دانلود و خرید کتاب تعامل با آدم های بدقلق کن پیرس ترجمه محمد طلایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تعامل با آدم های بدقلق اثر کن پیرس

کتاب تعامل با آدم های بدقلق

نویسنده:کن پیرس
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تعامل با آدم های بدقلق

کتاب تعامل با آدم ‌های بدقلق نوشتۀ کن پیرس و ترجمۀ محمد طلایی است. این کتاب را انتشارات طلوع مجد منتشر کرده است.

درباره کتاب تعامل با آدم‌ های بدقلق

تعامل با آدم‌های بدقلق و سرسخت شما را ترغیب می‌کند که می‌توانید با هر کسی ارتباط برقرار کنید و نشان دهید چگونه این امر امکان‌پذیر است. این کتاب سه هدف عمده دارد:

درک هرچه بهتر آدم‌های بدقلق، یادگیری، اصول و ابزارهای خاص برای تعامل با آدم‌های بدقلق و برای اینکه به خودتان ثابت کنید می‌توانید، یاد بگیرید با هرکسی که می‌خواهید ارتباط مؤثر برقرار کنید.

توانایی‌هایی که در کتاب تعامل با آدم ‌های بدقلق می‌آموزید و تمرین می‌کنید، برای موفق شدن در هر نوع کسب‌وکار حیاتی هستند. در کتاب تعامل با آدم ‌های بدقلق این توانایی‌ها تدریس و تمرین می‌شوند. ازاین‌رو وظایفی برایتان تعریف می‌شود که اهمیت داشتن توانایی تعامل با آدم‌های بدقلق را برایتان روشن می‌کند. توجه داشته باشید که این توانایی‌ها در تمام جنبه‌های زندگی کاربرد دارند و می‌توانند روابط شما را بهبود ببخشند.

خواندن کتاب تعامل با آدم‌ های بدقلق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمامی افرادی که در ارتباط با آدم‌های بدقلق هستند مفید و کاربردی است.

درباره کن پیرس

کن پیرس، محقق، روان‌شناس و نویسنده کانادایی باسابقه سی و پنج‌ساله در زمینه روان‌شناسی است که عضو ارشد هیئت‌علمی مؤسسه ویلیام گلسر لس‌آنجلس و مؤسسه تحقیقاتی و آموزشی دمارتینی در هیوستون، ژوهانسبورگ و سیدنی است. همچنین او یک مربی و تحلیلگر حرفه‌ای، مسیر شغلی و مدیریت یادگیری است که سابقه تدریس در کالج هلند و دانشگاه جزیره پرنس ادوارد را در کارنامه دارد. اگرچه بخش عمده‌ای از مقالات و نوشته‌های او درمورد: رهبری، تجزیه‌وتحلیل مسیر شغلی، مدیریت، نظارت، کنترل استرس، محیط‌های یادگیری، عزت‌نفس و مدیریت روانی سرطان است، اما شهرت جهانی او به دلیل سخنرانی‌های بین‌المللی و نوشته‌هایش در مورد، تأثیرات روان‌شناسی در دنیای تجارت، رشد سازمانی و گسترش سبک روان‌شناسی تجاری است، همچنین فعالیت‌هایی نظیر تسهیلگری کسب‌وکارها و مربیگری مدیریتی در بزرگ‌ترین مؤسسات مالی و تجاری دنیا در کارنامه او به چشم می‌خورد. کن پیرس یک متخصص رفتار انسانی است و با استفاده از شیوه درمان مبتنی بر شناخت (که یک روش درمان کوتاه‌مدت است) به افراد کمک می‌کند تا استراتژی‌هایی برای خود - بهبودی و توسعه فردی داشته باشند.

بخشی از کتاب تعامل با آدم ‌های بدقلق

«دو طبقه‌بندی در روان‌شناسی

امروزه در نظریات و دیدگاه‌های روان‌شناسی دو طبقه‌بندی وجود دارد که من و شما درگیر آن هستیم، نگرش ما یا متمرکز بر داخل و یا متمرکز به بیرون است که هر دو آنها برای توسعه فردی ما مفید اما هر کدام هزینه‌های خاص خود را دارند. اگر شما درگیر تمرکز بر تفکر بیرونی باشید این امکان برای شما وجود دارد که از آنچه در اطراف شما وجود دارد آگاه باشید؛ اما هزینه آن این است که احتمالاً مجبور هستید ندای درون خود را نادیده بگیرید، بالعکس اگر شما متمرکز بر تفکر درونی خود باشید این امکان برای شما میسر است که به خودشناسی عمیقی دست یابید؛ ولی احتمالاً شما درک درستی از محیط پیرامون خود نخواهید داشت.

شیوه تفکر بیرونی گاهی اوقات، روان‌شناسی قدیمی نامیده می‌شود؛ زیرا از نظر تاریخی تا سال ۱۹۶۰ این شیوه تفکر نسبت به شیوه تفکر درونی اولویت داشت و عمدتاً متمرکز بر مطالعه چگونگی رفتار و تعامل با دیگران بود و اما از سال ۱۹۶۰ با پیشرفت نظریات روان‌شناسی، شیوه تفکر درونی رواج یافت و بسیاری از کارشناسان این شیوه را روان‌شناسی نوین نامیدند که متمرکز بر مطالعه و چگونگی کنترل خودمان است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان