دانلود و خرید کتاب دوباره دنبالت می آیم گیوم موسو ترجمه علی نساجی زواره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دوباره دنبالت می آیم اثر گیوم موسو

کتاب دوباره دنبالت می آیم

معرفی کتاب دوباره دنبالت می آیم

کتاب دوباره دنبالت می آیم نوشتهٔ گیوم موسو و ترجمهٔ علی نساجی زواره است و انتشارات مهراندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب دوباره دنبالت می آیم

آیا می‌توان در چند ساعت تمام اشتباهات زندگی را جبران کرد؟

یک روز صبح، اِتْهان کارت دعوت عروسی سلین را دریافت کرد، دختری که دوست می‌داشت و او را ترک کرد تا خودش را وقف هدفش کند. تصمیمی که امروز از آن به‌شدت پشیمان است؛ چراکه ثروتمند و مشهور شده اما به طرز وحشتناکی تنهاست.

ناگهان از مراسم ازدواج اطلاع می‌یابد و به ذهنش می‌رسد که دوباره این زن را به دست بیاورد. چندین ساعت تا مراسم ازدواج مانده، چندین ساعتِ دیوانه‌وار و سراسر رازآلود، که در آن ناشناسی او را هدف قرار می‌دهد.

درحالی‌که موضوعی باورنکردنی رخ می‌دهد: روز برای او شروع می‌شود، اما سرنوشت به او اجازه می‌دهد این ساعت‌های سرنوشت‌ساز را دوباره زندگی کند.

آیا این بار موفق می‌شود از شانس زندگی‌اش بهره ببرد؟

خواندن کتاب دوباره دنبالت می آیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌های عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره گیوم موسو

گیوم موسو، متولد سال ۱۹۷۴ در فرانسه، از سنین کم به ادبیات علاقه‌مند شد، جایی که تمام وقتش را با کتاب‌های کتابخانهٔ شهرداری می‌گذراند که مادرش در آن کار می‌کرد. به لطف مسابقهٔ داستان‌نویسی که معلم زبان فرانسه‌اش طراحی کرده بود، استعدادش در نوشتن را کشف کرد.

تحصیلات، سفر طولانی به ایالات‌متحده و مراوداتش، همه باعث غنی‌ترکردن تخیل و نوشته‌های او شدند. وی که دارای مدرک علوم اقتصادی است به‌عنوان معلم در فرانسه مشغول به کار است. او از سال ۲۰۰۱ نخستین رمانش را با نام «اسکیدامارینک» نوشت. وی با دومین رمانش، «و بعد...»، به مخاطب معرفی شد.

کتاب‌های موسو که به چهل زبان دنیا ترجمه شده‌اند و بارها از آن‌ها اقتباس سینمایی شکل‌گرفته است، در فرانسه و سراسر دنیا به موفقیت بزرگی دست‌یافته‌اند و وی چندین سال در میان پرفروش‌ترین نویسنده‌های فرانسه قرار داشته است.

بخشی از کتاب دوباره دنبالت می آیم

«در کافه‌ای کوچک در وست‌ساید، مابین خیابان بِرادوی و آمستردام نشسته‌ای. فضایی آرام و دلپذیر، صندلی‌های راحتی چرم تیره‌رنگی که میز آهنی درخشانی روبه‌رویش قرار دارد. کمی بوی دارچین، وانیل و عسل می‌آید.

روبه‌روی دخترِ جوانی نشسته‌ای که ظاهر مهماندار هواپیما را دارد، سلین پالادینو؛ اشک‌هایش را که از چشم‌های درخشان سبزرنگش سرازیرند با آستین پاک می‌کند. یک سال است او را می‌شناسی. عشقی فرااقیانوسی که در سفر پاریس_نیویورک رخ داد؛ سفری که او هر دو هفته یک‌بار انجام می‌دهد.

سلین، داستان عاشقانه‌ای است که انتظارش را نداشتی. عشق در نگاه اول، که در فضای شیرینی ادامه پیدا کرد و تو را در دنیای ناشناخته‌ای پیش برد. قاعدتاً تو باید از خوشبخت‌ترین مردان باشی. اما تو مردی عادی نیستی و از قبل می‌دانی که روزی از دستش خواهی داد و آن روز، امروز است.

هر لحظه که می‌گذرد اگرچه عاشق‌تر اما به همان اندازه معمولی‌تر می‌شوی و این چیزی است که تو برنمی‌تابی. دوباره در مرحله‌ای قرار داری که نمی‌دانی می‌توان احساسی بود بی‌آنکه شکننده باشی!؟

آنگاه تو قانع شده‌ای که داستان عاشقانه‌ات تنها یک سوءتفاهم است؛ اگر سلین دوستت دارد به این خاطر است که تو را خوب نمی‌شناسد. روزی، چشم‌هایش را باز خواهد کرد و شخصیت حقیقی تو را که جاه‌طلب است خواهد دید.

اما این اصل ماجرا نیست. اصل ماجرا صدایی درونی است که بی‌وقفه می‌گوید: اگر سلین دوستت دارد، باید ترکش کنی، چون با تو در خطر است! این دل‌شوره از کجا می‌آید؟ اصلاً نمی‌دانی. تمام وجودت را فرامی‌گیرد آن‌قدر که مجبور می‌شوی جدی‌اش بگیری.»


معرفی نویسنده
عکس گیوم موسو
گیوم موسو

گیوم موسو نویسنده‌ی معاصر فرانسوی است. کتاب‌های او اکنون به بیش از سی‌وشش زبان ترجمه شده‌اند و در مجموع میلیون‌ها تیراژ دارند.

نظرات کاربران

یار مهربان♡
۱۴۰۲/۰۳/۲۸

لطفا به بی نهایت اضافه کنید🙏🏻

fateme zp
۱۴۰۲/۱۲/۱۴

کتاب ، علاوه بر مهیج و معمایی بودن ، چاشنی عاشقانه ای هم داره که بنظرم این دو در کنار هم زیبا هستن . نوشته های گیوم موسو واقعا خوندن داره اگر عاشق خوندن باشید ، پشیمون نمیشید ازش . کتاب فردا

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۳۸۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۱۱۵,۰۰۰
تومان