دانلود و خرید کتاب با خدا همه چیز ممکن است سیدمجتبی حورایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با خدا همه چیز ممکن است اثر سیدمجتبی حورایی

کتاب با خدا همه چیز ممکن است

معرفی کتاب با خدا همه چیز ممکن است

کتاب با خدا همه چیز ممکن است نوشتهٔ سیدمجتبی حورایی است و انتشارات لیوسا آن را منتشر کرده است. ۱۰ قانون آسمانی برای برکت و فراوانی در این کتاب آمده است.

درباره کتاب با خدا همه چیز ممکن است

در طبیعت ما قوانینی بسیار ساده وجود دارد که هرکدام می‌تواند برایمان الهام‌بخش موفقیت باشد. شناخت، رعایت و زندگی‌کردن این قوانین هم می‌تواند کمک بسیار فوق‌العاده‌ای به رشد و پیشرفتمان کند و هم اینکه آرامش و نشاطمان را روزافزون سازد. به طبیعت باید همچون یک آموزگار بزرگ نگاه کنیم و از آموزه‌های آن الهام بگیریم تا زندگی‌مان را سرشار از کامیابی و برکت سازیم.

خداوند مهربان، قوانینی را بر هستی ما حاکم کرده است. قوانینی که شناخت، رعایت و احترام به آنها می تواند زندگی ما را سرشار از فراوانی و برکت سازد.

خواندن کتاب با خدا همه چیز ممکن است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب با خدا همه چیز ممکن است

«اکنون ممکن است در دل بگویید: «آمدیم و تمام این کارها را هم کردم! واقعاً اگر خودم و زندگی‌ام را از بدی‌ها و آلودگی‌ها خالی کنم، موهبت‌های الهی به زندگی‌ام جذب می‌شود؟! آیا واقعاً این تخلیه‌ها به آن تجلیه‌ها منجر می‌شود؟!»

پیداست که شما هنوز مهم‌ترین قدمِ «تخلیه» را برنداشته‌اید و آن، خالی شدن از سوءظن به خداست. یادتان باشد بدترین بدی‌ها، یأس و ناامیدی از لطف و رحمت خدا و سوءظن به عنایت اوست. از این باور گناه‌آلود خالی شوید. اگر همهٔ اقدامات شایسته و بایسته را برای اجابت دعا انجام دهید و در این جهت هیچ‌گونه کوتاهی نکنید اما از درون ناامید و مردد باشید که آیا می‌شود یا نمی‌شود و بعد هم با خود بگویید: «می‌دانم نمی‌شود»، چه‌بسا مشمول لطف خداوند نشوید.

با عزم راسخ ذهن و وجودتان را از ناامیدی و سوءظن خالی کنید. درون‌تان باید آکنده از امیدواری و حسن ظن به لطف پروردگار باشد. هرچه ناامیدتر و بدگمان‌تر باشید، کمتر نصیب خواهید برد و هرچه امیدوارتر و خوش‌گمان‌تر باشید، قسمت‌تان بهرهٔ بیشتر خواهد بود.

مراقب باشید که این‌ها، همه وسوسه و خدعهٔ شیطان است: آیا خدا می‌بخشد؟ آیا خدا عطا می‌کند؟ شیطان می‌خواهد شما ناامید باشید تا در جهت تغییر و پیشرفت اقدامی نکنید. ناگفته پیداست کسی که به آمدن میهمان هیچ امیدی ندارد، نه خانه را تمیز می‌کند و نه آن را می‌آراید.

به وعدهٔ خداوند اطمینان داشته باشید و از هرگونه ناامیدی و بدگمانی خالی شوید.»

نظرات کاربران

fawtiiss
۱۴۰۲/۰۵/۰۲

کتاب مفیدی بود، انگار موضوعات و متونی که جاهای مختلف خونده و دیده ایم رو تو یه جا برامون جمع کرده و استناد های مذهبی هم بین مطالب دیده میشه. کتابی درمورد چگونه درست زیستن عه، اینکه چجوری میتونیم تلاش

- بیشتر
Hadith
۱۴۰۲/۰۸/۲۸

بیشتر هدف این کتاب این است که وجودمان را از بدیها پاک کنیم و حسنات را جایگزین کنیم. تا خدا هست غصه چرا؟ به سایت چهارفصل محمد افلاکی سری بزنید و معجزه تبسم را گوش کنید. مولتی ویتامین روح؛ جول اوستین را هم

- بیشتر
ar_man
۱۴۰۲/۰۷/۱۴

سوال: اگر مشیت الهی بر زندگی ما حاکم باشه، آیا جز اینه که ناامیدی و یأس و بدبختی موجود در زندگی ما تجلی مشیت الهیه؟ و آیا بدین ترتیب، دعا کردن خود به خود تبدیل به عملی عبث و سنگ

- بیشتر
کاربر ۱۵۶۷۹۰۴
۱۴۰۲/۰۳/۲۲

کتاب خوبیه و‌ خوندنش بسیار ارزشمند

کاربر 3087660
۱۴۰۳/۰۲/۰۶

کتاب نگاهی عمیقتر به قوانین حاکم بر هستی داشته و از روانشناسی زرد و گاها سطحی فاصله گرفته... خیلی از توصیه ها قابل اجرا و عملیاتی است.

مهراد حسن پور
۱۴۰۲/۰۷/۱۴

یه چرت تابلو. مگه ما از اول که به دنیا اومدیم پاک و خالی از سوءظن نبودیم؟ مگه اینایی که باید تخلیه کنیم از بدو تولد با ما بوده؟ خب اینا در طول زندگی و در اثر اتفاقات و تجربیات

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۹۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان