دانلود و خرید کتاب رهبر حرفه ای کریستینا آزبورن ترجمه وحید دهقان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبر حرفه ای اثر کریستینا آزبورن

کتاب رهبر حرفه ای

معرفی کتاب رهبر حرفه ای

کتاب رهبر حرفه ای نوشتۀ کریستینا آزبورن و ترجمۀ وحید دهقان است که توسط آریانا قلم منتشر شده است.

درباره کتاب رهبر حرفه ای

رهبری توانایی بناکردن جامعه‌ای است که در آن همه افراد از توقعات دیگران آگاه و برای انجام کاری بزرگ متعهدند. رهبری مهارتی است که یادگیری و تمرین آن برای مدیران موفق ضروری است. این کتاب راهکار کلیدی رهبران برای شکوفایی کامل نشان ظرفیت خود و تیم‌شان را تشریح می‌کند همچنین نشان می‌دهد که چگونه با داشتن رویکرد رهبری فکر و عمل کنیم یا چگونه به خود و جامعه اطرافمان رهبرانه بنگریم.

در این کتاب توصیه کاربردی برای کمک به رشد جنبه‌های رهبری نقش خودتان و تشویق سایر اعضای تیم به رهبری و ابتکار عمل در اختیارتان قرار خواهد گرفت. این کتاب گام‌به‌گام شما را برای مواجهه با چالش‌های رهبری از انتخاب نقش رهبری تا رهبری مطمئن در شرایط سخت آماده می‌کند. این کتاب مملو از توصیه‌هایی است که کمکتان می‌کند تا انرژی خود را در مسیر برقراری روابط لازم و دستیابی به مهم‌ترین نتیجه‌هایی قرار دهید که ارزش‌افزوده برای سازمانتان به ارمغان می‌آورد و شما را رهبری موفق معرفی می‌کند.

خواندن کتاب رهبر حرفه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب رهبر حرفه ای برای تمامی مدیران و رهبران واجب و ضروری است.

بخشی از کتاب رهبر حرفه ای

«درک رهبری

زمانی که نقش رهبری را به عهده می‌گیرید، باید بتوانید از عهده انجام وظایفی چندگانه، از تحقق اهداف گرفته تا خلق فرصت‌های نو، برآیید و هم زمان مطمئن باشید که تیمتان پیرو شماست و چشم‌انداز و ارزش‌های سازمان را دنبال می‌کند. تعریف چالش رهبری کامیابی در تفکر خلاقانه هدایت و انگیزش، افراد تجربه‌کردن رویکردهای متفاوت و تصمیم‌گیری‌های شهودی، شما را در مسیر رهبری قرار می‌دهد. درهرصورت رهبرانی که به‌درستی تربیت شده‌اند توانایی تجزیه‌وتحلیل و حل مسئله مناسبی دارند.

تفکر رهبری

رهبران بیش از آنکه رهبر متولد شوند برای رهبری تربیت می‌شوند. درحالی‌که تمایل و روحیه رهبری‌کردن پیش‌نیاز رهبری است، سایر توانایی‌های لازم را می‌توان آموخت. رهبری جوانب مختلفی دارد و به‌سادگی نمی‌توان آن را تعریف کرد رهبری توانایی القاکردن و تشویق افراد برای غلبه بر چالش‌ها، پذیرش مداوم تغییر و دستیابی به اهداف است، قابلیتی است برای ایجاد تیم‌های قوی و اثربخش و درنهایت فرایند بهره‌گیری از نفوذ خود برای ترغیب و هدایت‌کردن. رهبران الگویی نیرومند را در میان قواعد زندگی خود قرار می‌دهند و آن دستیابی به نتایج به همراه مسئولیت‌پذیری در مقابل شکست است. قواعد زندگی ممکن است قانون، اعتقاد یا اصلی اخلاقی باشد که برایتان مهم است و به شما در تصمیم‌گیری‌های زندگی کمک می‌کند.

رهبری از درون

القای حس ارزشمندی و هدفمند بودن به دیگران از وظایف رهبر است. درصورتی‌که نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی نکرده‌اید یا از مسیر زندگی شخصی و حرف‌های خود اطمینان ندارید نمی‌توانید با اعتقادی راسخ به انجام وظایف خود بپردازید. ارتقای خودآگاهی یکی از گام‌های ضروری حرکت به سمت رهبری مؤثر است و باعث می‌شود از میزان تأثیرگذاری خود بر دیگران نیز مطلع شوید.

پیشتاز بودن

مردم به رهبرانی که به ارزش‌های والا ایمان دارند و در مقابل انتخاب‌های خود در زندگی مسئولیت‌پذیرند، احترام می‌گذارند برای اثبات چنین قدرت ذاتی ای باید در عمل به آنها پایبند باشید. به تیم خود داشتن اعتمادبه‌نفس لازم در ریسک‌ها استقامت در سختی‌ها، آمادگی یادگیری، انطباق‌پذیری و خلق فرصت‌های جدید کسب‌وکار را نشان دهید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۶۷۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان