دانلود و خرید کتاب ماهی یکبار بانو (جلد نهم) گروه مترجمین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماهی یکبار بانو (جلد نهم) اثر گروه مترجمین

کتاب ماهی یکبار بانو (جلد نهم)

معرفی کتاب ماهی یکبار بانو (جلد نهم)

کتاب ماهی یکبار بانو (جلد نهم) از گروه مترجمین است و انتشارات اندیشه‌ عالم آن را منتشر کرده است. این کتابْ به زنان دربارهٔ مسائل و مشکلاتشان راهکارهایی ارائه می‌دهد.

درباره کتاب ماهی یکبار بانو (جلد نهم)

کتاب ماهی یکبار بانو مجموعه‌ای ۹جلدی از کتاب‌هایی برای بانوان است که هر جلد آن به موضوع خاصی در رابطه با مشکلات زنان می‌پردازد. جلد نهم آن دربارهٔ مؤدب‌بودن بچه‌ها، خوب‌خوابیدن، رفع تنش و انرژی‌بخشیدن به خانه است و به زنان در این باره پیشنهادهایی می‌دهد.

فصل‌های این کتاب از این قرار هستند:

وضعيت دشوار يک دختر

بارت را سبک كن

بچه مؤدب می‌خواهيد؟

به خانه‌تان انرژی ببخشید

باز هم خوب بخوابيد

پايان دادن به همه‌گيری تنش 

خواندن کتاب ماهی یکبار بانو (جلد نهم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمامی زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ماهی یکبار بانو (جلد نهم)

«فشار خون بالا، اغلب پيامد جانبی چاقی، سبک زندگی بدون تحرک، رژيم غذايی نامناسب، نوشيدن بيش از حد الكل و مسائل ژنتيكی است. اما قضيه به اينها ختم نمی‌شود.

اضطراب و افسردگی هم فشار خون را بالا می‌برند. و خبرهای روزمره نيز باعث اضطراب و افسردگی بسياری از ما می‌شود. در سرتاسر ايالات متحده، تعداد كسانی كه به خاطر فشار خون بالا به دكتر مراجعه كرده بودند، در سال ۲۰۰۰ تقريباً به ده مليون و چهارصد هزار نفر و برای افسردگی، بيماری‌ای كه بسياری از مردم كم‌تر مايلند به آن اقرار كنند، تقريباً به ده میليون و چهل هزار نفر رسيد.

ارتباط جسم و ذهن

موقعی كه مضطرب و يا افسرده هستيد چه كار می‌كنيد؟

به احتمال زياد، استفاده بيش از حد از مواد قندی و شيرين، لم دادن در گوشه‌ای يا ترجيحاً روبروی تلويزيون و پرهيز از فعاليت جسمانی و در نتيجه اضافه شدن وزن. بعضی از ما احتمالاً به سيگار، قرص‌های خواب‌آور، ساير داروها و يا نوشيدن‌های كافئين‌دار بسيار وابسته هستيم. موقعی كه احساس ترس، دلهره و يا نوميدی بر ما غلبه می‌كند، مراقبت از خودمان نياز درجه اول‌مان نيست. هر چه بيشتر احساس كنيم كه كنترل زندگی‌مان را از دست می‌دهيم، بيشتر مضطرب و افسرده می‌شويم. نهايتاً، يک رژيم غذايی نامناسب و سبک زندگی بدون تحرک، خطر بيماری‌های جسمی، از جمله فشار خون بالا، را افزايش می‌دهد.

امتيازهای مضاعف

مواد غذايی و داروهای گياهی كه در پايين ذكر می‌شوند، مسائل عاطفی را سر خود مداوا نمی‌كنند. ولی آنها می‌توانند بخشی اساسی از برنامه معالجه چند بعدی اضطراب و افسردگی و نيز فشار خون بالا، كه اغلب نتيجه افسردگی و اضطراب است، باشند.

 ويتامين ب ۶، ب ۱۲ و اسيد فوليک. اين مواد می‌توانند توليد انتقال‌دهنده‌های عصبی در مغز را افزايش دهند. بر اساس تحقيق مشخص شده است كه كمبود ويتامين ب ۱۲ و اسيد فوليک در اشخاصی كه مشكل روانی يا روحيه‌ای دارند، بيشتر از مردم عادی است.

 اسيدهای چرب امگا ۳، كه در تخم كتان و روغن ماهی وجود دارد، ظاهراً تأثير بسزايی بر روحيه دارد. كمبود امگا ۳ در اشخاصی ديده شده است كه مبتلا به افسردگی اصلی هستند. امگا ۳، نه خيلی هم به طور تصادفی، می‌تواند فشار خون را نيز كاهش دهد و در جلوگيری از تصلب‌ شرايين هم مؤثر باشد.

 سنبل‌الطيب، نه تنها بيخوابی و ناآرامی را تسكين می‌دهد، بلكه ثابت شده است كه فشار خون را نيز پايين می‌آورد.

 جينكو، ميوه درختی سايه‌دار، دارای برگ‌های بادبزنی شكل، بومی خاور دور، برای ذهن مفيد است. اگر با زنجبيل مخلوط شود، موجی از مواد غذايی و اكسيژن را به مغز می‌رساند و بدان وسيله اضطراب را كاهش می‌دهد. تصور می‌شود كه جينكو افسردگی در سالمندان را نيز كاهش می‌دهد، مخصوصاً آنهايی كه داروی فشار خون مصرف می‌كنند. داروهای گياهی و مكمل‌های زير از نظر تأثير مفيدشان بر فشار خون مورد بررسی قرار گرفته‌اند.»




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

حجم

۱۰۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان