دانلود و خرید کتاب سایه های بلند شهریار عباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سایه های بلند اثر شهریار  عباسی

کتاب سایه های بلند

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سایه های بلند

کتاب سایه های بلند نوشتهٔ شهریار عباسی است. انتشارات روزنه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان در حال‌هوای ایران معاصر می‌گذرد.

درباره کتاب سایه های بلند

کتاب سایه های بلند در ۷ فصل نوشته شده است. این کتاب از جایی آغاز می‌شود که شخصیتی به نام «هوتو» روی تخته‌سنگی نشسته و عصابه‌دست مشغول نگاه‌کردن به بازی بچه‌هاست. او سپس درگیر رؤیا و خیالاتش می‌شود و با چشم‌های چروکیده‌اش خودش را می‌بیند که در میان بچه‌ها قرار گرفته و می‌دود. هوتو پدربزرگ کودکی به نام «امید» است. در ادامه با شخصیت «حوری» روبه‌رو می‌شویم. او زن‌دایی امید است اما هوتو جواب سلامش را نمی‌دهد. حوری بچه‌دار نمی‌شود و هوتو به‌این‌خاطر بر او خشم می‌گیرد. هوتو می‌گوید اگر حوری تا بهار سال بعد بچه‌دار نشود، او هوو به سرش می‌آورد.

با خواندن این رمان ایرانی نوشتهٔ شهریار عباسی با خانواده‌ای که هوتو و امید جزوی از آن هستند، ارتباطاتشان و اهدافشان آشنا می‌شویم. این خانواده یک سگ و مرغ و خروس هم دارند که در حیاط خانه زندگی می‌کنند. 

خواندن کتاب سایه های بلند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب سایه های بلند

«امید نگاهی به وسطِ سر او می‌اندازد که آفتاب‌سوخته و کچل است. نمی‌تواند جلوی خنده‌اش را بگیرد و سینی چای توی دستش می‌لرزد و چای می‌ریزد روی پای حسین‌قلی. دست‌پاچه می‌شود و دست‌پاچگی باعث می‌شود چای بیشتری روی پای حسین‌قلی بریزد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان