دانلود و خرید کتاب گزینه ب آدام گرنت ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گزینه ب اثر آدام گرنت

کتاب گزینه ب

معرفی کتاب گزینه ب

کتاب صوتی «گزینه ب» نوشتهٔ آدام گرنت و شریل سندبرگ با ترجمهٔ رضا اردلان در نشر شنیدار منتشر شده است. با مطالعهٔ این کتاب می‌آموزیم که چگونه می‌توان با انعطاف‌پذیری و شادی بر غم و غصه غلبه کرد.

درباره کتاب گزینه ب

کتاب گزینه ب ترکیبی از بینش‌ها و ایده‌های شخصی شریل با تحقیقات روشنگر آدام گرنت در زمینهٔ توانایی مواجهه با سختی‌ها است. آدام گرنت ۱۳ اوت ۱۹۸۱ در آمریکا متولد شد. او نویسنده و استاد مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است. آدام گرنت در شهر دیترویت ایالت میشیگان بزرگ شد و به خاطر کسب افتخارات بالای علمی در سنین جوانی در مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا شهرت دارد.

شریل با شروع داستان از جایی که متوجه مرگ همسرش، دیو گُلدبِرگ، شد برایمان از غم و اندوه حاد و انزوایی که بعد از آن برایش به وجود آمد، می‌گوید. اما کتاب گزینه ب تنها به موضوع زندگی شریل نمی‌پردازد و پا را فراتر گذاشته و می‌گوید که چگونه مردم مختلف در طیف‌های مختلف توانسته‌اند به سختی‌هایی همچون بیماری، از دست دادن شغل، تجاوز جنسی، بلایای طبیعی و خشونت جنگ غلبه نمایند. داستان زندگی همه این انسان‌ها، ظرفیت روح انسان را برای استقامت و کشف دوباره شادی نشان می‌دهد.

شریل سندبرگ مدیر اجرایی فیسبوک، در ۴۵‌سالگی در حالی همسر خود را از دست داد که دارای دو فرزند کوچک در مقطع ابتدایی بود. شوک از‌دست‌دادن شریک زندگی در این سن و کنار آمدن با این واقعیت که او باید به ‌تنهایی فرزندان خردسال خود را بزرگ کند، شریل را در یک سراشیبی شوک و اندوه قرار داد. در این مدت او برای کسب آرامش به یکی از دوستان خود پناه برد؛ کسی که اطلاعات معتبری در مورد انعطاف‌پذیری، سوگواری و شادی در اختیار او قرار داد. هنگامی‌که او در اوج اندوه خود در مورد دلتنگی برای شوهرش صحبت می‌کرد، دوستش به او می‌گفت شوهرش (گزینه ۱) دیگر در دسترس نیست. کتاب گزینه ب درباره‌ٔ روبه‌رو شدن با واقعیتِ از دست دادن عزیزان، افزایش انعطاف‌پذیری خود و بیشترین استفاده از گزینه‌ٔ ۲ است. و به مواردی همچون: چگونه باید بر ۳P غلبه کرد؟ خطرات «اثر مادرانه» چیست؟ چرا نزدیکان سوگوار شما به دکمه‌ای برای کمک‌های اضطراری نیاز دارند؟ اشاره خواهد شد.

کتاب گزینه ب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به آثار توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

حجم

۱۶٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان