دانلود و خرید کتاب چگونه از تنهایی لذت ببریم؟ سارا میتلند ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه از تنهایی لذت ببریم؟ اثر سارا میتلند

کتاب چگونه از تنهایی لذت ببریم؟

معرفی کتاب چگونه از تنهایی لذت ببریم؟

خلاصه‌کتاب چگونه از تنهایی لذت ببریم؟ نوشتهٔ سارا میتلند و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب بر ترس تنهایی غلبه می‌کنید.

درباره خلاصه‌کتاب چگونه از تنهایی لذت ببریم؟

چگونه قدرت شگفت‌انگیز تنهایی، زندگی شما را دگرگون می‌کند؟

تصور کنید در نزدیکی محل کار یا خانه‌ شما فردی زندگی می‌کند که اغلب اوقات تنهاست. شما هر روز از پنجرهٔ اتاقتان او را می‌بینید که به‌تنهایی مشغول قدم‌زدن است، گاهی اوقات دوچرخه‌سواری می‌کند، معمولاً تنها به خرید می‌رود و همیشه لبخند به لب دارد.

بدون شک در نگاه اول تصور می‌کنید او در وضعیت نامناسبی قرار دارد. شاید هنگامی‌ که از پشت پنجره با تعجب به او خیره شده‌اید با خودتان زمزمه کنید: «یک فرد سالم هرگز نمی‌تواند از تنهایی لذت ببرد!» خوشبختانه باید گفت که شما اشتباه می‌کنید؛ تنهایی بر خلاف تصور ما، نیرویی مثبت و قدرتمند است.

البته این بدان معنا نیست که ما باید اطرافیان خود را برای رسیدن به‌ تنهایی کنار گذاشته یا به موجودی گوشه‌گیر تبدیل شویم، بلکه باید یاد بگیریم بین تنهایی و ارتباط با افراد و جامعه تعادل برقرار کنیم. این موضوع همان اصل مهمی است که در خلاصه کتاب «چگونه از تنهایی لذت ببریم؟» آن را خواهیم آموخت.

خواندن خلاصه‌کتاب چگونه از تنهایی لذت ببریم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با تنهایی خود آشتی کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب چگونه از تنهایی لذت ببریم؟

«آیا هرگز آرزو کرده‌اید زمانی را در تنهاییِ مطلق سپری کنید؟ آیا در آرزوی فرصتی بوده‌اید که فقط به شما تعلق داشته باشد؟

در جامعه امروز ما از جهات مختلف تحت فشار هستیم. موقعیت شغلی، تحصیلی و خانوادگی همواره انسان را مجاب می‌کند که به شعار جامعه مدرن پایبند باشد: «ما باید سخت کار کنیم و همیشه در جامعه حضور فعال داشته باشیم».

شاید چنین باوری تا حدودی به رشد انسان کمک کند، اما در نهایت ما دیگر زمانی برای خودمان نخواهیم داشت. این در حالی است که تنها عنصری که می‌تواند خلاقیت‌های ما را شکوفا نموده و از سویی ما را به باوری صحیح در ارتباط با خودمان برساند، تنهایی است.

تنهایی یگانه فرصتی است که می‌توانید خود واقعی‌تان را کشف کنید. شما باید زمانی را در تنهایی صرف کرده تا بتوانید به عمق وجود خود سفر کنید. شما واقعاً که هستید؟ چه چیزی برایتان اهمیت دارد؟ همه ما برای پاسخ به این سؤالات نیاز به یک تنهایی عمیق داریم؛ مکانی که تأثیرات جامعه و اطرافیان کاملاً ناپدید شده و روح عریان ما در مقابلمان قرار می‌گیرد.

بسیاری از افراد مشهور و موفق دنیا، رسیدن به شناخت و درک عمیق از شرایط پیرامونی را مدیون زمانی هستند که در تنهایی صرف کردند. برای مثال نویسنده مشهور هنری دیوید ثورو، پیش از نگارش کتاب مشهور «والدن» به مدت دو سال به تنهایی در جنگل زندگی کرد. هنری معتقد است این زمان به او فرصت داد تا خودش را از نو کشف کند. او زمان زیادی را به تفکر و ارزیابی ارزش‌های خود و جامعه پیرامونش پرداخت و آنچه پس از آن دو سال به جامعه عرضه کرد، بی‌شک دستاوردی شگفت‌انگیز بود. ثورو حدوداً دو قرن پیش توانست با معرفی کتاب والدن، دنیا را تحت تأثیر اندیشه‌های خود قرار دهد. او در این کتاب، دروان تنهایی خود را در اطراف دریاچه والدن در شهر ماساچوست به تصویر کشیده است. کتاب والدن بیانگر بینش و درکی تازه از جهان است که تنهایی و طبیعت بکر اطراف برای ثورو رقم زده بود.»

نظرات کاربران

کاربر ۶۵۴۲۷۹۹
۱۴۰۲/۰۲/۲۸

کتاب اصلی ۳۳ صفحه نیست

کاربر ۴۱۴۱۴۶۲
۱۴۰۱/۱۱/۰۵

کامل نیست کتاب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۲۲٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان