دانلود و خرید کتاب پایداری کسب و کار در ایران ذبیح الله رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پایداری کسب و کار در ایران

کتاب پایداری کسب و کار در ایران نوشتهٔ ذبیح الله رضایی و سیدمحمود میریزدی است. انتشارات بورس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب پایداری کسب و کار در ایران

کتاب پایداری کسب و کار در ایران درمورد موضوعاتی مانند پایداری کسب‌وکار، اهداف توسعهٔ پایدار، عوامل مؤثر بر پایداری، گزارشگری و اطمینان‌بخشی پایداری، سازمان‌های حرفه‌ای دارای نفوذ بر پایداری، اصول، تئوری‌ها، تحقیقات و آموزش پایداری، استانداردهای پایداری، پیامدهای اصول و تئوری‌ها و استانداردهای پایداری، منابع و محرك‌های ضوابط نوین پایداری کسب‌وکار، بُعداقتصادی مالی پایداری، ابعاد غیرمالی پایداری، بُعد اخلاقی پایداری، گزارشگری و اطمینان‌بخشی عملکرد پایدار کسب‌وکار، مسائل نوظهور درعملکرد، گزارشگری و اطمینان‌بخشی پایداری و... سخن گفته است.

خواندن کتاب پایداری کسب و کار در ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون حوزهٔ کسب‌وکار در ایران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پایداری کسب و کار در ایران

«پایداری کسب‌وکار به مدیریت امکان می‌دهد بر عملکرد مالی و غیرمالی بلندمدت و بادوام تمرکز کند و اطلاعات دوراندیشانه و باارزش را برای همۀ ذی‌نفعان افشا نماید. با اطلاعات پایداری چهارگانه (حاکمیت شرکتی، اجتماعی، اخلاقی و زیست‌محیطی)، مدیریت، فرصت جمع‌آوری و استفاده از اطلاعات مالی و غیرمالی مرتبط را برای برنامه‌ریزی و پیش‌بینی بر اساس معیارهای مرتبط و محرك‌های کسب‌وکار پیدا می‌کند»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴۹ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴۹ صفحه

قیمت:
۱۵۵,۰۰۰
تومان