دانلود و خرید کتاب فرمان های شفابخش فلورانس اسکاول شین ترجمه پروانه طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرمان های شفابخش اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب فرمان های شفابخش

معرفی کتاب فرمان های شفابخش

کتاب فرمان های شفابخش نوشتهٔ فلورانس اسکاول شین است. این کتاب با ترجمهٔ پروانه طاهری منتشر شده است. فرمان های شفابخش کتابی است که حال بد را به حال خوب تبدیل می‌کند.

درباره کتاب فرمان های شفابخش

کتاب فرمان های شفابخش راهنماهایی برای موفقیت و خوشبختی در زندگی قانون عشق، قانون کارما و قانون سرنوشت است. این کتاب می‌خواهد بگوید معجزه افکار به حدی قدرتمند است که به محض تجسم هرچیزی بر ذهن نیمه‌هوشیار آدمی اثر می‌گذارد و مو به مو در زندگی‌اش ظاهر می‌شود. هیچ چیز، جز ترس و تردید نمی‌تواند میان انسان و بزرگ‌ترین آرمان‌ها و آرزوهایش فاصله بیندازد. هر بیماری و مرضی، اصولاً واکنش ذهن نا‌آرام بشر است و حاصل اعتقاد به ۲ قدرت خیر و شر به جای باور یک قدرت یعنی قدرت بی‌نهایت خداوند است. 

این کتاب مجموعه‌ای از ۳ اثر معروف فلورانس اسکاول‌شین؛ «قانون کارما»، «قانون عشق» و «قانون تقدیر یا قسمت» است. نویسنده ضمن توصیف هر یک از این قوانین، چگونگی عملکرد آن‌ها را با نمونه‌های عینی از شاگردان کلاس‌های معنوی خود به خواننده می‌آموزد.

خواندن کتاب فرمان های شفابخش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره‌ فلورانس اسکاول‌ شین

فلورانس اسکاول‌ شین ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، تصویرگر و هنرمند محبوب آمریکایی بود. او که از میانه عمرش به «فرقه اندیشه نو» پیوست و دانش الهی را تدریس می‌کرد، با زبان طنز و کلام ساده و صمیمی خودش موفق شد گره از مشکلات زندگی افراد بسیاری بگشاید. او تلاش می‌کرد تا پیام معنویت را به مردم جهان برساند. کتاب‌های مشهور اسکاول‌شین یعنی چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین و «کلام تو عصای معجزه‌آسای تو» به زبان‌های مختلف ترجمه شد و در اختیار همگان قرار گرفته است.

فلورانس اسکاول‌ شین در ۲۷ اکتبر ۱۹۴۰ در ۶۹ سالگی چشم از دنیا فروبست. 

بخشی از کتاب فرمان های شفابخش

«دوستم از هوش بالایی برخوردار است، بنابراین کارمای او خیلی سریع‌تر از یک آدم با میزان هوش معمولی، برمی‌گردد. هرچه بیشتر بدانی، مسئولیتت بیشتر است. و کسی که از قانون هستی آگاه است و به آن عمل نمی‌کند، رنج بزرگی از این آگاهی می‌برد. «ترس از خدا (قانون) آغاز معرفت است». اگر «قانون» را به جای کلمهٔ «خداوند» بگذاریم، مفهوم بسیاری از جمله‌های کتاب مقدس آشکارتر خواهد شد:

«خداوند (قانون) می‌گوید: انتقام از آنِ من است، من پاداش و جزا می‌دهم.» درواقع قانون هستی انتقام می‌گیرد، نه خدا. خداوند، انسان را کامل می‌بیند. به او «قدرت و فرمانروایی» داد. انسان، ایده‌ای عالی است که در اندیشه الهی ثبت شده و فقط کافیست شناخته و تشخیص داده شود؛ به همین دلیل، آدمی فقط می‌تواند چیزی باشد که خود را آنگونه می‌بیند، و فقط به جایگاهی می‌رسد که خودش را در آن می‌بیند.

یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید: «هیچ اتفاقی، بدون ناظر رخ نمی‌دهد.» حتماً کسی بر آن نظارت دارد.

انسان، ابتدا موفقیت یا شکست، شادی یا غم خود را در ذهن مجسم می‌سازد؛ سپس این موفقیت یا شادی، از چیزی که در ذهن او ساخته شده، به وقوع می‌پیوندد. این موضوع را در مادری که همیشه نگران بیماری فرزندش است، یا زنی که همیشه تصور موفقیت همسرش را دارد، دیده‌ایم.

مسیح گفت: «حقیقت را بشناسید که حقیقت شما را آزاد خواهد کرد.»

بنابراین، می‌بینیم که آزادی و رهایی (از تمام شرایط ناخوشایند) از طریق آگاهی – که همان آگاهی از قوانین هستی است - حاصل می‌شود.

اطاعت بر اختیار مقدم است، وقتی انسان از قانون اطاعت می‌کند، قانون نیز از او اطاعت خواهد کرد. قبل از آن که قانون الکتریسیته به انسان خدمت کند، باید انسان مطیع آن شود. وگرنه، اگر از روی جهل به آن دست بزند، دشمنی مهلک برای انسان می‌شود. قوانین ذهن هم همین‌طورند!»

معرفی نویسنده
عکس فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
آمریکایی | تولد ۱۸۷۱ - درگذشت ۱۹۴۰

اسکاول شین زندگی را یک «بازی» می‌نامید؛ با این حال زندگی خودش چندان آسان نبود -البته که او نیز به دنبال راحتی در زندگی نبود. او در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در کمدن نیوجرسی چشم به جهان گشود؛ در خانواده‌ای که علاوه بر فلورانس یک دختر بزرگ‌تر و یک پسر کوچک‌تر نیز به دنیا آمد. فلورانس در فیلادلفیا در مدرسه‌ی مرکزی دوستان تحصیل کرد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۸۹۷ در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا در رشته‌ی هنر تحصیل نمود.

نظرات کاربران

Lilith
۱۴۰۱/۰۶/۱۸

خود کتاب خوبه ولی ترجمش جالب نیست واقعا

محمد نوید
۱۴۰۱/۰۶/۲۹

عالییبیی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
چیزی را که انسان در دیگران منع و سرزنش می‌کند، به سمت خودش می‌کشد.
کاربر ۴۶۰۷۱۴۶
اندوه، افسوس و ندامت، سلول‌های بدن را پاره پاره می‌کنند و فضای اطراف انسان را مسموم می‌سازند.
کاربر ۴۶۰۷۱۴۶
بسیاری از مردم این واقعیت را نمی‌دانند که بخشیدن، سرمایه‌گذاری است و حرص زدن و اندوختن مداوم، باعث از دست دادن خواهد شد.
سارا شاه
وقتی انسان از ارادهٔ شخصی خود دست برمی‌دارد (به ارادهٔ خداوند تکیه می‌کند) و به خرد لایتناهی اختیار تام می‌دهد، به آرزوهایش می‌رسد.
سارا شاه

حجم

۷۱۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۷۱۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان