دانلود و خرید کتاب جادوی فال ورق یوستین گوردر ترجمه سها بعنونی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی فال ورق اثر یوستین گوردر

کتاب جادوی فال ورق

انتشارات:انتشارات شانی
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جادوی فال ورق

کتاب جادوی فال ورق نوشتهٔ یوستین گوردر و ترجمهٔ سها بعنونی است. انتشارات شانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان، دربارهٔ پدر و پسری است که برای یافتن مادر خانواده، مجبور به آغاز یک سفر جاده‌ای شده‌اند.

درباره کتاب جادوی فال ورق

رمان جادوی فال ورق ابتدا، با زبانی صمیمانه و خودمانی، خواننده را با شخصیت‌های داستان آشنا می‌کند.

«هانس توماس» و پدر او، با هدف یافتن مادرِ هانس به سفری با خودرو به دور اروپا، از نروژ تا یونان، می‌روند. هانس توماس در طول مسیر، کتابی اسرارآمیز دریافت می‌کند. این کتاب، شرح‌حال شگفت‌انگیز یک ملوان است که کشتی‌اش در سال ۱۸۴۲ میلادی در جزیره‌ای عجیب به گل می‌نشیند.

در این رمان با مرد کوچوکی نیز روبه‌رو می‌شوید که پیوسته سرو‌کله‌اش پیدا می‌شود. او چه کسی است و چرا هانس توماس قبل از دانستن ماجرای ناپدیدشدن مادرش، باید از گذشته‌ای بسیار دور اطلاعاتی به‌دست آورد؟

رمان جادوی فال ورق که دارای ساختاری اپیزودیک (بخش‌بخش) است، اتفاقات فانتزی و واقعی، قصه‌های پریان و تاریخ خانوادگی را درهم می‌آمیزد.

این اثر سرشار از پرسش‌هایی درمورد معنای زندگی است و می‌کوشد مخاطبان خود را به تأملی دوباره دربارهٔ معنای زندگی دعوت کند.

خواندن کتاب جادوی فال ورق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره یوستین گوردر

یوستین گوردر یا یوستاین گُردر در ۸ اوت ۱۹۵۲ به دنیا آمد. وی نویسندهٔ نروژی (رمان و داستان کوتاه) و معلم فلسفه است که شهرت خود را به‌خاطر نگارش کتابی با موضوع آموزش فلسفه در قالب داستان با عنوان «دنیای سوفی» به‌دست آورده است.

گوردر در رشته‌های فلسفه، الهیات و ادبیات تحصیل کرده و از دانشگاه اسلو فارغ‌التحصیل شده است. او ۱۰‌سال درس «تاریخ عقاید» را در دبیرستان‌ها تدریس کرد و سپس به‌عنوان نویسندهٔ آزاد و مستقل آغاز به کار کرد.

رمان معروف او به نام «دنیای سوفی» در سال ۱۹۹۱ میلادی منتشر شد؛ کتابی که به بیش از ۵۰ زبان گوناگون برگردانده شده، میلیون‌هابار فروش رفته و از روی آن نیز یک فیلم سینمایی به همین نام ساخته شده است.

گوردر به همراه همسرش، در سال ۱۹۹۷، جایزهٔ سوفی را بنیان گذاشت؛ جایزه‌ای بین‌المللی برای پاس‌داشت حامیان طبیعت و توسعه.

برخی از کتاب‌های این نویسندهٔ نروژی که جوایز گوناگونی نیز دریافت کرده است، عبارت‌اند از:

تشخیص (۱۹۸۶)، قصر قورباغه‌ها (۱۹۸۸)، راز فال ورق (۱۹۹۰)، دنیای سوفی (۱۹۹۱)، راز تولد (۱۹۹۲)، دختر پرتقال (۲۰۰۳)، مرد غیرقابل اعتماد (۲۰۱۹)، درون یک آیینه درون یک معما (۱۹۹۳).

بخش‌هایی از کتاب جادوی فال ورق

«نمی‌خواهم خیلی از مسیر سفر دانمارک تا آلمان چیزی بگم، چون اتفاق خاصی نیوفتاد و زمانی که به آلپ رسیدیم، ماجرای سفر بزرگ فلسفه به آرندال شروع شد.

چقد خوب همه چی رو یادم مونده؛ من و پدر با هم قول و قراری گذاشتیم، که توی راه من از ساعات طولانی رانندگی گله نکنم اونم توی ماشین سیگار نکشه و تا زمانی که جایی توقف نکنیم سیگارش رو روشن نکنه.»

معرفی نویسنده
یوستین گوردر

یوستین گردر و کتاب دنیای سوفی برای اغلب کتاب‌خوان‌ها در دنیا به هم گره خورده‌اند، به شکلی که چندین و چند جلد کتاب داستانی و فلسفی دیگر این نویسنده زیر سایه‌ی جذابیت همین کتاب قرار می‌گیرد. او در داستان‌هایش به موضوعات فلسفی می‌پردازد و اغلب آثارش در جهان پرفروش و محبوب هستند. مثلا کتاب دنیای سوفی او به پنجاه و سه زبان دنیا ترجمه و سی میلیون نسخه از آن فقط در یک کشور فروخته شده است. دختر پرتقالی و راز فال ورق از دیگر آثار این نویسنده هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۷۸۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان