دانلود و خرید کتاب چرا برخی از مثبت اندیشان به نتایج بزرگ دست می یابند؟ نورمن وینسنت پیل ترجمه گیتی شهیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا برخی از مثبت اندیشان به نتایج بزرگ دست می یابند؟ اثر نورمن وینسنت پیل

کتاب چرا برخی از مثبت اندیشان به نتایج بزرگ دست می یابند؟

ویراستار:پیرایه کلهر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چرا برخی از مثبت اندیشان به نتایج بزرگ دست می یابند؟

کتاب چرا برخی از مثبت اندیشان به نتایج بزرگ دست می یابند؟ نوشتهٔ نورمن وینسنت پیل و ترجمهٔ گیتی شهیدی و ویراستهٔ پیرایه کلهر است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب چرا برخی از مثبت اندیشان به نتایج بزرگ دست می یابند؟

شما در انجام‌دادن کار، در رسیدن به اهدافتان، در حفظ سلامتی و در زندگی کلی‌تان خواستار نتایج عالی هستید. حالا یک خبر خوب: نتایج خوب از آنِ شماست. چگونه؟ افراد مثبت‌اندیش ناگزیر به نتایج بزرگ دست می‌یابند.

رابطه‌ای مشخص بین تفکر مثبت و نتایج عالی و مثبت وجود دارد که فرمولی علمی و ثابت در آن دخیل است. اگر مثبت بیندیشید، مثبت عمل کنید و مثبت تصور کنید، مثبت دعا کنید و باور مثبت داشته باشید، آن گاه نتایج عالی و قدرتمند از آنِ شما خواهد بود. کتاب چرا برخی از مثبت اندیشان به نتایج بزرگ دست می یابند؟ به شما می‌آموزد که چگونه به چنین نتایجی دست یابید. براساس این فرمول هدف این کتاب نیز همین است.

نورمن وینسنت پیل شیوه‌های عملی و قابل اجرای تفکر مثبت را کشف کرده‌ که تا حد زیادی سطح زندگی شما را ارتقا می‌بخشد.

خواندن کتاب چرا برخی از مثبت اندیشان به نتایج بزرگ دست می یابند؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند به نتایج بزرگ دست پیدا کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چرا برخی از مثبت اندیشان به نتایج بزرگ دست می یابند؟

«"برای باختن زاده شده است" آن جملهٔ بسیار منفی چشمانم را هنگام عبور از خیابان کوچکی در شهر کولون هنگ کنگ مجذوب خود ساخت. من به کلمات روی شیشهٔ یک مغازهٔ خالکوبی خیره شدم. به نظر می‌رسید که این یکی از شعارهایی باشد که مشتری می‌توانست آن را روی بدنش خالکوبی کند. پرچم، اژدها و دیگر شکل‌ها نیز برای خالکوبی انجام می‌شد.

با تعجب وارد فروشگاه شدم و به مرد چینی گفتم: "آیا به راستی کسی جملهٔ "برای باختن زاده شده است" را روی گوشت بدنش خالکوبی می‌کند؟"

"بله، بعضی‌ها!" اما بعد سرش را تکان داد و با انگلیسی دست و پا شکسته اضافه کرد: "قبل از آن که روی قفسهٔ سینه خالکوبی شود، روی ذهن خالکوبی می‌شود."

هرگاه که چنین ذهنیتی را در سر می‌پرورانید بدانید که به راستی نالایق هستید و برای شکست خوردن به دنیا آمده‌اید، شکست در افکار شما نقش می‌بندد. بنابراین، برای مبارزه با شکست، توانایی خودباوری را تقویت کنید. با قاطعیت به خود بگویید: "من برای برنده شدن زاده شده‌ام." برای برنده بودن، فقط کافی است که به آن ایمان داشته باشید؛ چرا که افراد برنده همیشه افرادی با ایمان هستند. بازندگان هرگز باوری واقعی نداشتند.

یک معتقد کیست؟ به چه چیزی اعتقاد دارد؟ پاسخ هر دو سؤال باور به خدا، به زندگی، به آینده، به همسرتان، به بچه‌های‌تان، به شغلتان، به کشورتان و از همه مهم‌تر به خودتان است. وقتی یک بار این موضوع را مطرح کردم، مردی به من اعتراض کرد: "من فقط به خدا ایمان دارم؛ اما از آن جا که آدم متواضعی هستم، خود را باور ندارم."

پاسخ دادم: "خوب، اگر خودت را باور نداری، پس نمی‌توانی خدا را نیز باور داشته باشی، او تو را خلق کرده است." و علامتی را که در داروخانه‌ای در پاولینگِ نیویورک دیدم که تصویر پسربچه‌ای ایستاده را نشان می‌داد، برای او توصیف کردم: "من به خدا ایمان دارم، چون خدا مرا خلق کرده و او خرده ریز و آشغال خلق نکرده است."

یکی از استادان مشهور ما و انسانی حکیم، ویلیام جیمز، استاد فلسفه، آناتومی و روان‌شناسی بود. می‌توان گفت که او استاد روح، جسم و احساسات بود. (او از لحاظ دانش شخصیتی و زندگی موفق هم ردهٔ امرسون و توریو بود.) در این جا چگونگی باور ویلیام جیمز ذکر شده است: "باور به آغاز مسؤولیت تردیدآمیز، باوری است که موفقیت هر سفر مخاطره‌آمیزی را تضمین می‌کند."

پس آن چیزی که موفقیت را تضمین می‌کند چیست؟»


معرفی نویسنده
عکس نورمن وینسنت پیل
نورمن وینسنت پیل

نورمن وینسنت پیل نویسنده و کشیش آمریکایی است که بیشتر به خاطر روش‌های پرورش تفکر مثبت شناخته می‌شود. وی در سال ۱۹۳۲ به عنوان کشیش در کلیسا مشغول به خدمت‌رسانی به مردم شد. شهرت وی بر‌اساس ایده تفکر مثبت و مشهور‌ترین کتابش قدرت تفکر مثبت نام دارد که در سال ۱۹۵۲ به چاپ رسیده است. وی از سال ۱۹۳۱ در کلیسایی در نیویورک به روحانیت پرداخت و این کار را تا زمان بازنشستگی در سال ۱۹۸۴ ادامه داد. نورمن وینسنت پیل فعالیت گسترده‌ای در نوشتن و به چاپ رساندن نوشته‌ها همچنین سخنرانی‌های رادیویی و تلویزیون داشت. اعتقاد نورمن بر این است که داشتن حس خوشبختی احساسی است که تمام انسان‌ها باید داشته باشند و نگران کسانی است که از این احساس بی‌بهره‌اند. سخرانی کردن به تنهایی نمی‌تواند به تنهایی در ایجاد حس خوشبختی در مردم کمک کند و اگر قلبی و با خلوص نیت به آن گوش‌جان سپرده نشود هیچ ارزشی ندارد. همچنین با اعتقاد به ماندگاری نوشته بیش از سخنرانی بود که نورمن به کار نوشتن کتاب‌های متعدد معنوی و خودیاری پرداخته است.

نظرات کاربران

مهدی
۱۴۰۱/۰۶/۲۴

نسخه ی چاپ شده رو نیلی فلاور۵.۹۰۰ تومن میفروشه بعد نسخه ی الکترونیکی۳۰ هزارتومن!؟قیمت گذاری هاتون خنده داره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۱ صفحه

حجم

۱۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۱ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان