دانلود و خرید کتاب رمزگشایی درون احسانه نظری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رمزگشایی درون

کتاب رمزگشایی درون نوشتهٔ احسانه نظری و محمد رسولی است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را با تصاویری رنگی روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی جعبهٔ ابزار خودشناسی و ارزیابی افراد است.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی - مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

درباره کتاب رمزگشایی درون

کتاب رمزگشایی درون، در بخشی تحت‌عنوان «صفر»، درمورد الفبای تیپ‌شناسی و آزمون‌های شخصیت‌شناسی سخن گفته است. فصل اول آزمون شخصیت‌شناسی MBTI را در بر گرفته و فصل دوم آزمون رفتارشناسی DISC را. فصل سوم درمورد مدل تیپ‌شناسی شخصیت انیاگرام و فصل چهارم نیز درمورد مدل ۵عاملی شخصیت‌شناسی نئو سخن گفته است.

فصل‌های دیگر این کتاب نیز به موضوعاتی مانند آزمون هوش چندگانهٔ گاردنر، آزمون سنجش بهرهٔ هوشی ریون، آزمون سنجش هوش هیجانی بار - آن، آزمون رغبت‌سنج شغلی هالند، آزمون سنجش موفقیت پارکر و کازمایر و سرانجام آزمون سنجش سبک حل تعارض TKI پرداخته‌اند.

خواندن کتاب رمزگشایی درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران آزمون‌های روان‌شناسی و حوزهٔ شخصیت‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب رمزگشایی درون

«افرادی که درون‌گرا هستند و درعین‌حال روی روابط انسانی متمرکز هستند، اصطلاحاً نوع S هستند به این شکل که روی حفظ روابط انسانی، ایجاد صلح و آرامش، و به‌طورکلی هارمونی متمرکز هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان