دانلود و خرید کتاب سیب سرخ خوشبختی لیلا رعیت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیب سرخ خوشبختی اثر لیلا رعیت

کتاب سیب سرخ خوشبختی

نویسنده:لیلا رعیت
ویراستار:مهسا درویش
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سیب سرخ خوشبختی

کتاب سیب سرخ خوشبختی نوشتهٔ لیلا رعیت و ویراستهٔ مهسا درویش است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب سیب سرخ خوشبختی

خوشبختی چیست؟ چه مؤلفه‌هایی دارد؟ الفبای آن چیست؟ آیا رموز آن در کتابی به نگارش درآمده است و در مدارس تدریس می‌شود یا برخی اساتید نکات اصلی آن را جمع‌بندی کرده‌اند و در کلاس‌های خود آموزش می‌دهند؟

هر روز یک نویسنده یا یک سخنران جدید در گوشه‌ای از این دنیا بر می‌خیزد و بُعدی جدید از اصول خوشبختی و زندگی خوب را با بیانی نو برای مردم جهان بازگو می‌کند و ما با شنیدن آن جملات در می‌یابیم که این مفاهیم پیش از این هم مانند خورشید تابان پیش چشمانمان روشن و درخشان بوده است، اما تاکنون به آن‌ها توجه‌ای نداشته‌ایم و درنتیجه بخشی از زندگی را به اشتباه سپری کرده‌ایم. حال با یادگرفتن این اصل می‌توانیم میانبری سریع و راحت به سمت خوشبختی پیدا کنیم.

هر روز استادی جدید پرده از رازی نو بر می‌دارد و ذهن ما را به روی مسئله‌ای، که پیش‌تر مطرح نشده بود، روشن می‌کند؛ اما اصول خوشبختی یکی دوتا نیست و خیال تمام شدن هم ندارد. هرچه پیش برویم نکاتی جدیدتر و ظریف‌تر می‌بینیم، گویی خوشبختی گنجینه‌ای بی‌انتهاست که برداشت از آن سبب تمام‌شدنش نخواهد شد؛ اما جای این گنجینه کجاست؟ آن سر دنیا؟ پشت کوه قاف؟ نه. بسیار نزدیک‌تر و در دسترس‌تر از این حرف‌هاست. کافی است برای برداشت از گنجینه خوشبختی اقدام کنید و به‌طور جدی کمر به آموزش آن ببندید. به‌زودی زندگی خود را در حال تغییر مسیر به سوی خوشبختی خواهید یافت.

خوشبختی را به بهایی قابل می‌فروشند و آن هم یادگیری است. به آموختن آن اهتمام ورزید.

در کتاب سیب سرخ خوشبختی سعی شده است اصولی بیان شود که کمتر درباره آن‌ها بحث شده است یا اگر هم پیش‌تر درباره آن‌ها سخنی به میان آمده، در این کتاب با دیدگاهی تازه به آن‌ها توجه شده است. کتاب را مطالعه کنید تا اصول گفته‌شده در هر فصل را دریابید و بتوانید آن‌ها را در زندگی خود اجرا کنید. ممکن است احساس کنید که با بعضی به‌خوبی آشنایید و از قبل به آن‌ها عمل می‌کرده‌اید، اما برای به کار بردن بعضی دیگر به‌شدت مشکل دارید. اتفاقاً این نقاط ضعف همان قفل‌هایی است که باید تمرکز بیشتری بر آن‌ها داشته باشید و در همان زمینه‌ها تغییروتحولاتی در خود به وجود آورید. خوشبختی و محقق‌شدن آرزوها در یک‌قدمی شما و پشت در منزلتان منتظر ایستاده است تا شما کلیدبه‌دست در را به روی آن بگشایید؛ پس اصول خوشبختی را بیاموزید و در راستای رسیدن به امیال و آرزوهای خود گام بردارید.

خواندن کتاب سیب سرخ خوشبختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که جویای خوشبختی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سیب سرخ خوشبختی

«دو همکار هم‌زمان با هم کتابی را درباره معجزه شکرگزاری مطالعه کردند. آن دو وضع مادی مشابهی داشتند و هر دو مایل بودند پول بیشتری داشته باشند، از این رو وقتی آن کتاب را خواندند هم‌زمان تصمیم گرفتند که شکرگزاری را آغاز کنند. هر دو هر شب عنوان چیزهای خوبی را که در آن روز به دستشان آمده بود یادداشت می‌کردند تا برای آن از خداوند سپاسگزاری کنند.

پس از سه هفته، معجزات مالی برای یکی از آن دو جوانه زد. او تشویق شد و بیش از پیش شکرگزاری کرد. کم‌کم اتفاقات خوب زندگی‌اش بیشتر و بیشتر شد تا اینکه شش‌ماه بعد پس‌انداز ماهیانه او به دوبرابر قبل رسید.

این‌ها اتفاقاتی بود که برای یکی از آن دو همکار افتاد. او تأثیر شکرگزاری را در زندگی خود می‌دید و خوشحال بود. درظاهر همکار دیگر هم مانند او شب‌ها موارد شکرگزاری را در دفتر یادداشت می‌کرد. پس چرا وضع مادی او کوچک‌ترین بهبودی نیافته بود؟ چون عادت غرزدن در وجود او نهادینه شده بود. گویا هر روز برای تعدادی نعمت تشکر می‌کرد اما مانند گذشته هربار که حقوق می‌گرفت آه و ناله‌اش به آسمان می‌رفت که چرا باید نصف پولش را بابت قسط بدهد، چرا به اندازه‌ای پول ندارد که بتواند چیزهای موردعلاقه‌اش را بخرد، چرا مانند ثروتمندان نمی‌تواند هروقت دلش خواست به سفرهای خارجی برود، چرا مستأجر است و ... او به ظاهر برای شکرگزاری تلاش می‌کرد؛ اما با غرزدن و گله‌گزاری آتشی بر خرمن دسته‌کردهٔ خود می‌کشید و همه چیز را از بین می‌بُرد.

از این ماجرا عبرت بگیرید و اگر مایلید که از معجزه سپاسگزاری بهره ببرید، گله‌گزاری و شکایت را به حداقل برسانید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۲۸۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان