دانلود و خرید کتاب ماهی یکبار بانو (جلد پنجم) گروه مترجمین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماهی یکبار بانو (جلد پنجم) اثر گروه مترجمین

کتاب ماهی یکبار بانو (جلد پنجم)

معرفی کتاب ماهی یکبار بانو (جلد پنجم)

کتاب ماهی یکبار بانو (جلد پنجم) را انتشارات اندیشه‌ عالم آن را منتشر کرده است. این کتاب به زنان دربارهٔ مسائل و مشکلاتشان راهکارهایی ارائه می‌دهد.

درباره کتاب ماهی یکبار بانو (جلد پنجم)

کتاب ماهی یکبار بانو مجموعه‌ای ۹جلدی از کتاب‌هایی برای بانوان است که هر جلد آن به موضوع خاصی در رابطه با مشکلات زنان می‌پردازد. جلد دوم این مجموعه دربارهٔ بهداشت زنان، خطر سرطان تخمدان، عفونت‌های مجاری ادرار، چروک پوست، نحوهٔ دوستی و داشتن شوهر وسواسی است و به زنان در این باره پیشنهادهایی می‌دهد.

فصل‌های این کتاب از این قرار هستند:

۱۰ قدم به سمت وضعيت جسمانی مطلوب

خود را آزاد كنيد

زندگی‌تان را ضدسرطان كنيد 

خواندن کتاب ماهی یکبار بانو (جلد پنجم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمامی زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ماهی یکبار بانو (جلد پنجم)

«فشارهای روانی برای اکثر زنان همراهی دائمی محسوب می‌شوند. آنها در همه حال تحت فشار قرار دارند: هنگامی که با عجله به سمت محل کار در حرکتند، هنگامی که قبض‌ها را می‌پردازند، یا ساعت ده و نیم شب مشغول خرید شیر و لبنیات صبحانۀ فردا هستند. تحقیقی دربارۀ فشارهای روانی نشان می‌دهد تقریباً ۹۳ در صد از ۶۸۲ فرد مورد تحقیق، فشارهای روزانۀ خود را بالا یا متوسط تعیین کرده‌اند. و تنها کم‌تر از نیمی از آنها اظهار کرده‌اند که همیشه می‌توانند با این فشارها مقابله کنند. دو نوع فشار عمده در زندگی زنان وجود دارد: یکی فشارهای روزمره، که برای همه قابل پیش‌بینی و عادی است و اکثراً از عهدۀ آن برمی‌آیند، فشارهایی مانند: رفت و آمدهای روزانه، پرداخت جریمه، یا به وجود آمدن نقص در دستگاه‌های مختلف یا کامپیوتر. فشارهای ناشی از ازدواج و بچه‌دار شدن هم که شدیدتر هستند، در زمرۀ این گونه فشارها محسوب می‌شوند.

نوع دوم، فشارهای مسموم‌کننده هستند، که هر روز بیشتر از روز پیش و هر سال بیش از سال پیش شما را فرسوده می‌کنند. این فشارها حتی دستگاه ایمنی بدن را نیز مختل می‌کنند و زندگی را به جهنم مبدل می‌سازند.

چنین فشارهایی باعث ایجاد اشتهای کاذب، چاقی در موضع شکم و آسیب‌پذیری در برابر بیماری‌هایی مانند دیابت، بیماری‌های قلبی و سرطان می‌شوند. یکی از منابع عمدۀ این فشارها و شاید بزرگ‌ترین منبع آن، فشار ناشی از کار است.

محققان دانشگاه هاروارد در تحقیقاتی که روی ۲۱ هزار پرستار انجام شد، به این نتیجه رسیدند که فشارهای محیط کار حتی به اندازۀ سیگار کشیدن یا بی‌تحرکی می‌توانند برای زندگی زنان مضر باشند. علائم فشار من می‌توانند به شما کمک کنند. این علائم را درست کنید و چند فتوکپی از آنها بگیرید. برای ساختن اولین علامت با حروفی بزرگ و رنگارنگ روی کاغذی بنویسید: ایست! راه‌حل این جا نیست!

این علامت را روی در یخچال، آشپزخانه، کابینت، انباری و حتی اگر می‌توانید روی دستگاه‌های فروش سیار بچسبانید. وقتی با این علامت روبه‌رو می‌شوید، چشمان‌تان را لحظه‌ای ببندید. نفس عمیقی بکشید و با خود بگویید: « راه‌حل من در این یخچال/ دستگاه فروش سیار/ یا انباری نیست ».

دومین علامت این است: راه‌حل این جاست!

این علامت را روی ساک ورزش‌تان، روی وان حمام، روی سی‌دی و چای گیاهی مورد علاقه‌تان و روی تلفن بچسبانید. بعد از توقف در برابر اولین جایی که علامت اول را چسبانده‌اید، بلافاصله به سمت علامت دوم حرکت کنید. این همان چیزیست که می‌تواند شما را آرام کند. یک فنجان از چای گیاهی مورد علاقۀ خود بنوشید. با احساسات خود خلوت کنید. صدای جدید درون‌تان را بشنوید. این صدای سازندگی است، که هر بار که به طریقی مثبت در برابر فشارهای زندگی می‌ایستید، بلندتر و رساتر به گوش‌تان می‌رسد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۸۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان