دانلود و خرید کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید رابرت کیوساکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید اثر رابرت کیوساکی

کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید

امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید

کتاب الکترونیکی «خوب ببازید تا عالی ببرید» نوشتهٔ رابرت کیوساکی با ترجمهٔ ابوالفضل طاهریان ریزی در انتشارات طاهریان چاپ شده است. رابرت کیوساکی که در جهان به دلیل نوشتن کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول شناخته می‌شود، یکی از نویسندگان و سرمایه‌گذاران موفق جهان است.

درباره کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید

ثروتمندان در مورد پول طرز فکر متفاوتی دارند. آن ها می‌دانند که قـوانین جدیدی برای پول وجود دارد و قوانین قدیمی دیگر کارایی ندارند؛ بنابراین ثروتمندان می‌دانند که پس‌اندازکنندگان بازنده هـستند و میـزان ثروت شما با سرعت پول‌دار شدن شما ارتباطی مستقیم دارد. نویسنده در این کتاب به مواردی کلیدی از این دست می‌پردازد و رفتار صحیح را برای پولدارشدن به مخاطب می‌آموزد. عناوین اصلی مباحثی که در کتاب بررسی می‌شود به این ترتیب است:

فصل ۱:می‌خواهید ثروتمند شوید؟

فصل ۲:چهار ستون سواد مالی

فصل ۳:هشت شاخص مالی کلیدی

فصل ۴:امنیت شغلی چیست؟

فصل ۵:ویژگی‌های یک کارآفرین

فصل ۶:خوب ببازید تا عالی ببرید!

فصل ۷:چگونه به یک کارآفرین موفق تبدیل شویم؟

فصل ۸:سرنگونی غول‌ها و معنی آن برای شما

فصل ۹:سادگی بهترین گزینه است

فصل ۱۰:چرا زندگی مینیمالیستی هرگز شما را ثروتمند نخواهد کرد؟

فصل ۱۱:خیانت بانک‌ها

کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت تورو کیوساکی هشتم آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی به دنیا آمد. خانواده او ژاپنی آمریکایی بودند. کیوساکی تحصیلاتش را در نیویورک به پایان رساند و به نیروی تفنگداران آمریکایی پیوست. در سال ۱۹۷۷ شرکتی را راه‌اندازی کرد که کارش تولید کیف پول‌های مردانه از جنس نایلون و ولکرو بود. این کیف پول‌ها هرچند در ابتدا متقاضی چندانی نداشتند، اما کمی بعد به سرعت مشهور شدند و تبلیغاتشان در مجله‌های معتبر دیده می‌شد. اما سرنوشت این شرکت ورشکستگی بود. کمپانی بعدی او که در کار تولید و فروش لباس بود هم البته به سرنوشت شرکت اول مبتلا شد.

رابرت کیوساکی تصمیم گرفت از این دو شکست درس بگیرد. او این‌بار به سراغ کار دیگری رفت. او در سال ۱۹۸۵ دست به تاسیس یک موسسه آموزش عالی زد. کار این موسسه آموزش کارآفرینی و سرمایه‌گذاری بود. این موسسه موفق در هفت کشور جهان فعالیت می‌کرد و ده‌هزار دانشجو داشت. اما کیوساکی آن را هم در سال ۱۹۹۴ فروخت. البته بعدا در سال ۱۹۹۷ دوباره یک موسسه آموزشی تاسیس کرد. این موسسه که Cashflow Technologies, Inc نام داشت، مالک و اداره‌کننده برندهای پدر پولدار و Cashflow بود. در وقفه‌ای که میان کار این دو کمپانی رخ داد، کیوساکی بیکار ننشسته بود. او کتاب‌هایی می‌نوشت و در آن‌ها از رموز موفقیت مالی برای مخاطبانش سخن می‌گفت. او در چهل‌وهفت‌سالگی بازنشسته شد و در این زمان به سرمایه‌گذاری روی آورد. در حقیقت فعالیت‌های او مصداق تلاش‌های او برای تبدیل شدن به جمله معروف خودش بود: «پول آنقدر ارزش ندارد که برایش کار کنید. در عوض کاری کنید که پول به خدمت شما درآید.»

بخشی از کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید

«همانطور که ضرب‌المثل قدیمی میگوید: «ورودي زباله= خروجی زبالـه» آموزشهاي اشتباه منجر بـه خطاهـاي بـزرگ در زنـدگی مـیگـردد. در حالی که این چیز خوبی اسـت کـه والـدین امـروزي در سـنین پـایین بـه فرزندان خود در مورد پول آموزش دهند، اما متأسـفانه چیـزي کـه آنهـا آموزش میدهند فقط فرزندانشان را در آینـده در معـرض شکـستهـاي مالی قرار میدهند. البته این به این دلیـل اسـت کـه آنهـا فقـط مـیتواننـد آموخته‌هاي خود را آموزش دهند. چون آنهـا خـود نیـز در مـورد پـول، دارایی، ثروت، بدهی و بدهی خوب چیزي به دردبخور نمیدانند. چهارستون سواد مالی اگر به عنوان والدین این مطلب را میخوانید و به این فکر میکنید، ممکـن است از این همه ندانمکاري سرخورده شوید. هنوز هم دیر نیست من در اینجا چهارستون سواد مالی را با شما در میـان مـیگـذارم. اگـر آنهـا را درون خود نهادیه کنید و زندگی خود را صرف یادگیري بیشتر و بیشتر در مورد آنها کنید، هم شما و هم فرزندانتان را براي موفقیت مالی آماده میکند. ستون سواد مالی شماره 1 : تفاوت بین دارایی و بدهی بسیاري از مردم فکر میکنند که میدانند دارایی چیست. به عنوان مثـال، شما احتمالاً فکر میکنید خانه شما یک دارایی اسـت، امـا اینطـور نیـست. حقیقت این است که دو تعریف از دارایی وجود دارد. یکی تعریفی که حسابداران از آن استفاده میکنند کـه نیـاز بـه اطلاعـات مالی زیادي دارد تا افراد و شرکتها احساس کنند ثروتمندتر از آنچه بـه نظـر مــی‌آیـد هــستند. ایـن باعـث مــیشـود کــه آنهـا شــاغل باشـند و مشتریانشان به طرز سعادتمندانه‌اي ناآگاه بمانند. اما ثروتمندان از تعریف ساده دیگـري مبتنـی بـر واقعیـت اسـتفاده میکنند. دارایی هر چیزي است که پول را در جیب شـما مـیگـذارد و بدهی هر چیزي است که پول را از جیب شما خارج میکند.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۱۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان