دانلود کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟ با صدای علی حقیقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟ اثر داریوس فوروکس

دانلود و خرید کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

گوینده:علی حقیقی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟ نوشتهٔ داریوس فوروکس و ترجمهٔ شاهین غفاری و با صدای علی حقیقی است و موسسه انتشارات فلسفه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

آزادی به این معنا است که با شرایط خودتان زندگی کنید. هدف کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟ این است که به شما کمک کند تا در طی چهار سال آینده به این هدف برسید.

آزادی درنهایت به شما رضایت درونی، آرامش و شادی می‌بخشد. هیچ‌چیز را نمی‌توان با این‌ها عوض کرد. 

بخشی از این کتاب در مورد آگاهی است. چه چیز سد راه آزادی شما است؟ تله‌های زیادی وجود دارند که از آن‌ها آگاه نیستیم. چرا احساس سردرگمی می‌کنیم؟ چرا شغل، روابط و خودمان را دوست نداریم؟ چرا در موقعیت‌هایی قرار می‌گیریم که به‌نظر ناامیدکننده می‌رسند؟ در فصل اول، مهم‌ترین موانع آزادی را با شما در میان می‌گذارم.

در فصل دوم، به شما گفته می‌شود که ما همه‌چیز می‌خواهیم؛ اما حقیقت این است که نمی‌توانیم همه‌چیز داشته باشیم. آیا این لزوماً یک مشکل است؟ نه، اصلاً. به‌محض اینکه درک کنید که لازم نیست همه‌چیز داشته باشید، واقعاً احساس رهایی خواهید کرد. می‌توانید خیلی از کارهایی را که الان انجام می‌دهید رها کنید و در نتیجه، آزاد خواهید شد.

فصل سوم شامل یک برنامهٔ عملیاتی است. در این بخش تکنیک‌های خاصی ارائه داده می‌شود که شما را برای آزادشدن مجهز می‌کنند. ایده‌ها خوب‌اند اما بدون عمل، بی‌فایده‌اند. زندگی پر از چالش است و تفکر مثبت به‌تنهایی کمکی به شما نمی‌کند، اما مجهزشدن و کسب آمادگی، کمک خواهد کرد. درحالی‌که همتایان شما زندگی را بی‌معنی می‌دانند و با بحرانی‌های شخصی دست‌به‌گریبان می‌شوند، شما از این مشکلات آزاد خواهید شد. شما برای تمام چالش‌های بزرگ زندگی آماده و مجهز خواهید شد. هیچ مشکلی جدید نیست و دیگران در گذشته با آن مواجه شده‌اند. این بر عهدهٔ ماست که مشکلات زندگی را بررسی کرده و برای آن‌ها آماده شویم.

آیا آزادی چیزی به‌جز حق زندگی به شیوهٔ دل‌خواه است؟ چیزی جز این نیست.

شنیدن کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های صوتی با موضوع موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره داریوس فوروکس

داریوس فوروکس متولد ۱۹۸۷، کارآفرین، سرمایه‌گذار و نویسنده هفت کتاب و سازنده شش دوره آموزشی آنلاین است. او از سال ۲۰۱۵، یادداشت‌های کاربردی خود را در مورد بهینه‌سازی زندگی، کسب‌وکار و بهره‌وری با مخاطبان خود در میان می‌گذارد. ایده‌های او در نشریات و شبکه‌هایی از جمله تایم، ان‌بی‌سی، فست کمپانی، اینک، ابزرور و غیره ارائه شده‌اند. او با رهبران فکری برجسته‌ای همچون رایان هالیدی، کال نیوپورت، رابرت سوتان، جیمی سانی و غیره مصاحبه نموده است.

بخشی از کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

«وقتی احساس می‌کنید که باید به یک دوست بله بگویید یا در میان دوستان‌تان به شیوه خاصی رفتار کنید، آزاد نیستید. به یاد داشته باشید که آزادی واقعی یعنی خودتان باشید و آنچه می‌خواهید را انجام دهید. آیا در میان دوستان‌تان واقعاً این‌طور هستید؟

معمولاً جواب منفی است. وقتی دوستان شما از اینکه به دلایل شغلی نمی‌توانید در یک مهمانی شرکت کنید، از شما ناراحت می‌شوند یعنی آن‌ها شما را همان‌گونه که هستید نپذیرفته‌اند. وقتی دوستان‌تان نمی‌خواهند شما را در یک محله آرام که مورد ترجیح شما است ملاقات کنند اما در عوض یک فروشگاه شلوغ را برای قرار انتخاب می‌کنند یعنی می‌خواهند که به ساز آن‌ها برقصید.

من این نوع سازگاری را قبول ندارم. در این شرایط، احتمالاً ارزش‌های شما و دوستان‌تان با هم متفاوت است. اجازه دهید مثالی بزنم. چندی قبل یکی از دوستانم من و چند نفر دیگر را از طریق واتس‌آپ به مهمانی تولدش دعوت کرد. او روی واتس‌آپ جمله‌ای شبیه به این را نوشت "هی بچه‌ها، هفته بعد تولد من است و همه شما دعوتید. اگر می‌آیید، به من خبر بدهید." صبح روز بعد یکی دیگر از اعضای گروه در مورد تخفیف پنجاه‌درصدی یک فروشگاه لباس نوشت و همه به‌جای جواب دادن به دعوت دوستم، شروع به صحبت در مورد آن فروشگاه کردند. آن گروه از شش نفر عضو تشکیل شده بود که تمام‌وقت در حال شوخی و جوک گفتن بودند و به‌ندرت در مورد یک مسئله جدی صحبت می‌کردند. همه سرشان شلوغ بود و مشکلات خودشان را داشتند. دو روز بعد وقتی دوستم جوابی از ما نگرفت، با اظهار ناراحتی گروه را ترک کرد.

من کار او را درک نمی‌کنم. او حتی نمی‌خواست بداند که چرا دیگران جوابش را ندادند. این به آن معنا نبود که ما نمی‌خواستیم به تولدش برویم. ما دوستان نزدیکی بودیم و سال‌ها به تولد یکدیگر می‌رفتیم. من در آن هفته با چند چالش و دردسر روبرو شده بودم. به دوستم پیام دادم و از او عذرخواهی کردم اما استقبال نکرد و همچنان احساس می‌کرد که تحقیر شده است. من متوجه رفتارش نشدم. همه زندگی خودشان را دارند. اینکه من تا دو روز جواب او را ندادم، یعنی دیگر نباید به تولد کسی دعوت شوم؟ او با ترک کردن گروه، کل انرژی گروه را خراب کرد و در نتیجه گروه این روزها خیلی ساکت‌تر است؛ اما من اهمیت نمی‌دهم. ترجیح می‌دهم زمانم را با کسانی بگذرانم که شبیه من باشند. انتظاری از دوستانم ندارم.

من و بهترین دوستانم، شامل برادرم دنیل، هرگز مشکلی با هم نداشته‌ایم چون یکدیگر را شناخته‌ایم. من هرگز با برادرم دعوا نکرده‌ام و این برای بیشتر کسانی که برادر یا خواهر دارند عجیب است. من بزرگ‌ترم و هرگاه که می‌خواستم برادرم را به دلیل کوچک‌تر بودنش مسخره کنم، مادرم می‌گفت "تو هرگز با برادرت دعوا نمی‌کنی. شما از هم حمایت می‌کنید. تو فقط یک برادر داری و رابطه‌ات با او را خراب نمی‌کنی." به همین دلیل وفاداری به نزدیکان، جزو ارزش‌های محوری من است. من با نزدیکانم دعوا نمی‌کنم و از کارهای آن‌ها ناامید و دلسرد نمی‌شوم. به آن‌ها اعتماد می‌کنم و باور دارم که نیت‌شان خیر است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۳۱۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۳۱۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان