دانلود و خرید کتاب زندگی مرموز استیو جابز سهیل شریفی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی مرموز استیو جابز اثر سهیل شریفی مقدم

کتاب زندگی مرموز استیو جابز

انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۳.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زندگی مرموز استیو جابز

کتاب زندگی مرموز استیو جابز نوشتهٔ سهیل شریفی مقدم است. نشر عطران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ یکی از تأثیرگذارترین افراد در صنعت فناوری در طول تاریخ سخن گفته است.

درباره کتاب زندگی مرموز استیو جابز

کتاب زندگی مرموز استیو جابز در چند بخش به زندگی این شخصیت جهانی پرداخته است. «استیون پائول جابز» در ۲۴ فوریهٔ ۱۹۵۵ در سانفرانسیسکو در کالیفرنیا به دنیا آمد. مادر و پدرش، هر دو، فارغ‌التحصیل دانشگاه ویسکانسین بودند و پسر خود را هنگامی که هنوز نامی نداشت، برای فرزندخواندگی به زوجی از طبقهٔ متوسط بخشیدند. پدر او استاد علوم سیاسی سوریه بود و مادرش به‌عنوان یک متخصص گفتاردرمانی کار می‌کرد. مدت کوتاهی پس از این که استیو به فرزندخواندگی پذیرفته شد، پدر و مادر واقعی‌اش صاحب فرزند دیگری به نام «مونا سیمپسون» شدند. استیو جابز تا ۲۷سالگی هیچ اطلاعی از خانوادهٔ واقعی‌اش نداشت. او کارآفرین، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بوده است.

برخی از بخش‌های این کتاب عبارتند از: «زندگی شخصی و مشکلات سلامتی»، «استیو جابز در بازار کار»، «اخراج شدن استیو جابز از شرکت اپل»، «بازگشت استیو جابز به شرکت اپل»، «تفاسیر متعدد برای علت گاز زده بودن سیب اپل؟» و «چرا استیو جابز به فرزندان خود اجازه استفاده از آیفون را نمی داد».

خواندن کتاب زندگی مرموز استیو جابز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های زندگی‌نامه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب زندگی مرموز استیو جابز

«سر فرزندان خود را چگونه گرم کنیم؟

نویسندهٔ کتاب "زندگی نامه استیو جابز" در این رابطه می گوید: جابز با مکالمه و گفتگو با فرزندانش توانست جای دستگاه هایی که خودش اختراع کرده بود را در زندگی آن ها پر کند. او در این رابطه هر کاری از دستش بر می آمد اعم از خواندن کتاب، تعریف داستان و غیره را برای آن ها انجام می‌داد. در نهایت فرندان او از جمله کودکانی بودند که بدون اعتیاد به شبکهٔ جهانی بزرگ شدند. آیا شما هم حاضرید این محدودیت ها را در زندگی فرزندان خود اجرا نمائید؟

در شهر لندن یک مرکز جالب به نام مرکز توانبخشی کودکان معتاد به فن آوری های پیشرفته وجود دارد. دوره های این مرکز توسط روانپزشک انگلیسی آقای ریچارد گراهام دایر می‌شود. به نوشتهٔ روزنامه بریتانیایی The Mirror، کوچک ترین بیمار این مرکز دختر بچه ای ۴ ساله به اسم "رهابه" است که به شدت به آیپد وابستگی پیدا کرده است. شدت اعتیاد وی به حدی است که بهتر است فکر گرفتن آیپد از او را از سر خود بیرون کنید.

به گفتهٔ این روانپزشک، این هنوز یک مورد معمولی است که متاسفانه با گذشت سن بدتر و وخیم‌تر می شود. مسلماً تنها مقصران این ماجرا، والدین کودک هستند که خودشان نیز چشم از صفحهٔ مانیتور بر نمی دارند. این تنبیهی است که در ازای بی‌توجه به کودک متحمل خواهند شد و تحمل این دوره برای آن ها بسیار سخت خواهد بود. لازم به ذکر است که طول دورهٔ مذکور که نام "سم زدایی دیجیتال" را به خود اختصاص داده است ۲۸ روز بوده و هزینهٔ آن معادل ۲۵ هزار دلار تمام می شود.»

*

«آیفون (iPhone)  تکامل تکنولوژی مدرن بود. تولید نخستین آیفون از سال ۲۰۰۵ شروع شد و در سال ۲۰۰۷ هم زمان با عرضهٔ این محصول، اختراع سال لقب گرفت. اپل آیفون گوشی هوشمندی کوچک با قابلیت های چند رسانه ای و صفحه نمایش لمسی بود. نسل بعدی آیفون از جی پی اس و داده های اینترنتی پشتیبانی می کرد و سه باند داشت. در سال ۲۰۰۹ آیفون ۳GS تولید و عرضه شد که هم قابلیت کنترل صدا و هم دوربینی بهتر و پردازنده ای سریع‌تر از آیفون های قبلی داشت. تا سال ۲۰۱۰ شرکت اپل نود میلیون نسخه از گوشی همراه خود را در سراسر جهان به فروش رسانده بود. پیشرفت گوشی های آیفون همچنان ادامه دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۴۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان