دانلود و خرید کتاب نامه های عاشقانه ناهید رنجبران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نامه های عاشقانه اثر ناهید رنجبران

کتاب نامه های عاشقانه

انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نامه های عاشقانه

کتاب نامه های عاشقانه نوشتهٔ ناهید رنجبران است. انتشارات نظری این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد داستان زندگی و ازدواج کودکی ۱۱ساله به نام «دنیا»ست که سال‌ها بعد پزشک می‌شود.

درباره کتاب نامه های عاشقانه

کتاب نامه های عاشقانه داستان ازدواج کودکی به نام «دنیا» را شرح داده است و برای این منظور به‌سراغ مقدمات عقد او، عقد، رفتن او به خانهٔ شوهر، همسر دنیا و خصوصیات ظاهری او، داستان زندگی این دختر در ۱۷سالگی و عاشق‌شدن دنیا و... رفته است. این روایت‌گری تا آنجا پیش می‌رود که ما از کشف نامه‌های مخفیانهٔ دنیا به‌وسیلهٔ همسرش و واکنش‌هایی که به‌وجود می‌آیند، طلاق دنیا و برگشتن به خانهٔ پدری، ازدواج دوبارهٔ دنیا و فاش‌شدن راز عشق او باخبر می‌شویم.

کتاب نامه های عاشقانه نوشتهٔ ناهید رنجبران داستان زندگی پزشک قلب و عروقی به نام خانم دکتر امینی است که پس از ملاقات با یک نویسنده در مطبش، از او خواسته تا داستان زندگی‌اش را بنویسد. در واقع دنیا همین خانم دکتری است که در ابتدای کتاب حاضر نویسنده‌ای به نام «گیتی» شرح ملاقات خودش با او و در خواست مطرح‌شده را روایت کرده است.

خواندن کتاب نامه های عاشقانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران داستان‌های مستند دربارهٔ سرگذشت یک زن ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب نامه های عاشقانه

«در سن پانزده سالگی مقدمات ازدواج من چیده شد و هیچ گونه احساس خوشایندی نداشتم و نمی فهمیدم مردی که برای همسری من انتخاب شده بود پدر و مادرم انتخاب کرده بودند، من را هم پدر و مادر همسرم برای پسرشان انتخاب کرده بودند. 

نه عشقی نه درکی نه تمایلی به این ازدواج در ما نبود. فکر می‌کنم که یک شوخی در زندگی رخ داده است. حتی فکر ازدواج در مغزم و ذهنم نبود ولی یک دفعه متوجه شدم که سر سفره عقد نشسته ام و به من دیکته می کنند که این کار را بکن و این کار را نکن .»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

حجم

۴۶۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
۶,۲۵۰
۵۰%
تومان