دانلود و خرید کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان سیدمجتبی حورایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان اثر سیدمجتبی حورایی

کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان

معرفی کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان

کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان نوشتهٔ سیدمجتبی حورایی است و انتشارات لیوسا آن را منتشر کرده است. این کتاب نگاهی از منظر روان‌شناسی به داستان حضرت یوسف (ع) دارد.

درباره کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان

زندگی افراد موفق، سرشار از درس‌ها، تجربه‌ها و پندهایی است که مشاهده و مطالعهٔ داستان زندگی آنها، می‌تواند ما را غرق در موفقیت و کامیابی کند.

حضرت یوسف علیه السلام یک قهرمان واقعی است و نه یک قهرمان خیالی و ساختگی و بی‌جهت نیست که خداوند حکیم، داستان زندگی این پیامبر بزرگ الهی را بهترین و زیباترین داستان‌ها معرفی می‌کند.

خواندن کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت با موضوع دین و انبیا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان

«وقتی به زندگی خود نگاه می‌کنیم می‌بینیم که در همین سختی‌ها بوده که بیشتر دل با خدا داشته‌ایم و بیشتر دست به دعا برداشته‌ایم. در همین مشکلات بوده که دل از غیر او بریدیم و به عنایت او دل بستیم. در همین سختی‌ها بوده که غبار از دلمان زدوده شده و رقت قلبی عارفانه ما را در برگرفته است. در همین سختی‌ها بوده که به آگاهی‌هایی دست یافتیم و با انسان‌های نیک‌سیرتی آشنا یا مجاور شدیم. در همین رنج‌ها بوده که تصمیم‌های خوب گرفته‌ایم، با خدایمان عهدهای زیبا و پیمان‌های استوار بسته‌ایم که دیگر چنین نمی‌کنیم و چنان می‌کنیم. در همین بلاها بوده که استقامت و تحمل مشکلاتمان بیشتر شده و استوارتر گشته‌ایم. به برکت همین دشواری‌ها بوده که امروز آسانی و گشایش برایمان گواراتر شده و شاید قدر نعمت را بیشتر دانسته‌ایم.

امروز دریافته‌ایم آنچه روزگاری بلا می‌خواندیمش حلقهٔ عشق خدا بوده تا ما را به خیرهای کثیر و موهبت‌های عظیم رهنمون شود.

خداوند بنای آن دارد که یوسف را شایستهٔ عظیم‌ترین نعمت‌ها و موهبت‌ها سازد و بهترین خیرها را به سویش سرازیر کنند، اما همهٔ اینها شرطی دارد و آن، قبولی در آزمون‌هایی است که پس از این با آنها مواجه می‌شود.

خداوند برای تمام شدن نعمت برای یوسف، ابراهیم (ع) را مثال می‌زند. چرا که اگر ابراهیم (ع) به مقام خلیل‌الرحمانی رسید، پس از سربلندی در آزمون‌های سخت الهی بود. افتادن در آتش نمرودیان و فرمان ذبح فرزندش اسماعیل تنها دو نمونه از آزمون‌های الهی بود که حضرت ابراهیم (ع) در هر دو کارنامه‌ای درخشان کسب کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۸۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان