دانلود و خرید کتاب مهارت های نرم برای افراد سخت هلنا کیم ترجمه آزاده سازگار یزدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت های نرم برای افراد سخت اثر هلنا کیم

کتاب مهارت های نرم برای افراد سخت

معرفی کتاب مهارت های نرم برای افراد سخت

کتاب مهارت های نرم برای افراد سخت نوشتهٔ هلنا کیم است و با ترجمهٔ آزاده سازگار یزدی در انتشارات دیده بان قلم فرتاک منتشر شده است.

درباره کتاب مهارت های نرم برای افراد سخت

کتاب با تمرکز بر روش‌های عملی و کاربردی الگویی در اختیار شما قرار می‌دهد تا شرایط دشوار را به‌طور مؤثرتری مدیریت کنید. کتاب مهارت های نرم برای افراد سخت برای افراد سخت و بدخلق که دیدگاه‌های قدیمی دارند یا رهبرانی که کمی بدبین هستند یا در حوزهٔ مربیگری تازه‌کار هستند و درمورد استفاده از مهارت‌های نرم مقاومت دارند، مفید و کاربردی خواهد بود.

این کتاب روش متفاوتی را به رهبران صنایع و بخش‌های مختلف جهت درک و تمرین مهارت‌های افراد ارائه می‌دهد. بیشتر تأکید بر «انجام»دادن است تا تنها هوش عاطفی داشتن. شما این اصل ارزشمند را خواهید آموخت که ایجاد حس خوب، بهتر از احساس خوب داشتن است.

خواندن کتاب مهارت های نرم برای افراد سخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به مدیریت هوش هیجانی پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب مهارت های نرم برای افراد سخت

«قاتلان مکالمه

هدف شما به‌عنوان یک رهبر همیشه ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به خود و تیمتان برای انجام بهتر امور است. روابطِ خوب بسترِ اصلیِ این هدف است و با گفتگوهای سازنده تسهیل می‌شود. اینکه بتوانید به‌خوبی ارتباط برقرار کنید، برای رهبری موفق امری ضروری است؛ بنابراین قبل از اینکه جلوتر برویم، در اینجا برخی از عادات بدی که در گفتگوها مشکل ایجاد می‌کنند را مرور می‌کنیم.

من تقریباً در هر گفتگو سه اشتباه وحشتناک می‌بینم. از این به بعد، هنگامی‌که صحبت‌های دیگران را می‌شنوید، تشخیص این مشکلات رایج آسان‌تر می‌شود. در نهایت، شما یک شنوندهٔ بسیار دقیق می‌شوید که می‌توانید این اشتباهات را در مکالمات حتی خودتان نیز تشخیص دهید. این مهارت شما را آماده می‌کند تا اشتباهاتتان را بفهمید و نحوهٔ انجام مکالمات سازنده را برای تیم خود الگوسازی نمایید.

قاتل مکالمهٔ شماره ۱: ربایش

ربایش زمانی است که شما زمان حرف‌زدن توجه دیگران را می‌دزدید. هر چیزی که طرف مقابل در مورد آن صحبت می‌کند به‌نوعی منجر به توجه به شما می‌شود. "ربایش" مکالمه چگونه است؟ تشخیص آن از بیرون آسان است. در اینجا نمونه‌ای از گفتگوهای یک گروه واتس‌اپ۲۲ آورده شده که این مفهوم را به‌خوبی نشان می‌دهد.

سو: حدس بزنید بچه‌ها، من فردا با اخبار کانال ۵ مصاحبه می‌کنم.

تیم: وای! این هیجان انگیزه، تبریک می‌گویم. مصاحبه دربارهٔ چیست؟

لیام: واو! من در حضور یک سلبریتی هستم!

تیم: مصاحبه ساعت چند است؟ صبح یا عصر؟

لیام: سلام، آیا می‌توانی یک تیشرت با لوگوی تجاری من بپوشی؟

تیم: تو اصلاً کی لوگوی تجاری گرفتی؟

لیام: خب، از وقتی که آن بازاریاب حرفه‌ای را استخدام کردم.

می‌بینید که لیام چقدر سریع اخبار سو را ربود تا در مورد خودش صحبت کند؟ به این نوع ربایش، سرقت توجه یا کانون توجه دیگران نیز گفته می‌شود؛ اما این ربایش گاهی اوقات ظریف‌تر است.

دن: من خلاصه بازاریابی سالانه را برای ارائه به هیئت‌مدیره آماده کردم. خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کردم کاربرد و تا ساعت یازده شب مشغولش بودم.

مایک: خدای من! این کار که هفته‌ها پیش محول شده بود، نمی‌فهمم چرا معاون رئیس از من نخواست که خلاصه را انجام دهم؟ من مدیر هستم.

دن: نمی‌دانم چرا او آن را به من واگذار کرد.»

نظرات کاربران

کاربر 3803048
۱۴۰۱/۰۷/۲۹

کتاب مهارت های نرم کتاب بسیار کاربردی و موشکافانه به ماهیت رفتارهای افراد سخت پرداخته و برای همراه شدن با انها تکنیک های زیبایی را مطرح کرده است زیباتر اینکه همیشه افراد سخت انعکاس رفتار های سختی است که از

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

حجم

۱۹۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان