دانلود و خرید کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ برایان ماتیمور ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ اثر برایان ماتیمور

کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ

معرفی کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ

خلاصه‌کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ نوشتهٔ برایان ماتیمور و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب به خلق ایده‌های ناب در کسب‌وکار شما یاری می‌رساند. با مطالعهٔ این کتاب می‌آموزید که چگونه می‌توانید موتورهای خلاقیت‌ خود را راه بیندازید و در ذهنتان به ایده‌های کسب‌و‌کار جدیدی دست پیدا کنید.

درباره خلاصه‌کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ

هنگامی که واژه‌ٔ «خلاقیت» به کار برده‌می‌شود، اغلب به‌ یاد شاعران، آهنگ‌سازان و نقاشان، یا حتی دانشمندان بزرگی چون «آلبرت انیشتین» و مخترعان باهوشی چون «نیکولا تسلا» می‌افتیم؛ اما واژه‌های خلاقیت و کسب‌و‌کار، معمولاً کنار هم استفاده نمی‌شوند.

در اینجا، نکته‌ٔ مهم این است که:

۱-  اگر قصد دارید که ایده‌ٔ بی‌نظیری برای یک کسب‌و‌کار نو داشته‌باشید، باید خلّاق باشید؛

۲-  اگر قصد دارید که ایده‌ٔ خود را به محصولی پرفروش تبدیل کنید، باید خلّاق باشید؛

۳-  اگر قصد دارید که بتوانید با موفقیت، محصول خود را به فروش برسانید، باید خلّاق باشید!

در حقیقت، می‌توان گفت که خلاقیت، یک پای موفقیت در کسب‌وکار است.

در خلاصه‌ٔ این کتاب، برای بیدار کردن روح خلاق شما، ترفندهایی ساده اما هوشمندانه ارائه شده‌است. مجموعه‌ٔ این راه‌کارها، «برنامه‌ای ۲۱ روزه» را تشکیل می‌دهند که نویسنده‌ٔ این کتاب، برای دستیابی به ایده‌های بزرگ طراحی کرده است.

شما با مطالعهٔ این کتاب، می‌آموزید که چگونه می‌توانید به‌سادگی ایده‌های جدیدی برای کسب‌و‌کار بیابید و ایده‌های قدیمی خود را بازتولید کنید.

خواندن خلاصه‌کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب ۲۱ روز تا ایده بزرگ

«صفحات سفید، عذاب‌آور هستند. شاید برای همه افراد، این‌گونه نباشد؛ با این وجود، هنگامی که چشم‌های نویسنده‌ای حرفه‌ای، طراحی نابغه و رهبر کسب‌وکارهای موفق، در لحظهٔ شروع طرحی جدید، به صفحات سفید می‌افتد؛ در آن لحظه، اضطراب سراسر وجودشان را فرا می‌گیرد. خوش‌بختانه، روشی برای رویارویی با چالش صفحات سفید وجود دارد که تحت عنوان «طوفان فکری» شناخته می‌شود.

در واقع، برخی از نوابغ علمی عالی‌رتبهٔ دنیا، ایده‌های بزرگ خود را مدیون طوفان فکری هستند. «توماس ادیسون» (مخترع لامپ الکتریکی)، نمونه‌ای از این نوابغ است.

ادیسون، در ابتدای یکی از دفترچه‌های خود، در تاریخ سوم ژانویهٔ ۱۸۸۸، به کمک طوفان فکری، در راستای اختراعات آینده خود، فهرستی متشکل از بیش از ۱۰۰ ایده نوشته‌بود. تعدادی از ایده‌های این دانشمند شامل دستگاه متراکم‌کنندهٔ برف، ابریشم مصنوعی، عاج مصنوعی و پیانوی برقی، بود.

استفاده از طوفان فکری، موجب سکوت انتقادگر درون می‌شود، صدایی درونی که از تمام فعالیت‌های ما ایراد می‌گیرد؛ به همین دلیل در طول تاریخ، از این روش، برای جوشش چشمه‌های خلّاقیت، استفاده شده‌است.

علاوه‌براین، طوفان فکری موجب شکوفایی و بروز علایق و چیزهایی می‌گردد که برای دستیابی به آن‌ها اشتیاق داریم. اگر برای مدتی طولانی، اقدام به انجام طوفان فکری کنید؛ در آن صورت، در میان ایده‌های خود، الگویی با مضمون عمیق‌تر خواهید یافت.

بدین ترتیب، متوجه چیزهایی خواهید شد که واقعاً به آن‌ها علاقه‌مند هستید؛ در نتیجه، خواهید توانست بر روی آن‌ها تمرکز کنید و آن‌ها را توسعه دهید.

حتی گاهی متوجه علایق جدید خود نیز خواهید شد؛ که ممکن است این علاقه جدید، خارج از حوزه‌های حرفه‌ای و مهارت‌های شما باشد.‌ این مسئله، می‌تواند برای برخی از افرادی که فکر می‌کنند برای ورود به یک حوزه جدید، باید دانش فنی کافی داشته‌باشند، گیج‌کننده باشد.

بااین‌حال، پژوهش‌های انجام شده در زمینهٔ کسب‌وکارهای نوپای موفق، نشان داده است که لازمهٔ داشتن ایده‌هایی نو، برای حل مسائل، داشتن تخصص در زمینه‌ای خاص نیست.

ممکن است برخلاف تصور عموم، شما در موقعیت بهتری برای ابداع و نوآوری باشید؛ زیرا وقتی کسی دانش زیادی در یک حوزه یا صنعت خاص دارد، آن‌قدر با دانسته‌های خود خو گرفته‌است که نمی‌تواند موقعیت‌های جدید را شناسایی کند.

حال که از مزایای طوفان فکری مطلع شده‌اید، بهتر است که با برداشتن قلم و کاغذ، از این شیوه در راستای نوشتن ۳۰ تا ۵۰ ایده جدید استفاده کنید!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱۸٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان