناگهان خود را توانمندتر از همیشه می‌یابیم و در اوج ناامیدی از دیگران به لطف پروردگار و توانمندی خود امیدوارتر می‌شویم انگار با دستان خالی، توکل و انگیزهٔ ما برای استقامت و تلاش بیشتر می‌شود.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۱۰۰۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۷۰۰
تومان