دانلود و خرید کتاب آفریده شده ایم تا بدرخشیم سعید گل محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آفریده شده ایم تا بدرخشیم اثر سعید گل محمدی

کتاب آفریده شده ایم تا بدرخشیم

معرفی کتاب آفریده شده ایم تا بدرخشیم

کتاب آفریده شده ایم تا بدرخشیم نوشتهٔ سعید گل محمدی است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی داستان‌ها، تمثیل‌ها و جمله‌های جذاب و تکان‌دهنده برای موفقیت و پیروزی در بازار کسب‌وکار است.

درباره کتاب آفریده شده ایم تا بدرخشیم

کتاب آفریده شده ایم تا بدرخشیم مجموعه‌ای است از حکایت‌ها، جملات و اشعار الهام‌بخشی که در طول سال‌ها، نگارنده با آن‌ها آشنا شده است. سعید گل محمدی درمورد دنیای زیبا و شگفت‌انگیز موفقیت و تحول در کسب‌وکار، سال‌ها مطالعه و تحقیق انجام داده و به سبب ارزش و اهمیت والایی که این مطالب دارند، آن‌ها را ترجمه یا تألیف و در کتاب حاضر ارائه کرده است.

در بخش‌هایی از این کتاب، از نویسنده‌های مشهوری همچون «آنتونی رابینز»، «برایان تریسی»، «جان مکسول»، «دارن هاردی» و «رابرت کیوساکی» مطالبی را می‌خوانید.

خواندن کتاب آفریده شده ایم تا بدرخشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران جستارهایی با مایه‌های روان‌شناسانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آفریده شده ایم تا بدرخشیم

«"عاشق کاری باش که انجام می‌دهی"

کاری را انتخاب کن که دوست داری؛ در این‌صورت، هرگز مجبور نخواهی بود حتی برای یک روز، در زندگی‌ات کار بکنی!

«کنفوسیوس»

در جریان مطالعه علل موفقیت‌های میلیونرهای خودساخته، دکتر سالی بلانتیک روش زندگی هزاروپانصد نفر از افرادی را بررسی کرد که به‌شدت در طلب کسب قدرت و افزایش دارایی بودند. سالی بلانتیک، از بیست سالگی تا چهل سالگی، یعنی پس از گذشت بیست سال، به این نتیجه رسید که فقط هشتاد و سه نفر از این افراد توانسته‌اند به جرگه ثروتمندان بپیوندند.

دکتر بلانتیک، برای به دست آوردن رمز دستیابی به ثروت عظیم، تمام زوایا و جوانب کسب‌وکار این هشتادوسه نفر را کانون توجه قرار داد و متوجه شد که چند ویژگی کلیدی، این افراد برجسته و پیشرو را از سایرین جدا می‌کند:

نخست: آن‌ها شدیداً به کارشان علاقه‌مند هستند و این اشتیاق دیوانه‌وار، به آن‌ها انگیزه می‌دهد تا تخصص لازم را فراگیرند و در رشته فعالیتشان، مهارت کافی را به دست آورند.

در حقیقت، دستیابی به درآمد کلان و مهارت و کارایی، پاداش این علاقه آتشین است! آن‌ها اهداف حرفه‌ای و شغلی‌شان را به دغدغه‌ای دائمی تبدیل می‌کنند و با میل و رغبت فراوان، به انجام دادن آن مبادرت می‌ورزند و پس از تحقق هر هدف، در پوست خود نمی‌گنجند! پس از یک جمع‌بندی، دکتر بلانتیک به این نتیجه رسید که عشق مفرط به رشته‌ای خاص و جذب و غرق شدن در آن، شاه‌کلید و راز نهان موفقیت این افراد به شمار می‌رود! بنابراین، برای کسب پول انبوه، نخست باید به کاری بپردازید که از آن لذت می‌برید.

فعالیت در رشته‌ای که نشانی از علاقه و تجربه کافی در آن وجود ندارد، مطمئن‌ترین راه به‌سوی شکست و ناکامی است!

اگر علاقه‌ای به کارتان نداشته باشید، انرژی و انگیزه‌تان ضعیف می‌شود و لاجرم، خدمات و کالاهایی را عرضه می‌کنید که کیفیت خوبی نخواهند داشت!

میلیونرهای خودساخته هرگز تصمیم ندارند که تحت‌تأثیر برخی از امور تجاری برنامه‌ریزی کنند و پس از مدتی کوتاه، ثروتی کلان به دست آورند؛ آن‌ها سرمایه‌شان را به‌طور حساب شده، فقط در مسیر حرفه‌ای هدایت می‌کنند که به آن عشق می‌ورزند و مهارت دارند.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۴۵۴۵۹۲
۱۴۰۱/۱۰/۰۹

خواستم خریداری کنم کد ملی و بعضی چیزهای دیگر خواست که ندارم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۲۹۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان