دانلود و خرید کتاب آن آبزیان کوچک و این سنجاقک ها دوریس استیکنی ترجمه مسیحا برزگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آن آبزیان کوچک و این سنجاقک ها اثر دوریس استیکنی

کتاب آن آبزیان کوچک و این سنجاقک ها

انتشارات:نشر کتاب کوچه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آن آبزیان کوچک و این سنجاقک ها

کتاب آن آبزیان کوچک و این سنجاقک ها نوشتهٔ دوریس استیکنی و ترجمهٔ مسیحا برزگر است. نشر کتاب کوچه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر پیرامون پرسش «چگونه برای بچه‌های خود مرگ را توضیح دهیم؟» نوشته شده است.

درباره کتاب آن آبزیان کوچک و این سنجاقک ها

کتاب آن آبزیان کوچک و این سنجاقک ها که با تصویرسازی‌های «مهشید محبوبی‌فر» منتشر شده، کودک را به دل دریا می‌برد. این داستان در آن پایین‌ها، زیر سطح آب و در برکه‌ای آرام می‌گذرد. گروهی از آبزی‌های ریز در این برکه با شادی زندگی می‌کنند. آن‌ها متوجه شده‌اند که گاه یکی از خودشان را از دست می‌دهند. ماجرا از چه قرار است؟

خواندن کتاب آن آبزیان کوچک و این سنجاقک ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مسیحا برزگر

مسیحا برزگر ۱۷ فروردین ۱۳۴۰ در محله‌ٔ منیریه‌ٔ شهر تهران به دنیا آمد. او نویسنده و مترجم معنوی‌گرای معاصر ایرانی است. او را پرکارترین نویسندهٔ ایران در حوزهٔ ادبیات دانسته‌اند. گفته می‌شود که او ایران و زبان پارسی را بزرگ‌ترین موهبت‌های الهی زندگی خود می‌داند و به خداوند نیز بسیار علاقه‌مند است. مسیحا برزگر با کتاب‌ها و سخنرانی‌های معنوی که از او منتشر شده، شناخته می‌شود. او تا به امروز تعداد زیادی کتاب نوشته و ترجمه‌های بسیاری را منتشر کرده است. او همچنین یکی از سخنرانانی است که افزون‌بر دانش حوزوی و معنوی، به تحصیلات آکادمیک پرداخته و کارشناسی‌ارشد رشته‌ٔ زبان‌شناسی هم دارد.

برزگر با قرآن و سخنان ائمه‌ همنشین بوده است؛ از‌این‌رو توانست کتاب تفسیری از قرآن تحت‌عنوان «آفتاب در آیینه» بنویسد و همچنین با بیانی ساده برای مردم فارسی‌زبان از «صحیفهٔ سجادیه» (اثر مکتوب از امام چهارم شیعیان) تفسیری شفاف و دلنشین را ارائه بدهد. این ۲ کتاب از او توانستند جای خود را در دل و ذهن مخاطبان بسیاری باز کنند.

نبوغ مسیحا برزگر اما جایی خودش را نشان می‌دهد که دست بر کتاب‌های فراموش‌‌شده‌ می‌گذارد، دستی بر آن‌ها می‌کشد و با تشریح و تفسیری نزدیک به اذهان مخاطب امروزی آن را دوباره به فرهنگ و زبان فارسی هدیه می‌دهد. مثلاً کتابی به نام «وحدت عارفانه» که در سال ۱۳۹۹ از او منتشر شد و این کتاب شرحی بود بر کتاب «حدیقه‌ الحقیقه» از حکیم سنایی غزنوی. سنایی شاعر و عارفی بود که در قرن ۵ و ۶ هجری قمری زندگی می‌کرد. برزگر در این کتاب که نوعی ترجمه، تشریح و تفسیر است و ۶۰۰ صفحه دارد، جهان‌بینی عظیم حکیم سنایی را معرفی می‌کند و سعی می‌کند انسان امروزی را به تربیت و پرورش ناصحیح و دریافت‌های ناکامل از خویشتن، جهان، خدا و هستی، حساس و آگاه کند. او در این کتاب انسان امروزی را دور از عشق، تنها و عبوس می‌بیند و هم‌عقیده با سنایی از ضرورت عشق، کنارزدن تربیت و باورهای اشتباه و روآوردن به دیدگاهی عارفانه به دنیا صحبت می‌کند.

برزگر در کتابی دیگر به نام «با ما از عشق سخن بگو» به مشهورترین کتاب «جبران خلیل جبران» سری زده و محتوای کتاب «پیامبر» را به زبانی سرراست و دلنشین تعبیر و تفسیر کرده است. او در این کتاب همچنان به مفاهیمی مثل عشق پرو‌بال داده و سعی کرده تا به غنای این اثر ادبی قرن بیستمی اضافه کند.

برزگر ۲ اثر دیگر به نام‌های «جهان از قصه‌ها سرشته شده است» و «ترانه خواندن به وقت باران» را هم تألیف کرده که در آن‌ها هم به عظمت و شکوه جهان هستی و یافتن معنا در دل وقایع پرداخته است. این ۲ کتاب هم بیانی عاشقانه و شاعرانه دارند و با نگاهی عارفانه به هستی خلق شده‌اند.

مسیحا برزگر از نویسنده‌ای معنوی و مشهور آلمانی به نام «اکهارت تول» هم آثاری را ترجمه و منتشر کرده است. این ۲ اثر «نیروی حال» و «زمینی نو» نام دارند و برای افرادینوشته شده‌اند که به دنبال معنای زندگی و هدف از خلقت هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۲۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان