دانلود و خرید کتاب ماهی یکبار بانو (جلد ششم) گروه مترجمين
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماهی یکبار بانو (جلد ششم) اثر گروه مترجمين

کتاب ماهی یکبار بانو (جلد ششم)

معرفی کتاب ماهی یکبار بانو (جلد ششم)

کتاب ماهی یکبار بانو (جلد ششم) را انتشارات اندیشه‌ عالم آن را منتشر کرده است. این کتاب به زنان دربارهٔ مسائل و مشکلاتشان راهکارهایی ارائه می‌دهد.

درباره کتاب ماهی یکبار بانو (جلد ششم)

کتاب ماهی یکبار بانو مجموعه‌ای ۹جلدی از کتاب‌هایی برای بانوان است که هر جلد آن به موضوع خاصی در رابطه با مشکلات زنان می‌پردازد. جلد ششم این مجموعه شامل شش فصل با عناوین زیر است:

بر غصه مسلط شوید

با مردها چه طور حرف بزنیم

یائسگی سالم

کمک به رفع اضطراب

خودپروری: درمان اضطراب

نیش زبان کشنده

خواندن کتاب ماهی یکبار بانو (جلد ششم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمامی زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ماهی یکبار بانو (جلد ششم)

«بررسی‌های اخیر در سازمان بهداشت و سلامتی حاکی از این است که گیرنده‌های شیمیایی مغز افرادی که دچار حملات وحشت بوده‌اند، با گیرنده‌های شیمیایی مغز افراد دیگر کاملاً متفاوت است. اما محققان هنوز نمی‌دانند که کدام یک از این دو عامل، در ایجاد این تفاوت بر دیگری مقدم است: اضطراب شدید یا تفاوت‌های جسمانی.

عدم تعادل هورمونی، عامل اصلی اضطراب بشمار می‌آید. کم‌کاری و پرکاری غدهٔ تیروئید، هر دو می‌توانند منجر به اضطراب شوند.

بنابراین، انجام آزمایش در این زمینه بسیار مهم است. ترشح زیاد هورمون‌های فوق کلیوی نیز می‌تواند عاملی برای ایجاد اضطراب محسوب شود.

هر گاه تنش مزمن ایجاد شود، غده‌های فوق کلیوی میزان زیادی کورتیزول مرتبط با اضطراب ترشح می‌کنند. تنش پیش از قاعدگی در زنان، ظاهراً در اضطراب فراگیر و اختلالات وحشتزدگی نقش عمده‌ای دارد. ترشح زیاد هورمون پروژسترون نیز می‌تواند منجر به ایجاد اضطراب شود.

مسمومیت شیمیایی، به اختلالات ناشی از اضطراب مربوط می‌شود. توکسین محیطی موجود در سموم آفت غیرطبیعی و دیگر آلاینده‌ها با مختل کردن حالت شیمیایی مغز موجب ایجاد اضطراب می‌شوند. مس، سرب و جیوه فلزات سنگینی هستند که در فضولات قابل استفاده در کشاورزی صنعتی، کودهای شیمیایی، مواد پرکنندهٔ دندان، بعضی از وسایل آشپزخانه و لوله‌های آب وجود دارند. این فلزات نیز با ایجاد اضطراب مرتبط هستند و به سیستم عصبی بدن صدمه وارد می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۲۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان