دانلود و خرید کتاب مسجد پروانه جی. ویلو ویلسون ترجمه محسن بدره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مسجد پروانه اثر جی. ویلو ویلسون

کتاب مسجد پروانه

انتشارات:نشر آرما
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مسجد پروانه

کتاب مسجد پروانه نوشتهٔ جی. ویلو ویلسون است و با ترجمهٔ محسن بدره در نشر آرما منتشر شده است. این کتاب سفر دختری آمریکایی به عشق و مسلمانی است. 

درباره کتاب مسجد پروانه

ویلو در این کتاب شرحی واقعی از حکایت آشنایی‌اش با آئین مسلمانی، سفرش به مصر، مسلمان شدن، عاشق شدن، ازدواج و بخشی از کارهای حرفه‌ای‌اش را روایت می‌کند.

روزنامه‌نگار و نویسنده چندین کتاب طنز، رمان و... دارد و در این کتاب روایت متفاوتی ارائه می‌کند.

این کتاب داستان زنی است که به مصر می‌رود و اسلام را می‌شناسد و عاشق می‌شود و اسلام می‌آورد و متوجه می‌شود اسلام واقعی چیزی است که در ایران آن را پیدا می‌کند. کتاب روایت متفاوتی از اسلام آوردن است.

خواندن کتاب مسجد پروانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های واقعی پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب مسجد پروانه

«و ‬حیران ‬بودم‬ که ‬آیا ‬باید‬ یک‬عنوان‬ تجلیلی ‬پیش‬ از این ‬کلمه‬ ذکر‬می‬کردم‬ یا‬ نه.‬ حسین‬ بن ‬علی‬نوۀ ‬پیامبر ‬و‬ محبوب‬ همۀ ‬مسلمان‬‌هاست،‬ ولی‬ شیعه‌‬ها‬ به‬‌طور‬ خاص‬ به‬ او ‬احترام‬ می‬گذارند.‬ نمی‬خواستم ‬آبرو‬ریزی‬ کرده ‬باشم. ‬مهم ‬نبود‬ احمد‬ دربارۀ ‬روزه‬ گرفتن‬ چطور‬ فکر‬می‬کرد.‬ یک‬ دستم ‬را ‬گذاشتم ‬به ‬پشتم.‬ عفونت‬ کلیه ‬هایم ‬داشت‬ سرایت‬ می‬کرد ‬و ‬داشتم ‬تب‬ می‬کردم.‬ با‬ زندگی‬ در‬ حومۀ‬ صنعتی قاهره‬ که ‬شهر ‬پاکی ‬نیست، اصلا فکر سلامتی خودم را نکرده بودم.»

نظرات کاربران

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۹/۲۷

مطالعه ی نسخه ی چاپی: از آن کتاب هاییست که دوست دارم دوباره بخوانم ولی به لطف غیر امانت داری بعضی ها فعلا به آن دسترسی ندارم. سوژه ی این روایت جالب است، خانمی که از آمریکای مدرن به کشور

- بیشتر
کاربر ۴۰۵۵۶۵۴
۱۴۰۳/۰۲/۰۲

موضوع کتاب جذاب است. نویسنده، هم خط سیر مسلمان شدنش را تعریف می کند و هم خواننده را تا حدی با اوضاع اجتماعی کشور مصر طی دو سه دهه گذشته آشنا می کند. مضافاً وجوه تمایز فرهنگ شرقی و غربی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان