دانلود و خرید کتاب یخ شکنان تام بیگ ال شرایتر ترجمه امیر انصاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یخ شکنان اثر تام بیگ ال شرایتر

کتاب یخ شکنان

معرفی کتاب یخ شکنان

کتاب یخ شکنان نوشتهٔ تام بیگ ال شرایتر و ترجمهٔ امیر انصاری است. نشر آموزنده این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ این است که « چگونه سر صحبت را باز کنیم؟» این کتاب یکی از راه‌های تحول کسب‌وکار بازاریابی شبکه‌ای را شرح داده است.

درباره کتاب یخ شکنان

کتاب یخ شکنان که در ۱۸ فصل نوشته شده است، درمورد «صحبت‌کردن» با دیگران است. ما همواره با هم حرف می‌زنیم. اما شیوهٔ درست سخن‌گفتن کدام است؟

یخ شکنان نوشتهٔ تام بیگ ال شرایتر کوشیده است تا مهارت یخ‌شکنی را به مخاطب خود یاد دهد. با مطالعهٔ این کتاب می‌توان دریافت که چگونه می‌شود با گفت‌وگوهای روزمره، دیگران را جذبِ خود کرد. ازآنجا‌که این نویسنده یکی از رهبرهای بزرگ بازاریابی شبکه‌ای است و در زمینهٔ بازاریابی شــبکه‌ای و بازاریابی چندسطحی تجربه‌ای ۴۰ساله دارد، محتوای این کتاب بیش از همه برای مدیران و کارمندان سازمان‌های گوناگون سودمند خواهد بود.

خواندن کتاب یخ شکنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیران و افرادی که در سازمان‌ها و ادارات مشغول به کار هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب یخ شکنان

«بله، درست است. اما شکست هم سرنخ‌هایی به‌دست میدهد. سال ۱۹۷۲ بود و تازه کار بازاریابی شبکه‌ای را شروع کرده بودم. تلاش می‌کردم قرارهای ملاقاتی ترتیب بدهم، اما نیروهای بالقوه می‌گفتند: «نه». تلاش می‌کردم با نیروهای بالقوه باب گفت‌وگو را باز کنم، اما آنها فوراً موضوع را تغییر می‌دادند و به دنبال بهانه‌ای برای رفتن می‌گشتند. برای نیروهای بالقوه‌ی «داغ» تبلیغ می‌کردم، و آنان پاسخ می‌دادند که به چیزی که عرضه میکنی، علاقه‌ای نداریم.

سرنخی که از همه‌ی این شکست‌ها به‌دست می‌آید، چیست؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۹۹۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان